e-ISSN: 3006-2772
p-ISSN: 2618-0030
Başlanğıc: 2018
Nəşr aralığı: İldə 2 nömrə
Naşir: Azərbaycan İlahiyyat İnstitutu

Bədəvilərin Hz. Peygəmbəerə sualları Bedouin Questions Addressed to the Prophet Вопросы бедуинов пророку мухаммеду

Vüqar Səmədov Azərbaycan İlahiyyat İnstitutu İslamşünaslıq kafedrasının müəllimi

Necə istinad edilir

Səmədov, Vüqar , Səmədov, V , , Din Araşdırmaları Jurnalı, Bədəvilərin Hz. Peygəmbəerə sualları, 4, 6, 2021, 185-197, 2021

Zotero Mendeley EN EndNote

Xülasə

Ərəbistan yarımadası sakinlərinin əksər hissəsini bədəvi qəbilələr təşkil edir. İslam dininin gəlməsi ilə yarımadada böyük dəyişiklik yaşandı. Şübhəsiz ki, yarımadada meydana gələn dəyişikliklər bu qəbilələri də yaxından maraqlandırırdı. Bədəvilərin, istər Hz. Peyğəmbərin hüzuruna girmədəki rahatlıqları, istər hər cür sualı çəkinmədən soruşmaları sünnənin, hədislərin ortaya çıxmasında önəmli rol oynadığını söyləyə bilərik. Səhrada köçəri həyat sürdükləri üçün bədəvilər başıboşluğa, kobudluğa, qayda-qanuna tabe olmamağa alışmışlar. Onlar bu alışqanlıqlarını Allah rəsuluna qarşı bilərəkdən, yaxud bilməyərəkdən olsa da irəli sürmüşlər. Ərəbistan yarımadasının yerli sakinlərindən sayılan bədəviləri yeni formalaşmağa başlayan İslam toplumuna inteqrasiya etmək üçün Allah rəsulunun böyük əmək sərf etdiyini görürük. Bədəvilərin Hz. Peyğəmbərlə olan münasibətlərində soruşduqları sualların əhəmiyyəti böyükdür. Bu sualların mahiyyətini araşdırmağın bədəvilərin xarakterlərinin, zehin dünyasının üzə çıxarılmasında xüsusi rolu var. Hz. Peyğəmbər Mədinəyə gələn bədəvilərlə yaxından maraqlanmış, onların suallarını cavablandırmış, problemlərini həll etmiş, qənimətlərdən hissələr vermişdir. Ümumiyyətlə, məqalədə bədəvilərin Hz. Peyğəmbərdən ibadətlər, qiyamət, axirət, cənnət, cənnətlik əməl, cihad, günah və hicrət haqqında soruşduqları suallar təhlil edilərək bədəvi xarakteri ortaya çıxarılmışdır.
The Bedouin tribes constitute the vast majority of the population in the Arabian peninsula. With the arrival of Islam, the peninsula underwent significant changes. These tribes were undoubtedly interested in the developments occurring in the peninsula. Their questions, as well as their confident visit to the Prophet, played a crucial part in the development of Sunnah and hadiths. The Bedouins were accustomed to disorder, rudeness and disobedience as a result of their nomadic lifestyle. Whether deliberately or unintentionally, they used these dispositions against the Messenger of God. We can see how the Prophet worked hard to integrate the Bedouins, who are regarded Arabian Peninsula inhabitants, into the newly formed Islamic community. The Bedouins’ relationship with the Prophet was shaped by their questions. The study of the essence of these issues is particularly useful in illuminating the character and mental world of the Bedouins. The Prophet (pbuh) took a personal interest in the Bedouins who came to Medina, answering their questions, resolving their issues, and sharing their spoils with them. On the whole, the article reveals the Bedouin character by evaluating the questions they asked the Prophet (pbuh) regarding worship, the Day of Judgment, the Hereafter, Paradise, heavenly deeds, jihad, sin and migration.
Основную часть жителей Аравийского полуострова составляют бедуины. С приходом исламской религии полуостров претерпел существенные изменения. Безусловно, эти изменения вызывали интерес бедуинов. Следует отметить, что бедуины спокойно входили в покои Пророка, задавали ему любые вопросы, не воздерживаясь. Все это сыграло важную роль в появлении сунн и хадисов. В связи с кочевым образом жизни в пустыне бедуины были наивными и грубыми, они привыкли не соблюдать правила. Они преднамеренно или непреднамеренно проявляли эти черты по отношению к посланнику Аллаха. Пророк потратил большие усилия для интеграции бедуинов, являющихся местными жителями Аравийского полуострова, в исламское общество, находящееся на стадии формирования. Вопросы, задаваемые бедуинами Пророку Мухаммеду, имеют существенную значимость. Изучение сущности этих вопросов играет особую роль в изучении характера и мышления бедуинов. Пророк часто интересовался бедуинами, прибывшими в Медину, отвечал на их вопросы, решал их проблемы, давал им часть трофеев. В целом, путем анализа вопросов о поклонении, конце света, загробной жизни, рае, поступках, свойственных обитателям рая, джихаде, грехе и хиджре, задаваемых бедуинами посланнику Аллаха, изучен характер бедуинов.

