Articles

Sufilərin qadın piri: Rabiə Ədəviyyə The Female Saint Among Sufis: Rabia al-Adawiyya Женская святость суфиев: Рабиа ад-Авия

V.M. Məmmədəliyev BDU-nun İlahiyyat fakültəsinin dekanı
Q.T. Məmmədəliyeva BDU-nun baş müəllimi

Necə istinad edilir?

Məmmədəliyev, V.M. - Məmmədəliyeva, Q.T. , Məmmədəliyev, V - Məmmədəliyeva, Q , , Bakı Dövlət Universiteti İlahiyyat Fakültəsinin Elmi Məcmuəsi, Sufilərin qadın piri: Rabiə Ədəviyyə, 13, 26, 2016, 7-13, 2016

Zotero Mendeley EN EndNote

Xülasə

Rabiə Ədəviyyə İslam düşüncəsində ən tanınmış qadın sufi hesab olunur. O, “ilahi eşq” konsepsiyasını ilk dəfə sistematik bir şəkildə önə çəkmiş sufidir. Onun Tanrı sevgisi ilə əlaqəli irəli sürdüyü bu konsepsiyaya görə, insan Tanrıya cənnət arzusu və cəhənnəm qorxusu ilə qulluq etməməli, Tanrıya Onun özü ibadət etməlidir. Rabiənin bu ilahi eşq anlayışı ondan sonra yaşamış bir çox mistikə və təsir etmiş və o ilahi eşqin simvoluna çevrilmişdir.
Rabia al-Adawiyya is considered as the most famous Sufi woman in Islamic Thought. She was the first Sufi who systematically put forward the conception of “Divine Love”. According to this conception related to divine love, the human being should not serve God for the hope of Paradise or the fear of Hell, but for His Own Sake. Rabia’s notion of divine love influenced many mystics, who lived after her, and she gained a reputation as a symbol of divine love.

Açar Sözlər

Rabiə Ədəviyyə, sufilik, qadın, ilahi eşq, zahidlik
Rabi'a al-ʻAdawiyya, sufism, woman, divine love, ascetism

Referanslar

  • Aşkar Mustafa. Ebu Abdurrahman Sülemi’nin Zikru’n-Nisveti’l-Müteabbidâti’s-Sûfiyyât Adlı Eseri ve Tasavvuf Tarihinde Kadın Sûfilerin Yeri. Ankara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 1997, c. 37.
  • Aşkar Mustafa. Kadın Sûfîleri Anlatan Bir Menâkibnâme: Menâkıb-ı Veliyyâti’n-Nisâ. Tasavvuf: İlmî ve Akademik Araştırma Dergisi, 2004, c. c, sayı: 13.
  • Bahtiyar Meryem, Rezai Ekrem. Müslüman ve Hıristiyan İki Mistik Tutumundan Aşk (Rabia Adeviye ve Teresa Avila), Çeviren: Emine Öztürk. Iğdır Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 2013. sayı: 1.
  • Cahiz, Əbu Osman Əmr ibn Bəhr. əl-Bəyan vət-təbyin. thq. Ə. M. Harun. 7- ci nəşr. Qahirə 1418/1997. c. 1, səh. 364, c. 1, 3.
  • Chittick William C. . Sufism: A Begginer`s Guide. Oxford 2008.
  • Əli ibn Əbu Talib. Nəhcül-Bəlağə. Tehran 1379.
  • Əttar Fəridəddin, Təzkirətul-övliya. trc. M. Z. K. otku. İstanbul 1959.
  • Həməvi Yaqut. Mücəmul-buldan. Beyrut 1399/1979. c. 5.
  • Hifni, Əbdülmu`min. Rabiətul-ədəviyyə: İmamətul-aşiqin vəl-məhzunin. Qahirə 1411/1991.
  • Huri Sofi. İslam Aleminde İlk Kadın Sufi Olarak Tanınan Rabiatül-Adeviye. İstanbul 1970.
  • İbnül-Cövzi Əbül-Fərəc Cəmaləddin Əbdürrəhman ibn Əli. Sifətüs-səfvə. thq. X. M. Tartusi. Beyrut 1432/2012.
  • Khalil Atif. Rabia, an Early Muslim Mystic between Myth and Hıstory. http://rels. ucalgary. ca/Rabia_Khalil.
  • Küçük Hülya, Ceyhan Semih. Rabia el-Adeviyye. Türkiye Diyanet Vakfı islam Ansiklopedisi. İstanbul 2007, c. 34.
  • Məmmədəliyeva Qumru. Mövlananın qadın müridləri. Bakı Dövlət Universitetinin İlahiyyat Fakültəsinin Dərgisi. № 25, Bakı 2016.
  • Smith Margaret, Rabi'a The Mystic and Her Fellow-Saints in Islam. Cambridge 2010.
  • Süləmi Əbdürrəhman Əbu Məhəmməd ibn Hüseyn. Zikrün-nisvətil- mütəəbbidatis-sufiyyat. thq. M. M. Ət-Tənahi. Qahirə. 1413/1993.
  • Sürur Taha Əbdülqabi, Rabiə əl-Ədəviyyə vəl-həyatur-ruhiyyə fil-İslam. Qahirə 1957.
  • Təftəzani Əbül-Vəfa. Zühd Hareketinin Tasavvufa Dönüşüm Süreci – Rabiatü`l-Adeviyye Örneği. tər. Ahmet Ögke. EKEV Akademi Dergisi, c. 3, sayı1 (Bahar 2001).
  • Yılmaz Ömer. Basrali Rabia Ve Avilali Teresa’nin Mistik Görüşlerinin Karşilaştirilmasi, Cumhuriyet Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 2013, cilt: XVII, sayı: 1.
  • Zəbihullah Səfa, Tarixe-ədəbiyyat dər İran, Tehran 1369, c. 1.
  • Zəhəbi. Siyəru ə`lamin-nübəla. Beyrut 1413. c. 8.