e-ISSN: 3006-2772
p-ISSN: 2618-0030
Başlanğıc: 2018
Nəşr aralığı: İldə 2 nömrə
Naşir: Azərbaycan İlahiyyat İnstitutu

Həzrət Peyğəmbərin sünnəsində mötədillik Tolerance in Prophet's Sunnah Традиция пророка и толерантность

Könül Əhmədova Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi Akkreditasiya və Nostrifikasiya İdarəsinin aparıcı mütəxəssisi

DOI

10.30546/jbx4ry84

Necə istinad edilir

Əhmədova, Könül , Əhmədova, K , , Din Araşdırmaları Jurnalı, Həzrət Peyğəmbərin sünnəsində mötədillik, 1, 1, 2018, 151-160, https://doi.org/10.30546/jbx4ry84, 2018

Zotero Mendeley EN EndNote

Xülasə

İslamın din anlayışı təzyiq və məcburiyyəti rədd edir. Həzrət Məhəmməd başda olmaqla, müsəlmanlar bu prinsip çərçivəsində insanları razı salaraq İslamı təbliğ etmişlər. Həzrət Peyğəmbərın dövründə müxtəlif fikir və inanc sahibləri assimilyasiya edilməmiş, din və vicdan hürriyyəti dövlətin zəmanəti altına alınmışdır. s Cəmiyyətdə əmin-amanlığın təmin edilməsi üçün insanlar arasında əlaqələrin nizamlanmalıdır. Fərqli fikir və inanclara sahib olanlara hörmətlə yanaşmaq mötədil davranışlardandır. Bu cür davranış insanların qəlblərini bir-birinə yaxınlaşdırır və həmrəylik ruhunu oyadır. Həzrət Peyğəmbər baş verən hadisələr qarşısında təmkin və səbrlə düşünərək qərar verirdi, qarşısındakının könlünü qazanmağa çalışdı. Əgər Rəsulullah sərt və kobud şəkildə hadisələrə qarşılıq versəydi, İslam dininin təbliği ilə problemlər yaranardı. İslam dini ümumbəşər din olmayıb, yerli bir din olaraq qalardı. Məqaləmizdə hədis və Qurani-Kərim ayələrini nümunə göstərərək, Həzrət Peyğəmbərin səhabələr, müşriklər və münafiqlər, yəhudilər və xristianlar, qadın və uşaqlar, düşmən və əsirlərə göstərdiyi mötədil davranışını araşdırmağa çalışdıq.
Islam as a religion denies pressure and obligation. Muslims contended people by this principle promoting Islam under the leadership of Mohammad. During the Prophet’s time, people with different opinions and beliefs were not assimilated, freedom of religion and conscience was guaranteed by the state. It is necessary to improve relations between people to ensure peace in society. Respect for people with different ideas and beliefs is one of the signs of moderate behavior. This kind of behavior brings the hearts of people closer and stimulates the spirit of solidarity. The Prophet reacted patiently to the events that had taken place, and tried to win the hearts of his opponents. If the Messenger of Allah had harshly and unkindly responded to events, there would be problems with the Islam’s propagation. Islam would not be a universal religion today and would remain as a local one. In our article, we tried to investigate the Prophet’s moderate behavior towards his companions, polytheists and hypocrites, Jews and Christians, women and children, enemies and captives using examples from verses of the Holy Quran and the Prophet’s hadith.
Ислам как религия отрицает давление и обязательство. Мусульмане, под руководством Мохаммада, следовали этим принципом, и, убеждая народ проповедовали ислам. Во времена Пророка люди разных мнений и убеждений не были ассимилированы, а свобода религий и совести была под гарантией государства. Необходимо наладить отношения между людьми для обеспечения мира в обществе. Уважительное отношение к людями с разными идеями и убеждениями, является одним из умеренных поведений. Такое поведение сближает сердца людей и стимулирует дух солидарности. Пророк всегда был сдержанным перед происходящими событиями, и пытался завоевать сердца всех людей. Если Посланник Аллаха был бы жестоким, возникли бы проблемы с пропагандой религии Ислама. Ислам не стал бы универсальной, а остался бы местной религией. В нашей статье мы попытались рассмотреть толерантное отношение Пророка к многобожникам и лицемерам, евреям и христианам, женщинам и детям, врагам и пленникам, на примерах аятов священного Корана и хадисов Пророка.

