e-ISSN: 3006-2772
p-ISSN: 2618-0030
Başlanğıc: 2018
Nəşr aralığı: İldə 2 nömrə
Naşir: Azərbaycan İlahiyyat İnstitutu

Fəlsəfə

Hegel və Nurəttin Topçunun dövlət anlayışı üzərində bəzi düşüncələr A Few Notes on Hegel and Nurettin Topçu’s Concept of the State Мысли гегеля и нуреттина топчу о концепции государства Hegel ve Nurettin Topçu’nun Devlet Anlayışı Üzerine Birkaç Not

Xəyyam Cəlilzadə İstanbul 29 Mayıs Üniversitesi Felsefe bölümü doktora öğrencisi

Necə istinad edilir

Cəlilzadə, Xəyyam , Cəlilzadə, X , , Din Araşdırmaları Jurnalı, Hegel və Nurəttin Topçunun dövlət anlayışı üzərində bəzi düşüncələr, 4, 6, 2021, 277-290, 2021

Zotero Mendeley EN EndNote

Xülasə

Bu məqalə iki mühüm filosofun Hegel və Nurəttin Topçunun dövlət düşüncəsini araşdırır. Siyasət fəlsəfəsində mühüm yer tutan dövlət məsələsi hər iki filosofun düşüncələrinin mərkəzində yerləşir. Müasir dövrdə dövlət haqqında nəzəriyyələr ortaya qoyan filosoflara baxdığımız zaman önə çıxan ilk ad alman filosofu Hegeldir. Dövlət Hegelin düşüncə sistemində təyinedici məfhumlardan biridir. Qərb dillərində Hegelin düşüncə sistemi haqqında bir çox tədqiqat aparılmışdır. Bunlardan bəziləri türkcəyə də çevrilmişdir. Bunlardan başqa Hegelin dövlət düşüncəsi müstəqil incələmələrin və məqalələrin də mövzusu olmuşdur. Türk düşüncəsində siyasətlə əlaqəli məsələlər müzakirə olunsa da, siyasətin digər sahələrlə əlaqələri haqqında fikirlər irəli sürülsə də, müasir dövrdə siyasətlə bağlı araşdırmaların kifayət qədər çox olduğunu söyləmək çətindir. Müasir dövrdə türk düşüncəsinin nümayəndələrindən biri olan Nurəttin Topçunun siyasət mövzularında, xüsusən dövlətlə əlaqəli mövzularda əhəmiyyətli fikirlər söylədiyini deyə bilərik. Nurəttin Topçu dövlət məsələsini müxtəlif məqalələrində tədqiq edərək, bu sahədəki boşluğu ortadan qaldırmağa çalışmışdır. Digər tərəfdən, dövlət haqqındakı fikirləri ondan sonra bir çox yeni kitab və məqalələrin yazılmasına səbəb olmuşdur. Dövlət düşüncəsi kontekstində hər iki filosofun insan, millət, din və tarixlə əlaqəli görüşlərinin eyni və fərqli cəhətlərini dəyərləndirəcəyik. Burada əsas məqsədimiz Hegel və Nurəttin Topçunun dövlət məfhumu ilə əlaqəli fikirlerindeki oxşar və fərqli elementləri mümkün qədər aşkar etmək olacaqdır. Nurəttin Topçu bəzi əsərlərində Hegelin dövlətlə bağlı görüşlərindən də istifadə edir. Tədqiqatımız Nurəttin Topçunun dövlət düşüncəsində Hegelin təsirinə diqqət çəksə də, aralarındakı əsas fərqləri ortaya qoymağa çalışacaq. Son olaraq, müasir dövlətlə əlaqəli problemlərin ortaya çıxmasında Hegelin, bu problemlərin həllini təklif edənin isə Nurəttin Topçu olduğu göstəriləcəkdir.
This study focuses on the "concept of the state" in Hegel's and Nurettin Topçu's philosophies. The issue of the state, which is central to political philosophy, is at the heart of both philosophers' thoughts. When we think of modem-era philosophers who developed theories about the state, the first name that comes to mind is the German philosopher Hegel. In Hegel's system, the state has a decisive role. Many studies on Hegel's system have been conducted in Western languages, and some of these have been translated into Turkish. Beyond this, Hegel's state theory has been the subject of independent research and articles. Although issues related to politics have been discussed in Turkish thought, and opinions about the relationships of politics with other fields have been expressed, it appears difficult to say that studies on politics in the modem period are sufficient. We can say that Nurettin Topçu, a modern-day representative of Turkish thought, advanced significant views on political issues, particularly those concerning the state. Nurettin Topçu made the issue of the state the subject of his thought in various articles on various occasions, attempting to bridge the gap in this field, and his views on the state inspired many studies. We will determine the same and different aspects of the meanings these two names attribute to will, human, nation, religion, and history in connection with the state in our study, where we will compare the conclusions of both philosophers in the context of state thought. Our main goal here will be to reveal as many similarities and differences as possible between Hegel's and Nurettin Topçu's ideas, and to open a more robust assessment of this issue. Nurettin Topçu employs Hegel’s definitions of the state in some of his works. While our research will focus on Nurettin Topçu's Hegel influence, we will also attempt to uncover the fundamental differences between them. As a result, it will be demonstrated that Hegel was a pioneer in the emergence of problems related to the modern state, and Nurettin Topçu is the name that offers a solution to these problems.
