Yeniyetməlik və gənclik dövründə din Religion in Period of Adolescence and Youth Религия в подростковом период и юности
Xülasə
Yeniyetməlik və gənclik dövrü öz xüsusiyyətlərinə görə insan həyatının digər yaş dövrlərindən xeyli fərqlənir. Həmçinin yeniyetmə və gənclərin dini düşüncə və davranışlarında da fərqliliklər mövcuddur. Bu məqalədə yeniyetmə və gənclərdə dini düşüncə və davranışlar qeyd olunmuşdur. Məqalədə islami aspektdə yeniyetmə və gənclərin dini düşüncə və davranışları da tədqiq olunmuşdur. Məqalənin ilk hissəsində yeniyetmə və gənclik dövrlərinə xas olan psixi hallar təhlil olunur. Nəticədə, yeniyetmə və gənclərin çox həssaslıqla, şahidi olduqları hadisələrə hissi yanaşdıqları qeyd edilir. Bu dövrdə zehnin inkişaf etməsi nəticəsində yeniyetmələrin mücərrəd mövzular haqqında tez-tez düşündüyü, təhlil etdiyi və təqlidçilikdən uzaqlaşdıqları bildirilir. Məqalənin ikinci hissəsində yeniyetmələrin və gənclərin dini düşüncə və davranışlarından bəhs edilir. Nəticədə, yeniyetmələrin dini mövzularda dərindən düşündüyü, təhlil etdiyi və uşaqlıq dövründəki təqlidçilikdən tamamilə uzaqlaşdığı bildirilir. Həmçinin yeniyetmənin uşaqlıq dövründəki antropomorfik Allah düşüncəsində olmadığı, hər şeydən münəzzəh, bənzəri və şəriki olmayan Allah düşüncəsinə sahibliyi vurğulanır. Bu dövrün digər xüsusiyyəti dini mövzularda şübhəyə düşməsi və uşaqlıq çağında təqlidi şəkildə qəbul edilən, dini düşüncələrin yenidən təhlil olunması bildirilir. Yeniyetməlik dövrünün digər xüsusiyyəti olaraq tövbə, peşmançılıq və dinəqayıdış vurğulanır. Məqalənin üçüncü hissəsində islami baxımdan yeniyetmə və gənclərin dini düşüncə və davranışları təhlil olunur. Gənclik dövründəki dini düşüncələr İslamın əsas mənbələri olan Qurani-Kərim və hədislərdən nümunələrlə açıqlanmışdır. Nəticədə, islami mənbələrə görə gənclərin dini mövzularda çox həssas və meyilli olduqları vurğulanır, gənclər dini mövzularda izah axtardıqlarından, onlara dini mövzuların düzgün qaydada çatdırılması bildirilir.
Period of adolescence and youth differs greatly from other periods of human life according to their characteristics. There are also differences in the religious thoughts and behaviors of adolescents and young people. In this article, religious thoughts and behaviors are stated in adolescents and young people. this article also explores the religious thoughts and behaviors of adolescents and young people in Islamic aspect. In the first part of this article, psychological situations specific to adolescence and youth are analyzed. As a result, it was stated that adolescents and young people are very sensitive and have emotional approach to the events they witness. Due to the development of the mind during this period, adolescents frequently think about EÖ:issues, analyze them and quit imitation. The second part of the article deals with religious thoughts and behaviors of adolescents and young people. As a result, it was reported that young people thought deeply about religious issues, analyzed them, and completely distanced themselves from period of childhood imitation. it is emphasized that the unlike childhood period, adolescents do not have an anthropomorphic thought of God, they think of God as unparalleled in all things and has no partner. Another feature of this period is scepticism and reanalysis of the thoughts accepted imitatively in childhood. Repentance, regret and return to religion are also emphasized as characteristic features. In the third part of the article, religious thoughts and behaviors of adolescents and youth are analyzed from an Islamic perspective. Religious thoughts in the youth period are shown with examples from the Qur'an and hadiths which are the main sources of Islam.
Подростковый период и юностьсильно отличаются от других периодов человеческой жизни по своим характеристикам. Существуют также различия в религиозных мыслях и поведении подростков и молодежи. В этой статье изложены религиозные мысли и поведение подростков и молодежи. В татьяе также исследуются религиозные мысли и поведение подростков и молодежи в исламском аспекте. В первой части этой статьи анализируются психологические ситуации, характерные для подростков и молодежи. В результате было выявлено, что подростки и молодые люди очень чувствительны и эмоционально относятся к событиям, свидетелями которых они являются. В результате развития ума в этот период подростки часто задумываются об абстрактных проблемах, анализируют и отстраняются от подражания. Вторая часть статьи посвящена религиозному мышлению и поведению подростков и молодежи. В результате -было отмечено, что подростки глубоко задумывались о религиозных проблемах, анализировали их и полностью отдалялись от периода подражания в период детства. ПТакже подчеркивается, что у подростков нет антропоморфического представления о Боге как в период детства, иони имеют представление о Боге, который является всеобъемлющим, не имеет подобного. Еще одна особенность y подросткового возраста раскаяние, сожаление и возвращение к религии. В третьей части статьи анализируются религиозные мысли и поведение подростков и молодежи с точки зрения ислама. Религиозные мысли в период молодости показаны на примерах из Священного Корана и хадисов, которые являются основными источниками ислама. В результате, согласно исламским источникам, молодые люди очень чувствительны и склонны к религиозным проблемам, а поскольку молодые люди ищут разъяснений по религиозным вопросам, нужно правильно доводить до них религиозные знания.