Açar sözlər

Xoşgörü, mötədil, təbliğ, bədəvi, ümumbəşər
Tolerance, moderate, preach, Bedouin, universal
Толерантность, умеренный, пропаганда, бедуин, универсальный

Referanslar

  • Bünyadov Z.M., Məmmədəliyev V.M., “Qurani-Kərim və tərcüməsi”. Ankara, “Türkiyə Diyanət Vəqfi”. 2018, 533 s.
  • Canan, İbrahim,“Peygamberimizin tebliğ metodları 1”. İstanbul.“Nesil Yayınları”.1998, 292 s.
  • Derveze, Muhammed İzzet,“Sıratü`r-Rasul, Kuran`a göre hz. Muhammedin hayatı”. “Trc. Mehmet Yolcu”, İstanbul. “Ekin Yayınları”, 1995, III c.
  • Əbu Davud, Süleyman ibn əl-Əş`əs əs-Sicistani, “Sünən”, İstanbul. “Şamil Yayınevi”. 1992, VII c.
  • Əhməd ibn Hənbəl, əl-Müsnəd, İstanbul. “Ocak yayınevi”. 2014, XXI c.
  • Hamidullah, Muhammed, “Hicretten sonra Medine`de Hz. Peygamberin davranışılarındaki hoşgörü”. Trc. Mustafa Aşkar, Ankara.“Diyanet dergisi”, 1995, XXXI c.
  • Hamidullah, Muhammed, “Hz. Peygamberin savaşları”. Trc. Salih Tuğ. İstanbul.“Yağmur yayınları”, 1991, 256 s.
  • İbn Hişam, Əbu Muhamməd Əbdülməlik, “Əs-Sirətun-Nəbəviyyə”. Thq. Mustafa əs-Səqqa İbrahim, Kahire. “Mustafa el-Babi el-Halebi”, 1955. II c.
  • İbn Macə, Əbu Muhamməd ibn Yezid. Sünən. Thq. Muhəmməd Fuad Əbdülbaqi, İstanbul. “Kahraman yayınları”, 199 ş, V c.
  • Keskin, Yusif Ziya, “Nebevi hoşgörü”. İstanbul. “Timaş yayınları”, 1997. 108 s.
  • Kettani, Muhammed Abdulhay, “Et-Teratibu`l-İdariyye”.Trc. Ahmet Özel, İstanbul.“İz yayıncılık”, 1990, III c.
  • Müslim ibn əl-Həccac, Əbulhüseyn əl-Quşeyri ən-Neysəburi. Səhih. Trc. Mehmed Safuoğlu, İstanbul. “İrfan yayınevi”. 2014, VIII c.
  • Önkal, Ahmet. Rasulullah`ın İslam`a davet metodu. Konya. “Kardelen yayınları”, 2014, 368 s.
  • Tirmizi, Əbu İsa Muhəmməd ibn İsa ibn Sərva. əs-Sünən. İstanbul. “Konya kitapçılık”, 2007, III c.
  • Vaqidi, Muhəmməd ibn Ömer, “Kitabul-Məğazi”. Thq. Marsden Jons. Trc. Musa K. Yılmaz, İstanbul. “İlkharf”, 2016, III c.
  • Yaqubi, Əhməd ibn Əbi Yaqub,“Tarixul-Yaqubi”. Thq. Əbdüləmir Mühənna. Beyrut. “Daru Sadr”, 1993, II c.

Lisenziya

Müəllif hüququ (c) 2018 Konul Ahmadova
Creative Commons License

Bu çalışma Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License ile lisenziyalanıb.

Eyni müəllif(lar)ın jurnaldakı ən çox oxunan məqalələri