The Main Factors of Moral Values of Students Talent and Realization İstedadın formalaşmasında və gerçəkləşməsində mənəvi dəyərlər amili Фактор моральных ценностей при формировании и реализации одаренности
Abstract
In this article offers and recommendations concerning training and education of gifted children are generated. The ways of improvement of work with gifted children considering concrete psycho-pedagogical conditions are analyzed. Necessary conditions for revealing, supports and developments of gifted children in different establishments are considered. The aim of the article is presented to the importance of moral values of formation of gifted children.
Dəyərlər bərpa edilmədən əsil, dayanıqlı və davamlı islah mümkünsüzdür. İstedad təzahürü bir çox paradoks və qəribəliklərlə müşayiət olunur. Bu səbəbdən bəzən yaradıcı təfəkkürün orijinallığı ətrafdakılar tərəfindən “normallıqdan (oxu adilikdən) yayınmalar” kimi başa düşülür. Bunun müxtəlif səbəbləri var və onlar araşdırılaraq təlim-tərbiyə prosesində nəzərə alınmadıqca istedadlı uşaqların bir qismi müxtəlif səbəblərdən təhsildən yayınacaq, mənfi təsirlərə məruz qalaraq hətta, cinayətkar da ola bilərlər. Müəyyən araşdırmalardan sonra “Xüsusi istedada malik uşaqların (gənclərin) yaradıcılıq potensialının inkişafı üzrə Dövlət Proqramı (2006-2010-cu illər)”-nın müddəalarının reallaşdırılması məqsədi ilə islah müəssisələrində gənc oğlan və qızların yaradıcılıq potensialının müəyyənləşdirilməsi üçün sınaqların keçirilməsi qənaətinə gəldik. Xahişimizə əsasən, TN tərəfindən Ədliyyə Nazirliyinə müraciət edildi.
References
- Bəylərov E.B. Uşaqlarda istedadın müəyyənləşdirilməsi və inkişaf etdirilməsi. İstedadın işçi konsepsiyası. Bakı: “Təhsil”, 2008, 224 s.
- MehrabovA.O., BəylərovE.B. Şagird intellektinin inkişafı. Bakı. Adiloğlu, 2006.
- Əlizadə Ə.Ə. İstedadlı uşaqlar. Pedaqoji məsələlər: esselər, etüdlər. Bakı: ADPU, 2005, 352 s.