Articles

Həzrət Əli(r.a) böyük qələm ustadı kimi Həzrət Əli(r.a) böyük qələm ustadı kimi Имам Али (р.а.) как великий мастер пера

Səadət Abdulla qızı İbrahimova

Nasıl Atıf Yapılır

İBrahimova, Səadət Abdulla qızı , İBrahimova, S , , Bakü Devlet Üniversitesi İlahiyat Fakültesinin İlmî Mecmuası, Həzrət Əli(r.a) böyük qələm ustadı kimi, 8, 16, 2011, 261-272, 2011

Zotero Mendeley EN EndNote

Öz

Hz. Əli (r.a) İslam xəlifəsi, qüdrətli hakim, igid döyüşçü olmaqla bərabər həm də sözün əsl mənasında ziyalı olmuşdur. O, təkcə zahirən deyil, daxilən dəruhən, mənən ziyalı olmuşdur. Bütün məqsədi gənc nəslə tərbiyə vermək, onları düz yola çəkmək, Allaha və cəmiyyətə lazımlı bir insan kimi yetişdirməkdən ibarət idi. Bütün əsərlərində də o, bu fikri əsas tutmuş, əsas amalı yoldan azanların yoluna çıraq, möminlərə sirdaş olmaq olmuşdur. THE
Hz. Əli (r.a) İslam xəlifəsi, qüdrətli hakim, igid döyüşçü olmaqla bərabər həm də sözün əsl mənasında ziyalı olmuşdur. O, təkcə zahirən deyil, daxilən dəruhən, mənən ziyalı olmuşdur. Bütün məqsədi gənc nəslə tərbiyə vermək, onları düz yola çəkmək, Allaha və cəmiyyətə lazımlı bir insan kimi yetişdirməkdən ibarət idi. Bütün əsərlərində də o, bu fikri əsas tutmuş, əsas amalı yoldan azanların yoluna çıraq, möminlərə sirdaş olmaq olmuşdur. THE
Ali bin Abu Talib is one of the important persons in a history Islam. He is the cousin and son in law of the prophet Mohammed, father imams Hasan and Hussein, was fourth caliph in Arabian caliphate, the first man who has accepted Islam, remembered sacred Koran by heart and never was asked stones. A way of the prophet he has accepted as a sample of life, and about last days has made all necessary for execution of his instructions without lacks. Having studied life Ali bin Abi Talib, we become the witness that he adequately and beautifully has lived Islam and has turned to the exemplary person for the people of the prophet Mohammed. He was the great poet. His poem were assembled in a poetic sofa "Divani Amir" and product "Nahcul-Balaghah" are assembled his letters and aphorisms. In poems he speaks about work, about the god, about boldness, about friendship, about love to the prophet and family. His some poems about the history of the Islam. Having studied his literary activity he was possible to be convinced that by the great foreman literature.

Referanslar

  • İbn Sad- Tabaqat,c.II.
  • İbn Əbdülbərr-İstiab, c.III.
  • Muhibbuttəbəri-“Riyadunnədra”, c.II.
  • İbn Hacər-“Əssabə”, c.II.
  • Ayətullah Məhəmmədtəqi Tustəri-“Əmirəl-möminin Əliyyibni Əbitalibin qəzavətləri”.
  • Əbu Davud -“Əqdiyyə”6.
  • Tirmizi-“Müsnəd”, c.I, səh.83-88-111-136.
  • Hacı Şeyx Abdullahil-Məməkani-“Tənqiyhul-məqal fi əhvalir-rical”, Nəcəf, Murtəzaviyyə mətbəəsi, h.1352, c.III.
  • İbnun-Nədim-“Əl-Fehrest”, Misir, Rəhmaniyyə mətbəəsi, h.1345.
  • “Möcüzətul- Buldan”, Misir, cII,, Bey-nəs-sureyn mətbəəsi.
  • “Reyhanətul- ədəb”, cV.
  • Hənnəl Fəxuri- “İstoriya arabskoy literaturı”, Moskva1959.
  • “Hz.Ali Divanı”, ərəbcədən çevirən: Vedat Atila, İstanbul-1990.
  • Edt: Nicholson,“Kitab al-Luma fit-Tasawwuf”, London-1914.
  • Edt.E.V.Mcloughlin, “The Book of Knowledge”, New York-1910.
  • Philip K. Hitti,“History of the Arabs”, London-1949.
  • William Muir, “The Caliphate, its Rise and Fall”, London-1924.
  • R.A.Nicholson, “A Literary History of the Arabs”, Cambridge-1953.
  • Charles Mills, “ A history of Muhammadanism”, London-1817.
  • Dr.Andrew Crichton, “History of Arabia and its people”, London-1852.
  • Thomas Carlyle, “Heroes and Hero-Worship”, London-1850.
  • İnternet: www.islam.net.
  • İnternet: islammektebi.org.htm/ Nəhcul-bəlağə: 24. İnternet: balaghah.net.