The Role of Zakat in Solution of Social Problems Cəmiyyətin sosial problemlərinin həllində zəkatın rolu Роль закята в решении социальных проблем общества Zekatın Toplumun Sosyal Probleminin Çözümündeki Rolü
Abstract
The article tries to confirm the uniqueness of zakat in the solution of social problems concerning the poor in the early Islamic history and today. Zakat is the urgent injunction of Islam, to be paid from the assets of wealthy muslims and having a clearly defined term of payment not involving postponement or delay. Some mistakenly believe that the payment of taxes relieves a believer of the obligation to deduct zakat, and vice versa. Taking the opportunity, we also explained the fallacy of this statement in this paper. Zakat is a duty to Allah, one of the five pillars of Islam and is distributed among several specific categories of Muslims. As for taxes, it is a system established by the people of that society and civilization in which we live today. The modern tax system of any state is mobile, but zakat is stable and does not accept any reduction, increase and abolition of certain taxes. As a result of the study, we found the continuity of the provisions of the Shari’a regarding the zakat-giving with the current tax legislation in most countries of the world.
Bu məqaləmizdə həm İslamın ilk dövrlərində, həm də bu gün xalqın yoxsul təbəqəsinə aid sosial problemlərin həllində zəkatın unikallığını sübut etməyə çalışdıq. Xatırladaq ki, zəkat İslamın zəngin müsəlmanların mülkiyyətindən ödənilən, gecikdirilməyən və təxirə salınmayan müəyyən bir ödəniş müddəti olan İslam dininin fərz qəbul etdiyi əsas əmrlərdəndir. Bəziləri səhvən elə hesab edir ki, dövlətə ödənilən vergi müsəlmandan zəkat borcunu silir və ya əksinə. Bu fürsətdən istifadə edərək biz bu məqalədə bu bəyanatın səhv olduğunu açıqladıq. Belə ki, zəkat Allaha qarşı bir öhdəlik, İslamın beş əsas şərtlərindən biridir və bəzi müsəlman sinifləri arasında bölüşdürülür. Vergilərə gəlincə isə bu, həmin cəmiyyətin və sivilizasiyanın insanları tərəfindən təyin olunan sistemdir. Hər bir dövlətin müasir vergi sistemi mobildir, lakin zəkat sabitdir və bu və ya digər vergilərin azaldılması, artırılması və ləğv edilməsini qəbul etmir. Araşdırma nəticəsində məlum olmuşdur ki, şəriət qanunlarının davamlılığı dünyanın bir çox ölkəsində mövcud vergi qanunvericiliyi ilə uyğundur.
В данной статье мы попытались подтвердить уникальность закята, в решении социальных проблем, касающихся малоимущего слоёв населения, как в начале истории Ислама,так и сегодня. Напомним, что, закят это безотлагательное предписание Ислама, выплачиваемый с имущества состоятельных мусульман и имеющее четко установленный срок уплаты, не предусматривающий откладывания или отсрочки. Некоторые ошибочно считают,что выплата налогов снимает с верующего обязанность отчисления закята, и наоборот. Пользуясь, случаем в данной работе, мы также пояснили ошибочность данного утверждения. Так, как закят является долгом перед Аллахом, одним из пяти столпов Ислама и распределяется среди нескольких конкретных категорий мусульман. Что касается налогов, то это система, установленная людьми того общества и той цивилизации, в условиях которых мы сегодня живем. Современная налоговая система любого государства подвижна, но, что касается закята, она устойчива и не приемлет уменьшения, увеличения и отмену тех или иных налогов. В итоге проведённого исследования, мы обнаружили преемственность положений шариата, относительно закятообложения с нынешним налоговым законодательством в большинcтве странах мира.
Bu makalemizde halkın yoksul tabakası nezdinde zekâtın hem İslam’ın ilk döneminde hem de günümüzde toplumun sosyal probleminin çözümündeki mükemmelliğini tespit etmeye çalıştık. Hatırlatalım ki, zekâtzengin müslümanların mal varlıklarından belli ölçüde ve belli zamanda yoksul tabakaya yönelik ödenmesi gereken İslam dininin farz kıldığı temel emirlerindendir. Bazılarının iddialarına göre devlete verilen vergi Müslümandan zekât borcunu düşürür. Biz bu çalışmamızda ilgili görüşün yanlış olduğunu ortaya koyduk. Ne var ki zekât yoksullara yönelik Allah’a karşı olan bir sorumluluk ve İslam’ın beş şartından biri iken, vergi ise günümüzün şartlarına göre yaşadığımız ülkelerin tasarladığı tahsilattır. Her devletin güncel vergi sisteminde değişiklik mevcut iken, zekât sisteminde ise bunun aksine azalma ve artma gibi herhangi bir değişiklik söz konusu değildir. Araştırmamızın sonucunda kanaate varılmıştır ki, İslam dininin emrettiği ve şeriatın da ön gördüğü şekilde zekâtın ödenmesi dünyanın birçok ülkesindeki güncel vergi kanununa uyumluluk göstermektedir.
Keywords:
Zakat, social problems, islamic economics, community
Zəkat, sosial problemlər, islam iqtisadiyyatı, cəmiyyət
Закят, социальные проблемы, экономика, общество
Zekat, social problems, islamic economics, community
References
- Алтункая, Мехмет, ВореубеждениеиАкыдавИсламе, Стамбул:1980 (1-201).
- Ахмедова, Э. С., ЗакяткакАльтернативнаяНалоговаяСистема, Казанскаянаука, 2012 (1-3).
- Бодур, ХуснуЭзбер, ФилософияРасходов, Эрзурум: 1989 (1- 280)
- Газали, АбуХамид, аль-Мустасфа, Стамбул: 2006 (1-392).
- Йеничары, Джалаль, ГосударственныйБюджетиИслам, Стамбул: 1984 (1–448).
- Караман, Хайреттин, ИбадетиСистемаЗакята, Стамбул:1984 (1- 261).
- Кардави, Юсуф, Ибадет, Трабзон:1986 (1-437).
- Ковешникова, Г.Х., АбубекеровШ.М. РасчётЗакятаВРоссииПоБухгалтерскомуБалансу, Казань: 2008 (1–280).
- Курди, АлиМухаммад, аль-ИдаратульИсламиййа, Каир: 1934 (1–192).
- Озмен, М. Шевки, ВажностьЗакята, Анкара: 1965 (1-3).
- Туг, Салих, ИстокиИсламскогоНалогобложения, Анкара: 1963 (1–144).
- Шахат, Х.Х., КакОсуществитьРасчетЗакята (методическоепособие),УниверситетАль-Азхар, 2007 (1–85).
- Черкези, ЮсуфСыддикБек, КитабуЗакят, Каир: 1921 (1-351).
- Зейдан, Абдулькерим, аль-Мадхаль. Бейрут: 2015 (1-464).
- Эркал, Мехмет, Закят. ЭнциклопедияИсламаДиянетТурции (Том, XXXXIV, 197-207) Стамбул: ИздательствоДиянетТурции, 2013.
- Явуз, ВехбиЮнус, ОрганизацияЗакятавИсламе. Стамбул: 1983 (1- 476)
- http://rudocs.exdat.com/docs/index-291549.html?page=11
License
Copyright (c) 2018 Murad Sadıqov
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.