Açar sözlər
Yeniyetməlik, Gənclik, Din, Psixi Hal, Dini Düşüncə Və Davranış, İslami Aspektdə Gənclik
Adolescence, Youth, Religion, Psychological State, Religious Thinking And Behavior, Youth In Islamic Aspect
Подростковый Период, Юность, Религия, Психическое Состояние, Религиозное Мышление И Поведение, Юность В Исламском Аспекте
Referanslar
- Bardakoğlu Ali. (1992). “Buluğ”. İstanbul: TDV İslam ansiklopedisi. c. 6. (s. 413-414).
- Dehabadi M.Ali, Huseynizade S.Ali. (2013). İslami açıdan gençlik psikolojisi. Çeviri: Hasan Bedel. El-Mustafa yayınları.
- Erkut Abdülkadir. (2018). “İnancı kuşanan gençler”. Diyanet aylık dergi. (s. 40-41).
- Əsədzadə Eldar. (2014). Qurani-Kərimin ərəbcəsi və Azərbaycan dilinə tərcümə və şərhi.
- Gündüz Turgay. (2010). “Ergenlik dönemi din eğitimi”. İstanbul: Tükiye İlahiyat tedrisatıına yardım eden dernekler federasyonu. (s. 45-62).
- Gürsu Orhan. (2011). “Ergenlik döneminde psikolojik sağlık ve dindarlık ilişkisi”. Konya: T.C. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü felsefe ve din bilimleri ana bilim dali din psikolojisi bilim dalı.
- Hökelekli Hayati. (2001). Din psikolojisi. Ankara: Türkiye diyanet vaqfı yayınları.
- Kılıç Aysel. (2009). “Gelişim dönemleri ve ergenlerde ruhsal sorunlar”. İstanbul: Davranış bilimleri lisans tezi.
- Koç Mustafa. (2006). “Din psikolojisi açısından ergenlik döneminde dini yaşam”. Diyanet ilmi dergi. (s. 7-32).
- Koç Mustafa. (2005). “Din psikolojisi açısından ergenlik döneminde dua ve ibadet psikolojisinin gelişimi”. Ekev Akademi dergisi. (s. 76-88).
- Koç Mustafa. (2004). “Gelişim psikolojisi açısından ergenlik dönemi ve genel özellikleri”. Uludağ Universitesi Sosyal bilimler enstitütüsü dergisi.
- Kulaksızoğlu Adnan. (2004). Ergenlik psikolojisi. İstanbul: Remzi Kitabevi.
- Levenson Mıchael R, Aldwin Carolyn M, Demello Mıchelle. (2013) Din ve Maneviyat psikolojisi, temel yaklaşımlar ve ilgi alanları. Ergenlikten orta yetişkinliğe dini gelişim. Çeviri editörü: Ali Ayten, İhsan Çapcıoğlu.Phoenix yayınevi.
- Orhan Filiz, Dağcı Abdullah. (2015). “Ergenlikte dini kimliğin inşası: Sosyal öğrenme kuramı açısından bir değerlendirme”. Gümüşhane Üniversi-tesi İlahiyat fakültesi dergisi. c. 4. (s. 116-132).
- Özdemir Şuayip, Kavak Rahime. (2014). “Kuran ve hadislerde gençlik dönemi özellikleri”. Ankara. (s. 1216-1225).
- Öztürk Mücahit. “Ergen psikolojisi”. Sosyal bilimler konferansları.
- Peker Hüseyin. (2014). Din psikolojisi. İstanbul: Çamlıca yayınları.
- Reyşəhri Məhəmmədi. “Gənclərin hikmətnaməsi”. Tərcümə edən: Tofiq Əsədov.
- Seyidov S.İ., Həmzəyev M.Ə. (2007). Psixologiya. Ali pedaqoji məktəblərin bakalavr pilləsi tələbələri üçün dərslik. Bakı.
- Sugarman Leonie. (2001). “Life-span Development Frameworks, Accounts and strategies”. Psychology Press Ltd.
- Şentürk Habil. (1995). “Dini gelişim psikolojisi”. Diyanet ilmi dergi. (s. 63-82).
- Vergote Antoine. (1990). Ergenlikte din. Çeviri: Erdoğan Fırat. Ankara Universitesi İlahiyat fakültesi dergisi. c. 24. (s. 584-592).