Ətraf mühitə münasibətdə İslamın xüsusi mövqeyi Ətraf mühitə münasibətdə İslamın xüsusi mövqeyi 1The Special Position of Islam Regarding the Environment Особое отношение ислама к окружающей среде
Öz
Ekoloji böhranın kəskinləşdiyi müasir dövrdə ətraf mühitin qorunması məsələsi təkcə təcrübi elmlərin deyil, humanitar elmlərin diqqət mərkəzində dayanır. Son dövrlər hətta bu problemin həlli üçün dini təlimlərə də müraciət edirlər. Ətfar mühitə münasibətdə islamın xüsusi mövqeyi vardır və məqalədə bunun əsas prinsip və səciyyəvi cəhətləri təhlil edilir.
Ekoloji böhranın kəskinləşdiyi müasir dövrdə ətraf mühitin qorunması məsələsi təkcə təcrübi elmlərin deyil, humanitar elmlərin diqqət mərkəzində dayanır. Son dövrlər hətta bu problemin həlli üçün dini təlimlərə də müraciət edirlər. Ətfar mühitə münasibətdə islamın xüsusi mövqeyi vardır və məqalədə bunun əsas prinsip və səciyyəvi cəhətləri təhlil edilir.
The paper contains the special position of Holy Quran on Environment. According to representatives of humanities, the problem of protection of Environment can be discussed by applied sciences and humanities. Holy Quran considers important preventive provisions for better protection of Environment. There is smoking damage to nature in Islamic culture; as it is created by God for Human.
Referanslar
- Qur’ani-Kərim. Azərbaycan dilinə tərcümə edənlər: Akad. Z.M. Bünyadov və V.M.Məmmədəliyev. Bakı: “Olimp”. 1998. 552s.
- Mohiti-zisti-hoquqi-bəşər. Parsa Əlirza. Tehran: İttilaati-siyasi iqtisadi. 136. Tehran. 1378.
- Fəvaidül-üsul.Ənsari Şeyx Murtuza. Beyrut: Muəssiseyi-elmi. 1419.
- Seyri-kamil dər osuli-fiqh. Lənkərani Fazil. Tehran. Naşir: Feyziyye. 1383.
- Üsuli-kafi. Koleyni Məhəmməd ibn Yəqub. Tehran: Darül-kutubül-islamiyyə.
- Təzkirətül-füqəha. Əllamə Hilli Həsən ibn Yusif. Qum: Ali-beyt. 1414.
- ət-Təzhibül-əhkam. Şeyx Tusi Məhəmməd ibn Cəfər. Beyrut: Darül-məarif. 1401.
- Qəvaidül-əhkam. Əllamə Hilli Həsən ibn Yusif. Beyrut: Müəssiseyi-nəşri-islami.
- Cəvahirül-kəlam fi şərhi-şərayeül-islam. Nəcəfi Məhəmməd Həsən. Tehran: Darül-kitabül-islamiyyə. 1362.
- Biharül-ənvar. Məclisi Məhəmməd Bağır. Beyrut: Darül-ihyai-tirasül-ərəbi.1403.
- Cameül-əxbar. Şəiri Tacəddin. Qum: İntişarati-Rəzi. 1362.
- Mücəm. İbn Fars. Qum: Darül-hədis. 1370.
- Vəsaüilüş-şiə. Hürr Amili Məhəmməd ibn Həsən. Beyrut: Darül-ihyai- tirasül-ərəbi.
- Təməddoni-islam və ərəb. Qustav Lubon. Tərcome: Seyyid Məhəmməd Təqi Gilani. Tehran: Məclis.1313.