В этой работе основное внимание будет отведено «концепции государства» в понимании двух выдающихся философов Гегеля и Нуреттина Топчу. Понятие государства, занимающее важное место в политической философии, находится в центре внимания обоих философов. При ознакомлении с работами философов, выдвигавших теории о государстве в наше время, первым на глаза попадается немецкий философ Гегель. Государство занимает одно из решающих мест в системе мышления Г егеля. На западных языках было проведено множество исследований системы мышления Гегеля. Некоторые из них переведены на турецкий язык. Кроме того, мысль Гегеля о государстве была предметом независимых исследований и статей. Хотя политические вопросы обсуждаются в турецкой мысли и выдвигаются идеи о взаимосвязи между политикой и другими сферами, трудно сказать, что в наше время проводится достаточно исследований в области политики. Можно сказать, что Нуреттин Топчу, один из представителей современной турецкой мысли, сделал важные заявления по политическим вопросам, особенно по вопросам, связанным с государством. Нуреттин Топчу разбирал данный вопрос в различных статьях и попытался восполнить пробел в этой области. С другой стороны, его мысли о государстве привели к написанию множества новых книг и статей в последствии. Мы оценим сходства и различия во взглядах обоих философов на человека, нацию, религию и историю в контексте государственной мысли. Нашей главной целью будет выявление сходства и различий во взглядах Гегеля и Нуреттина Топчу на концепцию государства. Нуреттин Топчу использует мысли Гегеля в некоторых своих работах. Хотя наше исследование обращает внимание на влияние Гегеля на мысли о концепции государства Нуреттина Топчу, оно попытается выявить основные различия между ними. И наконец, Гегель будет показан выявляющим проблемы, связанные с современным государством, а Нуреттин Топчу предлагающим решение этих проблем.
Bu çalışma, iki önemli filozofun, Hegel ve Nurettin Topçu’nun “devlet anlayışlarını” mevzu edinir. Siyaset felsefesinde önemli yer kaplayan devlet meselesi, her iki filozofun düşüncesinin merkezinde yer alır. Modern dönemde devlet mevzusu hakkında kuram geliştiren filozofları incelediğimiz zaman, akla gelen ilk isim, Alman filozofu Hegel’dir. Hegel’ in düşünce sisteminde devlet, tayin edici bir konumdadır. Batı dillerinde Hegel’in düşünce sistemi hakkında çok sayıda çalışma yapılmış; bunların bir kısmı Türkçe’ye de tercüme edildiği gibi, bunun ötesinde Hegel’in devlet düşüncesi, müstakil araştırmalara ve makalelere mevzu teşkil etmiştir. Türk düşüncesinde de siyaset ile ilgili mevzular tartışılmış, siyasetin diğer alanlarla münasebetleri hakkında görüşler ileri sürülmüş olsa da modern dönemde siyasetle ilgili yapılan çalışmaların yeterli olduğunu söylemek zor gözükmektedir. Modern dönem Türk düşüncesinin temsilcilerinden olan Nurettin Topçu’nun siyaset meseleleriyle özellikle devletle ilgili mevzularda kayda değer görüşler ileri sürdüğünü söyleyebiliriz. Nurettin Topçu çok çeşitli vesilelerle muhtelif yazılarında devlet sorununu düşüncesine mevzu edinmiş, bu alandaki boşluğu kapatmaya çalışmış ve devletle ilgili ileri sürdüğü görüşler kendisinden sonra birçok çalışmaya ön ayak olmuştur. Her iki filozofun devlet düşüncesi bağlamında ulaşmış oldukları neticelerin mukayesesini yapacağımız çalışmamızda, bu iki ismin devletle bağlantılı şekilde iradeye, insana, millete, dine, tarihe yükledikleri anlamların aynı ve farklı yanlarını da tespit edeceğiz. Buradaki esas gayemiz, Hegel ile Nurettin Topçu’nun fikirlerindeki benzeri ve farklı unsurları mümkün mertebe açığa çıkarmak ve bu konuda daha sağlam bir değerlendirme yolunu açmak olacaktır. Nurettin 1 Lisans bitirme tezimden hareketle hazırlanmıştır. It has been prepared based on my undergraduate thesis. Topçu bazı eserlerinde, Hegel’in devletle ilgili tanımlarına müracaat eder. Çalışmamız bir yandan Nurettin Topçu’nun Hegel’den etkilenmesine dikkat çekerken diğer yandan da aralarındaki temel farklılıkları da ortaya koymaya çalışacaktır. Binaen Hegel’in modem devletle ilgili sorunların ortaya çıkmasında önayak isim, Nurettin Topçu’nun ise bu sorunlara çözüm yolu öneren isim olduğu gösterilecektir.

