Articles

Nəsx termini və məzmunu Nəsx termini və məzmunu The Term "Naskh" and Its Content Понятие и содержание термина «насх»

Nuru Tahir oğlu İmanov AMEA-nın M.Füzuli adına Əlyazmalar İnstitutunun doktorantı

Nasıl Atıf Yapılır

İManov, Nuru Tahir oğlu , İManov, N , , Bakü Devlet Üniversitesi İlahiyat Fakültesinin İlmî Mecmuası, Nəsx termini və məzmunu, 10, 20, 2013, 361-369, 2013

Zotero Mendeley EN EndNote

Öz

Nəsx mövzusu uzun illərdir ki, islam alimlərinin araşdırma mövzusudur və bu barədə qiymətli əsərlər yazılmışdır. Bu da nəsx mövzususun əhəmiyyətini göstərir. Quran ayələrində nəsxə işarə edilməsi, İslam alimləri arasında nəsxin mövcudluğunu qəbul edənlərin olması Quranda nəsxin varlığının sübutudur. Bu məqalədə nəsx termini, onun mənaları açıqlanmış, dəlillər verilmişdir. Məqalədə bəzi islam alimlərinin, o cümlədən Əbu Cəfər Məhəmməd ət-Təbərinin fikirlərinə də yer verilmişdir.
Nəsx mövzusu uzun illərdir ki, islam alimlərinin araşdırma mövzusudur və bu barədə qiymətli əsərlər yazılmışdır. Bu da nəsx mövzususun əhəmiyyətini göstərir. Quran ayələrində nəsxə işarə edilməsi, İslam alimləri arasında nəsxin mövcudluğunu qəbul edənlərin olması Quranda nəsxin varlığının sübutudur. Bu məqalədə nəsx termini, onun mənaları açıqlanmış, dəlillər verilmişdir. Məqalədə bəzi islam alimlərinin, o cümlədən Əbu Cəfər Məhəmməd ət-Təbərinin fikirlərinə də yer verilmişdir.
It is a long time that the theme of Naskh has been a theme of research of Islam scientists and a lot of valuable works were written about it. It also shows importance of Naskh. Being marked to naskh in verses of Koran, being persons who accept existence of naskh among Islam scientists is the proof of existence of naskh. In this article the term of naskh, its meanings were explain, proofs were given. In the article it was given place to the views of some Islam scientists including Abu Jafar Muhammad ibn Jarir Al-Tabari.

Referanslar

  • İbn Manzur, Cemaluddin Muhammed, Lisanul-Arap, Beyrut 1955, c.III, s.61.
  • Dr. Subhi es-Salih, Kuran İlimleri, Konya 1994, s.268.
  • Remzi Kaya, Kurani-Kerimde Nesih, Bursa 2001, s.20.
  • Taberi, Camiul-Beyan, XIX. s.18-19.
  • Hibətullah, Qasım b.Səllamə Ən-Nasix vəl- Mənsux, 1093,v.r.k, 2a.
  • Vahidi, Əbu Həsən Əli b.Əhməd, Esbabün-Nüzul, Misir 1968 s.19.
  • Elmalılı, Hak dini Kuran dili, İstanbul 1960,V, 3124.
  • Zeyd, Mustafa, Ən-Nəsx fil-Quranil-Kərim, Misir, 183/1963, s. 221.
  • Əz-Zərqani, Məhəmməd Əbdüləzim, Mənahilul-İrfan fi Ulumil-Quran, Misir1943, c.I-III, s.190.
  • Müslim, Cənaiz, s.105.
  • Əbu Zəhra, Üsulul-Fiqh, s.164.
  • Şafi, Ər-Risalə, s.55.
  • Əl-Amidi, Əbul-Həsən, Əl-Əhkam fi Usulil-Əhkam, Qahirə 1968, c.II, s.59-65.
  • Əl-Amidi, Əbul-Həsən, Əl-Əhkam fi Usulil-Əhkam, Qahirə 1968, c.III, s.104-105.
  • İbn Kəsir, Təfsirul-Quranil-Azim, Beyrut 1969, c.II, s.586.
  • İbn Kəsir, Təfsirul-Quranil-Azim, Beyrut 1969, c.II, s.586.