Articles

Postindustrial sivilizasiyada təhsilin rolu Postindustrial sivilizasiyada təhsilin rolu The Role of Education in Post-Industrial Civilization Роль образования в постиндустриальной цивилизации

M.H. Nəzərov Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru

Nasıl Atıf Yapılır

Nəzərov, M.H. , Nəzərov, M , , Bakü Devlet Üniversitesi İlahiyat Fakültesinin İlmî Mecmuası, Postindustrial sivilizasiyada təhsilin rolu, 11, 22, 2014, 297-308, 2014

Zotero Mendeley EN EndNote

Öz

Bu gün dünyada gedən intensiv sosial-iqtisadi dəyişikliklər, bilik və informasi-yanın ən mühüm strateji resursa çevrilməsi dövlət və cəmiyyət qarşısında yeni vəzifələr qoyur. Dəyişməkdə olan dünyaya uyğunlaşmaq üçün cəmiyyət sürətli dəyişikliklərə, yüksəlişə adaptasiya olmalı və sürətlə inkişaf etməlidir. Bilik və informasiyanın ən mühüm strateji resursa çevrilməsi müasir şəraitdə təhsilin keyfiyyəti problemini gündəmə gətirmişdir. Sürətlə gedən sosial-iqtisadi dəyişikliklər böyüməkdə olan nəslin təlim və tərbiyəsinin yeni parametrlərini irəli sürür, ali və orta məktəb qarşısında yeni vəzifələr qoyur, təhsilin ənənəvi funksiya-larına yenidən baxmağı tələb edir.
Bu gün dünyada gedən intensiv sosial-iqtisadi dəyişikliklər, bilik və informasi-yanın ən mühüm strateji resursa çevrilməsi dövlət və cəmiyyət qarşısında yeni vəzifələr qoyur. Dəyişməkdə olan dünyaya uyğunlaşmaq üçün cəmiyyət sürətli dəyişikliklərə, yüksəlişə adaptasiya olmalı və sürətlə inkişaf etməlidir. Bilik və informasiyanın ən mühüm strateji resursa çevrilməsi müasir şəraitdə təhsilin keyfiyyəti problemini gündəmə gətirmişdir. Sürətlə gedən sosial-iqtisadi dəyişikliklər böyüməkdə olan nəslin təlim və tərbiyəsinin yeni parametrlərini irəli sürür, ali və orta məktəb qarşısında yeni vəzifələr qoyur, təhsilin ənənəvi funksiya-larına yenidən baxmağı tələb edir.
The article considers the modern functions of education, new trends and priorities in modern education, analyzed materials of the Council of Europe and the European Union in defining thе national policy in the field of education.

Referanslar

  • Ramiz Mehdiyev. Gələcəyin strategiyasını müəyyənləşdirərkən: modernləşmə xətti. Bakı, “Şərq-Qərb”, 2008.
  • Белая Книга “Новый Импульс для Европейской молодежи” (http://europa. eu. int/comm/youthpolicy).
  • Гадамер Х. Г. Истина и метод: Основы филос. герменевтики: Пер. с нем. /Общ. ред. и вступ. ст. Б. Н. Бессонова. -М. : Прогресс, 1988. -704 с.
  • Гершунский Б. С. Россия: образование и будущее. Кризис образования в России на пороге XXI века. М., 1993.
  • Парсонс Г. Система современных обществ. -М., 1998.
  • Тоффлер, Э. Революционное богатство / Элвин Тоффлер, Хейди Тоффлер. — М. : ACT: ACT МОСКВА, 2008. – 569 с.
  • Философия образования для XXI в. М., 1992.
  • Шукшунов В. Е., Романова Л. И. Через развитие образования к новой России. М., 1993.
  • Центр гуманитарных технологий //Гуманитарные технологии и развитие человека. Экспертно-аналитический портал.
  • http: //www/g8russia. ru /agenda.