Articles

Qəzalinin “İhya ulümiddin” əsərində mənəvi qurtuluş konsepsiyası Qəzalinin “İhya ulümiddin” əsərində mənəvi qurtuluş konsepsiyası The Concept of Moral Salvation in Gazali’s Work “Ihya Ulumiddin” Irada Zarganayeva Концепция морального спасения в произведении Газали «Ихйа улумиддин» Ирада Зарганаева

İ.Z. Zərqan AMEA-nın Fəlsəfə, Sosiologiya və Hüquq İnstitutunun Dinşünaslıq və mədəniyyətin fəlsəfi problemləri şöbəsinin böyük elmi işçisi, fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru

Nasıl Atıf Yapılır

Zotero Mendeley EN EndNote

Öz

Əbu Hamid Qəzalinin ictimai fikir tarixindəki xidmətlərindən biri də insanların imanını qüvvətləndirməyə yönəlik mənəvi qurtuluş konsepsiyası işləməsidir. Bu konsepsiya müasir dövrdə insan probleminin tədqiqi və bəşəriyyətin mənəvi qurtuluş axtarışlarında elmi-metodoloji əhəmiyyət kəsb edir. Qəzali “İhya ulümiddin” əsərində əsas diqqətini xalq kütlələrinin düşüncəsinin islahına yönəltmiş, İslamın ruhi-psixoloji, sosial təsir gücünü təfərrüfatı ilə açmış, insanlara İslam dini elmlərinin praktikası vasitəsilə mənəvi qurtuluş yollarını aydınlaşdırmışdır.
Əbu Hamid Qəzalinin ictimai fikir tarixindəki xidmətlərindən biri də insanların imanını qüvvətləndirməyə yönəlik mənəvi qurtuluş konsepsiyası işləməsidir. Bu konsepsiya müasir dövrdə insan probleminin tədqiqi və bəşəriyyətin mənəvi qurtuluş axtarışlarında elmi-metodoloji əhəmiyyət kəsb edir. Qəzali “İhya ulümiddin” əsərində əsas diqqətini xalq kütlələrinin düşüncəsinin islahına yönəltmiş, İslamın ruhi-psixoloji, sosial təsir gücünü təfərrüfatı ilə açmış, insanlara İslam dini elmlərinin praktikası vasitəsilə mənəvi qurtuluş yollarını aydınlaşdırmışdır.
One of the merits of Abu Hamid Ghazali (1058 1112) in history of public thinking is also elaboration by him of the concept of moral salvation aimed at reinforcement of human faith. This concept is of scientific – methodological importance for study of human problem and the mankind’s searches of moral salvation in the modern period. In the work “Ihya ulumiddin” Ghazali pays a particular attention to the reform in the thought of public masses, exposes profoundly the force spiritual – psychological social influence makes clear the ways of moral salvation through practice of Islamic religion for the people.

Referanslar

  • İmam Gazali. İhyau-ulümiddin, c.1. Tercüme: Ahmed Serdaroğlu. İstanbul: Bedir yayınevi, 1974.
  • Ал-Газали Абу Хамед. Воскрешение наук о вере. Перевод с арабского Наумкина В.В. Москва: Наука, 1980, с. 9.
  • Şərq fəlsəfəsi (IX-XII əsrlər) / Tərtibçi Z.C.Məmmədov. Bakı: BDU nəşriyyatı, 1999.
  • Опровержение опровержения. Киев: УЦИММ-Пресс, СПб.: Алетейя, 1999, 528с.
  • Большая советская энциклопедия. 9-ый том. Второе издание. Изд. «Большая советская энциклопедия», Москва, 1951, 624 с.
  • Рзакулизаде С.Д. Обшественно-политические и философские взгляды Хагани Ширвани. «Красный Восток», Баку: 1962.
  • Taylan Necip. Gazzalinin düşünce sisteminin temelleri. İstanbul: İFAV yayınları, 34, 1994, 192 s.
  • Camdibi H. Mahmud. Şahsiyet terbiyesi ve Gazali. İstanbul: İFAV yayınevi, 1994, 288 s.
  • Великие мыслители Востока. / Под ред. проф. Я. П. Мак–Грила. Москва: «Крон-пресс», 1998, 736 с.
  • Керимов Г. Ал-Газали и суфизм. Баку: «Элм», 1969, 110 с.
  • Богоутдинов А.М. Очерки по истории таджикской философии. Сталинабад:1961.
  • Курабаев Н. С. Проблема человека в доктрине ал-Газали. Автореферат дис. на соискание уч. степ. канд. филос. наук. М.: 1979, 22 с.
  • Osman Nuri Topbaş. İslam. İman. İbadət. GYF QRAFİK Bakı 2006, səh. 266.
  • Əl-Şərif Muhamməd Əbdül Ğəffar. Dini ekstremizm, onun səbəbləri və aradan qaldırılması yolları. Bakı: “İdrak”, 2009, səh. 13.
  • Qurani-kərim. Tərcümə: Ziya Bünyadov və Vasim Məmmədəliyev. Bakı: “Azərnəşr”, 1992, 717 s.
  • Аль-Газали Абу Хамид. Крушений позиций философов: Пер. с арабского И. Попов. М.: «Ансар», 2007.
  • İmam Gazali. İhyau-ulümiddin, c.2. Tercüme: Ahmed Serdaroğlu. İstanbul: Bedir yayınevi, 1974.
  • İmam Gazali. İhyau-ulümiddin, c.3. Tercüme: Ahmed Serdaroğlu. İstanbul: Bedir yayınevi, 1975.
  • İmam Gazali. İhyau-ulümiddin, c.4. Tercüme: Ahmed Serdaroğlu. İstanbul: Bedir yayınevi, 1975.