Harter şkalasının etibarlılıq və doğruluğunu ölçmə və uşaqlarda motivasiyanı ölçmək üçün həmin şkaladan istifadə üsulu The Method of Using the Harter Scale to Measure Reliability and Validity and Motivation in Children Использование шкалы Хартер для измерения надежности, валидности и мотивации у детей
Xülasə
Biz bir insanın digər insanın həyatını qurtarmaq üçün öz həyatını təhlükəyə atmasının və yaxud müəyyən məqsəd uğrunda saatlarla çalışmasının səbəbini öyrənər-kən əslində həmin fərdin qeyd edilən davranışına səbəb olan amili öyrənmiş oluruq. Motivasiya termini məna etibarilə davranışın səbəbi və nədən baş verməsini aşkarla-yır. Psixoloqlar motivasiyanın mənasını davranışı gücləndirən və istiqamətləndirən amillərlə məhdudlaşdırırlar. Motivləşdirilmiş bir canlı motivləşdirilməmiş canlıya nisbətən daha həvəslə və daha effektiv fəaliyyət göstərir. Motivasiya anlayışının dəqiqləşdirmək və müəyyənləşdirmək üçün ilk öncə motiv və motivasiya anlayışları arasındakı fərqi qısaca olaraq izah etməliyik. Demək olar ki, motiv motivasiyadan daha konkret bir anlayışdır. Motivasiya ümumilikdə davranışın (istənilən rəftarın) hərəkətverici amilidir amma motiv konkret olaraq mü-əyyən bir davranış və rəftara səbəb olan amildir. Motivasiya anlayışı motiv anlayışın-dan daha çox insan davranışı ilə əlaqədar olaraq istifadə edilir. Roselin fikrincə "motiv anlayışından müəyyən fəaliyyətin məqsədi və yaxud arzu edilən nəticəni müəyyən etmək üçün istifadə edilir və məhz elə buna görə də heyvanlarla əlaqədar olaraq motiv anlayışından istifadə etmək düzgün deyildir".
"The development of psychological characteristics of motivating children to study in Baku", the collection of the information necessary for the science and practice was used the scale of Hartera. Hartera is one of the most reliable scales especially in the study of motivation for primary education. This scale is often used to measure in the field of motivation and personal characteristics. Considering that this scale has a very important role in the study of motivation in primary schools, it is very important to learn how to use this scale. I believe that this article will be useful to the scientific and research centers dealing with these problems.
Açar Sözlər
Hartera ölçüsü, ölçmə etibarlılığı, motivasiya, uşaqların motivasiyası
scale Hartera, measurement reliability, motivation, motivation of children
Referanslar
- Luna B.R., &Sherry,A. (2008). Sex differences in the relation between statistics anxiety and cognitive/learning strategies. Journal of Contemporary Educational Psychology, 33, 327-344.
- Masaali S. [Relationship between reading study and academic achievement among students in IU] .[disseration]. Isfahan: KhorasganSlamic Azad University. 2007. [Persian].
- Miskel C. Defrain JA. Wilcox K. A test of expectancy motivation theory in educational organizations.EAQ 1980.Tronfino AJ.ransformational leadership : moving total quality management to - word – class organizations . IntNurs Rev 2000.
- Stefon Franzoy, Sosial psixologiya (Təcüməçi: Mehrdad Firuzbəxt), Rəsa nəşriyyat evi, 2002, s. 21.
- Aronson Elliot, Ümumi psixologiya (Tərcüməçi: Hüseyn Şokrkon), Roşd nəşriyyatı, 1994, s. 398.
- Fəthi Kuruş, Abijə nəşriyyatı, s. 196.
- Dilavər Əli, Peaqoqika və psixologiya elmlərində tədqiqat metodları, Tehran: Pəyam Nur Universitetinin nəşriyyatı, 2007, s. 347.
- Tacdar Pərviz, Statistik metodlar, Qum: Əhli-beyt nəşriyyatı, s. 585.
- Taleb Mehdi, Sosial təlimlərin elmi metodları (elmi tədqiqat metodları), Tehran: Tehran Universitetinin nəşriyyatı, 2001, s. 353.