Articles

Qlobal əxlaq nəzəriyyəsinin dini əsasları və insanlıq prinsipinin müqayisəli təhlili The Religious Foundations of Global Ethical Theory and Comparative Analysis of the Principle of Humanity Религиозные основы глобальной этической теории и сравнительный анализ принципа человечности

Elnurə Əzizova Xəzər Universiteti

Necə istinad edilir?

Əzizova, Elnurə , Əzizova, E , , Bakı Dövlət Universiteti İlahiyyat Fakültəsinin Elmi Məcmuəsi, Qlobal əxlaq nəzəriyyəsinin dini əsasları və insanlıq prinsipinin müqayisəli təhlili, 10, 19, 2013, 25-32, 2013

Zotero Mendeley EN EndNote

Xülasə

Bu məqalədə Qlobal əxlaq nəzəriyyəsinin dinlərə istinad etdirilən əsasları ilə dinlərüstü xüsusiyyətini ehtiva edən insanlıq prinsipinin müqayisəli təhlili aparılmışdır. İlk növbədə Qlobal Əxlaqın dinlərdə müştərək olduğu irəli sürülən dörd əsas təlimi araşdırılmışdır. Daha sonra dindarlıq vəziyyətindən asılı olmayaraq bütün insanları ehtiva edən insanlıq prinsipinin bu nəzəriyyədəki yeri təsbit edilmişdir. Ardından müqayisəli təhlil aparılaraq hər iki mövzunun da tənqidə açıq cəhətləri üzərində durulmuşdur. Nəticə olaraq bildirilmişdir ki, Qlobal Əxlaqın mövcud nəzəriyyə əsasında tənqidə açıq cəhətləri ilə yanaşı daha geniş platformda müzakirə edilərək inkişaf etdirilə bilən tərəfləri də mövcuddur. Bunun təmin olunması da öz növbəsində siyasi, hüquqi, iqtisadi və ictimai zəmində qlobal problemlərin həllinə kömək edə bilər.
In this article the religious basics and the principle of humanity were mutually analyzed as the main idea of the Theory of Global Ethic. At first stage “the four major basics” which were proposed as shared commonality among different religions were investigated. In the next stap the place of the principle of humanity which encompasses all humankind regardless of religiosity has been identified. Eventually the comparative analysis was performed related to each subject focused on the aspects open to criticism. As a result it was indicated that the current status of the Theory of Global Ethic comprises both censurable and improvable sides if discussed in the broader platform. It can be achieved to doing so to help solving global problems in political, legal, economical and social areas.

Açar Sözlər

Qlobal Əxlaq, din, insanlıq prinsipi, Hans Künq, Leonard Svidler
Global Ethic, religion, the principle of humanity, Hans Küng, Leonard Swidler

Referanslar

  • Hassan, Rıffat, “A Muslim's Reflections on A New Global Ethics and Cultural Diversity”, http://www.krachtvancultuur.nl/uk/archive/amsterdam/ukverslag_hassan.html.
  • Hollenbach, David, The Global Face of Public Faith: Politics, Human Rights and Christian Ethics, Washington D.C., 2003.
  • Jespers, Frans P.M., “Reflections on the Declaration of A Global Ethic”, Studies in Interreligious Dialogue, 8: 1, 1998, s. 60-73.
  • Künq, Hans, A Global Ethic for Global Politics and Economics, çev. John Bowden, London: SCM Press, 1997.
  • Künq, Hans, Global Responsibility: In Search Of A New World Ethic, çev. John Bowden, New York: Continuum, 2001.
  • Künq, Hans, “No World Peace Without Religious Peace”, Christianity and World Religions: Paths of Dialogue with Islam, Hinduism and Buddhism, Hans Künq vdgr., çev. Peter Heinegg, New York: Orbis Books, 1993, ss. 440-443.
  • Künq, Hans, “The History, Significance and Method of the Declaration Toward a Global Ethic”, Hans Künq ve Helmut Schmidt (Ed.), A Global Ethic and Global Responsibilities: Two Declarations, London: SCM Press LTD, 1998, ss. 44-72.
  • Künq, Hans, Theology for the Third Millennium (trc. Peter Heinegg), New York 1990.