Açar sözlər

Hzpeyğəmbər, Bədəvi, Sual
The Prophet (Pbuh), Bedouin, Questions
Пророк Мухаммед, Бедуин, Вопрос

Referanslar

  • Buxari Məhəmməd ibn. (1979). İsmail, əl-Camiu’s-səhih, Səhihu’l- Buxari, I-VIII, əl-Məktəbətü’l-İslami, İstanbul.
  • Əbu Davud Süleyman b. şas b. (1998). İshaq əl- zdi əs-Sicistani, Kitabu’s-Sünən, Sünənu bi Davud (nşr. Muhamməd Avvamə), I-III, Darul- Qablə li’s-Səqafəti’l-İslamiyyə, Ciddə.
  • Əhməd ibn Hənbəl. (1992). əl-Müsnəd, I-VI, Çağrı Yay., İstanbul. Heysəmi bü'l-Həsən Nurəddin li b. bi Bəkr b. Süleyman, Buğyətü’r-Raid fî Təhqiqi Məcmaü'z-Zəvaid və Mənbaü'l-Fəvaid (nşr. Abdullah Məhamməd Dərviş), Darü'l-Fikr, Beyrut 1994.
  • İbn Hacər, bu’l-Fəzl hməd b. li, (1987). Fəthu’l-Bari bi şərhi Səhihi’l-Buxari (nşr. Muhyiddin Xətib-Mahmud Fuad bdülbaqi), I-XIV, Daru’r-Rəyyan li’t-Türas, Qahirə.
  • İbn Kəsir İmaduddin bu’l-Fida İsmail b. Ömər, (1997). əl-Bidayə və’n- Nihayə (nşr. Abdullah b. Abdülmuhsin ət-Tirki), I-XXI, Daru Hicr, Cizə.
  • İbn Macə, bu Abdullah Məhamməd b. Yəzid. (1992). Sünənü İbn Macə, Çağrı Yay. İstanbul.
  • Müslim, bu’l-Hüseyin Müslim b. (ts). el-Haccac əl-Quşeyri ən-Nisaburi, əl-Camiu’s-Səhih-Sahih-i Müslim (nşr. Muhamməd Fuad bdülbaqi), I-V, əl- Məktəbətü’l-İslamiyyə, İstanbul.
  • Nəsai, bu bdurrəhman hmed b. li b. Şueyb. (1992). Sünənü’n- Nəsai, Çağrı Yay. İstanbul.
  • Nəvəvi, bu Zəkəriyya Məhyəddin Yəhya b. Şərəf b. (1972). Muri, Səhihi Müslim bi-Şərhi’n-Nəvəvi, I-XVIII, Daru İhyai’t-Türasi’l- rəbi, Beyrut.
  • Nisaburi, Məhəmməd Hakim ən-Nisaburi, (2000). el-Müstədrək alə’s- Səhiheyn=əl-Müstədrək alə’ş-Şeyxeyn (nşr. Hamdi Dəmirdaş Məhəmməd), Məktəbətu Nizar Mustafa əl-Baz, Məkkə.
  • Səraxsi bu Bəkr Şəmsül-əimmə Muhamməd b. hmed b. (1983). Səhl Səraxsi, əl-Məbsut, Çağrı yay, İstanbul, I-XXX.
  • Tirmizi, bu İsa Məhəmməd b. (1975). İsa es-Süləmi, əl-Camiu’s-Səhih- Sünənü Tirmizi (nşr. hməd Məhəmməd Şakir), I-V, Mustafa əl-Babi əl- Hələbi, Qahirə.

Eyni müəllif(lar)ın jurnaldakı ən çox oxunan məqalələri