İlahiyyat fakültələrində Quranın qiraətinin öyrədilməsinin bəzi metodik xüsusiyyətləri İlahiyyat fakültələrində Quranın qiraətinin öyrədilməsinin bəzi metodik xüsusiyyətləri
Öz
İlk ayəsi “Oxu” əmrilə başlayan “Bilənlərlə bilməyənlər eyni olarmı?” deyə buyuran müqəddəs kitabımız Qurani-Kərimin elmə verdiyi dəyər olduqca yüksəkdir. Allah Təala öz kitabında daim insanı düşünməyə, elm öyrənərək inkişaf etməyə təşviq etməkdədir. İnsanlara doğru yolu göstərən, çirkin əməllərdən uzaq olub, yaxşı işlər görməyi əmr edən, onlara Allah sevgisi, vətən sevgisi təlqin edən, bir sözlə gözəl əxlaqın qaynağı olan Qurani-Kərimin gənclərə öyrədilməsi çox əhəmiyyətlidir. Quranı öyrənmənin yolu onun qiraətinin öyrənilməsindən başlayır.
İlk ayəsi “Oxu” əmrilə başlayan “Bilənlərlə bilməyənlər eyni olarmı?” deyə buyuran müqəddəs kitabımız Qurani-Kərimin elmə verdiyi dəyər olduqca yüksəkdir. Allah Təala öz kitabında daim insanı düşünməyə, elm öyrənərək inkişaf etməyə təşviq etməkdədir. İnsanlara doğru yolu göstərən, çirkin əməllərdən uzaq olub, yaxşı işlər görməyi əmr edən, onlara Allah sevgisi, vətən sevgisi təlqin edən, bir sözlə gözəl əxlaqın qaynağı olan Qurani-Kərimin gənclərə öyrədilməsi çox əhəmiyyətlidir. Quranı öyrənmənin yolu onun qiraətinin öyrənilməsindən başlayır.
In our country nowadays the Koran’s reading is taught at schools with a religious bias and at theological faculties. On these faculties the teaching of this subject by the ways how the Koran was sent to Muhammed (s.a.s.) and further His passing them to His people is used. On teaching the Koran the Prophet (s.a.s.) used two methods of learning by heart: one was kitabat (i.e. writing of Call), but the other was mushafaha (oral teaching). The method mushafaha is widely taught at the faculties of theology. This method is divided into three parts: “Sama”, “Arz” and “Ada”. The lesssons of the Koran’s reading are taught by the methods of “Sama” and “Arz”, but the method “Ada” is used at the reciting lessons.
Referanslar
- İbn Macə. əs-Sünən, təhqiq: Məhəmməd əl-Azami, Riyad 1984.
- Necati Tetik, Kiraat İlminin Talimi, İstanbul 1990.
- Zərkeşi, əl-Burhan fı ulumil-Quran, təhqiq: Məhəmməd əbul-Fazl, Beyrut tarixsiz.
- Buxari, əl-Camius-Səhih, İstanbul 1979.
- M. Hamidullah, Qurani-Kərim tarixi, tərcümə edən: M.S. Mutlu, İstambul 1965.
- Zərqani, Mənahilül-İrfan fi ulumil-Quran, Qahirə 1943.
- Suyuti, əl-İtqan fı ulumil-Quran, Beyrut 1987.
- Əli əl-Qari, Minəhül-fikriyyə, Qahirə 1890.
- Qurani-Kərim, V.M.Məmmədəliyev və Z.M. Bünyadovun tərcüməsi 2006-cı il nəşri.
- İbn Cəzəri, Tayyibətun Nəşr (trc. Ali Osman Yüksel) İstanbul 1996.