Articles

Siyasi modernləşmə prosesləri kontekstində din və dövlət Religion and the State in the Context the Process of Political Modernization Религии и государства в контексте процессе политический модернизации

Sənubər Nadir qızı Nəzərova AMEA insan hüquqları institunun dissertantı
Gülzar İsaxan qızı İbrahimova Siyasi elmlər doktoru

Necə istinad edilir?

Nəzərova, Sənubər Nadir qızı - İBrahimova, Gülzar İsaxan qızı , Nəzərova, S - İBrahimova, G , , Bakı Dövlət Universiteti İlahiyyat Fakültəsinin Elmi Məcmuəsi, Siyasi modernləşmə prosesləri kontekstində din və dövlət, 12, 23, 2015, 291-307, 2015

Zotero Mendeley EN EndNote

Xülasə

Yaşadığımız dövrdə din sivilizasiyanın əsas markeridir. Bütün mövcud beynəlxalq münaqişələrdə açıq-aşkar və ya dolayısilə din amili əsas yer tutur. Diqqət etdikdə aydın olur ki, münaqişələr müxtəlif sivilizasiyalar arasında deyil, müxtəlif həyat tərzi və müxtəlif dini dünya görüşü və dini icmalar arasındadır, digər tərəfdən də dünyəvilik ideologiyası və dünyəvi cəmiyyət arasındadır (4). Dünyəvilik ideologiyası din ilə bagli hər şeyi həyatdan kənarlaşdırsa da nəticədə əksi baş verir: müasir dünyada dinin rolu artır (9). Odur ki, dindən imtina, yoxsa, bütün dinlərin yanaşı movcud olması istiqamətində aparılan təhlillərdə əksər analitiklər bütün dinlərə bərabar yanaşma modelini daha yüksək qiymətləndirirlər və hansısa zorakılıga görə dinin tənqid və təhqir hədəfi seçilməsinin yolverilməziyini qəbul edirlər. Dindən siyasi arenada təsir edici faktor olaraq necə istifadə olunması; dini genişlənmənin cəmiyyətin sosial və siyasi həyatının formalaşması amili kimi əhəmiyyətinin təyin edilməsi; cəmiyyətin institusionalizasiyasının dövlət-din modelinin, eləcə də müasir dünyada dinin siyasiləşməsi kontekstində konfessional parçalanmanın hansi nəticəlarə gətirib çıxaracagının müəyyən edilməsi istiqamətində aparılan araşdırmalar vəmövcudzəruri faktorlar din-dövlət münasibatlərini təhlil edərkən çox yönlü baxış tərzinin aktuallığını labüd edir vəmüasir dövrdədin-dövlət münasibətlərinin dinamikasını və siyasi proseslərini müəyyənləşdirməyə imkan verir.
In the article analyzes the forms of political and religious interaction in the community arisen as a reaction to the processes of modernization and globalization. Terrorism, the transformation of religion, the politicization of religion, secularization and religion are considered among the major forms of politico religious fundamentalism interactions and are analyzed variance of the contradictions between them. Indicates that the active involvement of religion in political life, causes it's transformatization and politicization. The conclusion is that under the influence of modernization and globalization, previling in the various countries of the world, mutual political and religious forms of analysis are expressed in its controversial role in the political process.

Açar Sözlər

din, dövlət, dünyəvi dövlət, islam, xristianlıq, siyasət
religion, state, secular state, Islam, Christianity, politics

Referanslar

  • İlyasov R. Dünyəvilik baxımından din vədövlət əlaqələri. Bakı, 17 yanvar 2013 - Newtimes. az.
  • Temel Yeşilyurt. İslam, iman ve fundementalizm. Kelam Araştırmaları, 22. 2004, s. 83-84.
  • Вебер M. Избранныесочинения. M., 1çç0. С. ö44—ö75, ö8ç — 70ö. Протестантская этика и дух капитализма http://www.novsu. rU/npe/files/um/1412/bg/shell/arh/antolog/2. ht.
  • Журавский А. В. Выступление на международном семинаре «Диалог, толерантность, образование: совместные действия Совета Европы и религиозных конфессий» 22-23 февраля 200ö года. http://www.minregion. ru/QpenFile. ashx/Zhuravskiy_2202200ö. doc7AttachI Р=244.
  • Куглер Р. Национальная безопасность в условиях глобализации хаотического мира: действия США и Европы / Геополитика. Антология. М. : Академический Проект : Культура, 2000, 1004 с.
  • Купряшин Г. Л. Политическая модернизация. -М. : Общество Знание РСФСР, 1çç1, 12с. (http://ilahiyat. erciyes.edu.tr/bilimname/2003_3.pdf. ).
  • Стаут Дж. Демократия и традиция. М. :, Издательство: Территория будущего, Прогресс-Традиция 200, 404 с.
  • Хабермас Ю. Демократия. Разум. Нравственность: московские лекции. М. : AkademiaKami, 1995.
  • Хабермас Ю. Религия, право и политика. Политическая справедливость в мультикультурном Мир-Обществе // Полис. 2010. № 2. . 21 С.
  • Трофимов О. Е. Мусульмане и ислам в Западной Европе // Мировая экономика и международные отношения. - 2009. - № 10.
  • П. Писенко К. Уроки религии в государственной школе - норма светского правового государства. Часть 1. Православие-Ru / Интернет- журнал, 11 февраля 2009 г. http://www.pravoslavie. ru/jumal/2ç2ö0. htm.
  • ХантингтонС. Политический порядок в меняющихся обществах. М. : ACT, 2004. Трофимов О. Е. Мусульмане и ислам в Западной Европе // Мировая экономика и международные отношения. - 2009. - № 10.
  • HuntingtonS. No easy choice: Political Participation in Developing Socie. -N. Y., 1976.
  • HuntingtonS. P., Nelson G. M. No easy choice: political participation in developing countries. Cambridge. 1976, M. A. Harvard University Press http://www.dissercat. com/content/politicheskaya-modernizatsiya-teoretiko-metodologicheskü-aspekt#ixzz2hOjOWcFN.
  • Staut J. Rorty on Religion and Politics, 2007, 35pp (2s) http://www.brown.edu/Research/ppw/files/Rorty%20on%20Religion%20an d%20Politics.pdf.
  • KlausenJ. Islamic Challenge: Politics and Religion in Western Europe. Oxford. Oxford University Press. 2006, 253pp.
  • Rorty R. Religion as a Conversation - stopper. Philosophy and Sosial Hope. London: Penguin Books, 1999, 315 pp.
  • http://ilahiyat. erciyes.edu.tr/bilimname/2003_3.pdf.