Articles

İsmailiyyə təriqəti İsmailiyyə təriqəti The Article Is Devoted to the Analyses of the Branch of Ismailism Статья посвящена исследованиям ветви исмаилизма

Nuranə Akif qızı Həsənova AMEA-nın Məhəmməd Füzuli adına Əlyazmalar İnstitutunun dissertantı

Nasıl Atıf Yapılır

Həsənova, Nuranə Akif qızı , Həsənova, N , , Bakü Devlet Üniversitesi İlahiyat Fakültesinin İlmî Mecmuası, İsmailiyyə təriqəti, 8, 15, 2011, 223-228, 2011

Zotero Mendeley EN EndNote

Öz

İsmail b. Cəfər əsSadıqın adı ilə bağlı olub, imamiyyədən sonra bu gün də mövcud olan ən böyük şiə məzhəbli təriqətdir. Bu təriqət: "Qurani-kərimin zahiri yəni anlaşılan mənası olduğu kimi, batini yəni gizli, daxili mənası da vardır. Batini mənası lazımdır, zahiri mənası lazım deyil" deyərək Məcusiliktə və müxtəlif batil dinlərdəki inancları İslam dinindənmiş kimi göstərməyə çalışdıqları üçün Batiniyyə, yeddinci imam olaraq Cəfər-əsSadiqin oğlu İsmaili qəbul etdiklərinə görə İsmailiyyə və şəriət sahibi yalnız yeddi peyğəmbərdir dediklərinə görə Səbiyyə; haramları mübah (halal) saydıqlarına görə Hurumiyyə; qırmızı geyindikləri üçün Muhammirə; həqiqətlərin sadəcə imamdan öyrəniləcəyinə inandıqlarına görə Təlimiyyə; təriqətin yaradıcılarından Həmdan Kərmətin adına istinadən Kəramitə; Babək Hürrəmiyə tabe olduqları üçün Babəkiyyə; tiryək istifadə etdikləri üçün Həşhəşiyyə kimi adlarla tanınır. (1. səh 177)
İsmail b. Cəfər əsSadıqın adı ilə bağlı olub, imamiyyədən sonra bu gün də mövcud olan ən böyük şiə məzhəbli təriqətdir. Bu təriqət: "Qurani-kərimin zahiri yəni anlaşılan mənası olduğu kimi, batini yəni gizli, daxili mənası da vardır. Batini mənası lazımdır, zahiri mənası lazım deyil" deyərək Məcusiliktə və müxtəlif batil dinlərdəki inancları İslam dinindənmiş kimi göstərməyə çalışdıqları üçün Batiniyyə, yeddinci imam olaraq Cəfər-əsSadiqin oğlu İsmaili qəbul etdiklərinə görə İsmailiyyə və şəriət sahibi yalnız yeddi peyğəmbərdir dediklərinə görə Səbiyyə; haramları mübah (halal) saydıqlarına görə Hurumiyyə; qırmızı geyindikləri üçün Muhammirə; həqiqətlərin sadəcə imamdan öyrəniləcəyinə inandıqlarına görə Təlimiyyə; təriqətin yaradıcılarından Həmdan Kərmətin adına istinadən Kəramitə; Babək Hürrəmiyə tabe olduqları üçün Babəkiyyə; tiryək istifadə etdikləri üçün Həşhəşiyyə kimi adlarla tanınır. (1. səh 177)
It is the second largest branch of Shia Islam, after the mainstream Ithnaashariyya. The Ismaili get their name from their acceptance of Ismail ibn Jafar as the appointed spiritual successor Imam to Jafar asSadiq. They differ from the Twelvers, who accept Musa alKazım, younger brother of Ismail, as the true Imam.

Referanslar

  • Yeni Rehber Ansiklopedisi 10 Turkiye Gazetesi, İstanbul 1993.
  • İslam Ensiklopedisi, İslam Alemi Tarih, Coğrafiya, Etnoqrafiya və bioqrafiya luğati. 5/2. cilt. İstanbul, Milli Egitim Basınevi, 1993.
  • Turkiye Diyanet vakfi. İslam Ansiklopedisi, Cild 23.İstanbul 2001.
  • Turkiye Diyanet vakfi. İslam Ansiklopedisi, Cild 11..İstanbul 1995. 5. Ethem Ruhi Fığlalı, Çağımızda İtikadi İslam Mezhepleri, İzmir 2004.
  • Şerafeddin Gölcük, Kelam Tarihi (Kişiler, Görüşler, Eserler), Konya 1992.
  • http://ar.wikipedia.org/wiki/%D9%86%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D9% 8A%D8%A9 / son bax: 14.07.2011.