Açar sözlər

Hegel, Nurəttin Topçu, Dövlət, İradə, Ruh
Hegel, Nurettin Topçu, State, Willpower, Spirit
Гегель, Нуреттин Топчу, Государство, Воля, Дух
Hegel, Nurettin Topçu, Devlet, İrade, Ruh

Referanslar

  • Görgün, Tahsin. (2006). İnsan ve Hakları Üzerine veya İnsan Haklar’ının Krizi ve Klasik Türk Düşüncesi, İnsan Haklarə Araıtərmalarə Dergisi, sayı: 7, (ss. 11-22).
  • Hegel Wilhelm. (1991). Hukuk Felsefesinin Prensipleri, ter: Cenap Karakaya, İstanbul: Sosyal.
  • Hegel Wilhelm. (1995). Tarihte Akəl, ter: Önay Sözer, İstanbul: Kabalcı.
  • Kara İsmail. (2006). Bir Siyasi İhya Hareketi: Topçu’da Siyaset ve Devlet Telakkisi, Hece, sayı: 109, (ss. 244-254).
  • Topçu Nurettin. (1969). İradenin Davasə, İstanbul: Hareket.
  • Topçu Nurettin. (1978). Milliyetçilişimizin Esaslarə, İstanbul: Dergâh. Topçu Nurettin. (2011). Yarənki Türkiye, İstanbul: Dergâh.
  • Topçu Nurettin. (2012). İradenin Davasə-Devlet ve Demokrasi, haz. İsmail Kara ve Ezel Erverdi, İstanbul: Dergâh.

Eyni müəllif(lar)ın jurnaldakı ən çox oxunan məqalələri