Frankfurt məktəbinin tarixi inkişaf mərhələləri

Historical Development Stages of the Frankfurt School

Исторические этапы развития Франкфуртской школы

Yazarlar

  • Faiq Elman oğlu Xudanlı AMEA-nın Fəlsəfə, Sosiologiya və Hüquq İnstitutu Sosial fəlsəfə şöbəsinin aspirantı
XX əsr fəlsəfi cərəyan və məktəblərlə zəngin olan bir dövrə təsadüf edir. Onlar öz istiqamət müxtəlifliyinə görə bir-birindən fərqlənsə də demək olar ki, bütün fəlsəfi məktələrin özəyini məhz insan problemi təşkil edirdi. Əsr təlatümlərlə zəngin olsa da, bəşəriyyət həmin dövrdə olduğu qədər heç bir zaman belə sürətli inkişaf mərhələsi keçməmişdir. Bu dövrdə yaranan sosial fəlsəfi cərəyan və məktəblərin özü də xüsusi əhəmiyyət daşıyır. Belə sosial fəlsəfi məktəblərdən biri də Frankfurt məktəbidir. Bu baxımdan məktəbin tarixini araşdırmaq və onun inkişaf tendensiyasına, tarixi mərhələlərinə diqqqət yetirmək istərdik. Belə ki, məktəbin keçdiyi tarixi inkişaf mərhələrini öyrənməklə onun sosial fəlsəfi əhəmiyyətinə nəzər yetirmiş olarıq.
In article the attention was paid to the history of creation and development of the Frankfurt school, the creativity of it’s many representatives was considered. Тhe creativity of it’s such representatives as M.Horkhajmer, T.Adorno, H.Markuze, E.Fromm, and J.Habermas was presented in a short and system kind. Also the author underlined factors which influenced on school activity and development. Thus, specific features of a historical stage of the Frankfurt school were shown. Further, in the article find reflexion the prominent features of this school stated in brief.
В статье уделено внимание истории создания и развития Франкфуртской школы, рассмотрено творчество многих её представителей. Коротко и систематически представлено творчество таких её представителей как М.Хоркхаймера, Т.Адорно, Х.Маркузе, Э.Фромма, и Ю.Хабермаса. Также подчёркнуты факторы, влияющие на деятельность, развитие школы. Таким образом, показаны специфические особенности исторического этапа школы. Далее, в статье находят отражение изложенные вкратце характерные особенности Франкфуртской школы.

Abbasov Ə. İdarəetmənin sinergetik əsasları. Bakı, “MBM” nəş, 2006, 212 s.

Исмайылов Ф. Классик психоанализин ясаслары. Бakı, “Azərbaycan Milli Ensiklopediyası” nəş, 2003, 348 s.

Mehdiyev R.Ə Heydər Əliyev kursu: ideya-siyasi və milli-mənəvi amillər. Fəlsəfə və sosial-siyasi elmlər jurnalı № 1 Bakı. 2004 19-23 s.

Rüstəmov Y. Sivilizasiyaların qarşılıqlı münasibəti: S.Hantiqton / Y. Rüstəmov. Baki, “Səda”, 2007. 144 s.

Xəlilov S. Mənəviyyat fəlsəfəsi. Bakı, “Azərbaycan Universiteti” 2007, 520 s.

Критика современной буржуазной теоретической социологии. Москва. 1977.

Современная западная философия.словар. Москва. 1991.

Социальная филисофия франкфуртской школы. Москва. 1975.

Т.И. Ойзерман. Философия как история философии. Санк- Петербург. 1999.

Ю.Хобермас. Воблечение другого. Санк-Петербург. 2001.

Toplam 10 kaynakça bulunmaktadır.

Makale Bilgileri

  • Makale Türü Articles
  • Gönderildi Eylül 30, 2010
  • Yayınlanmış Eylül 30, 2010
  • Sayı № 14(14) Eylül 2010
  • Bölüm Articles
  • Dosya İndirmeleri 7
  • Özet Görüntülemeler 55
  • Paylaş
İndirme verisi henüz mevcut değil.