Articles

Xarici dildə şifahi nitq ünsiyyətinin təhsilində şagirdlərin fərdi xüsusiyyətləri Xarici dildə şifahi nitq ünsiyyətinin təhsilində şagirdlərin fərdi xüsusiyyətləri

Mətanət Məmmədova BDU İlahiyyat Fakültəsi ingilis dili müəllimi

Nasıl Atıf Yapılır

Məmmədova, Mətanət , Məmmədova, M , , Bakü Devlet Üniversitesi İlahiyat Fakültesinin İlmî Mecmuası, Xarici dildə şifahi nitq ünsiyyətinin təhsilində şagirdlərin fərdi xüsusiyyətləri, 1, 2, 2004, 203-208, 2004

Zotero Mendeley EN EndNote

Öz

Kommunikativləşmə prinsipinə əsaslanan xarici dillərin tədrisində müasir metodikasının yönümü (oriyentasiyası) dərs zamanı təlimnitq şəraitinin (TNŞ) geniş istifadəsini nəzərdə tutur. “Bu şərait şagirdə verilən kommunikativ tapşırığın düzgün yerinə yeridilməsi üçün mühüm və kifayət olan nitq şərtlərini özündə cəmləşdirir.” Aşağıdakılar verilən şərtlərə aid edilir: əsaslandırılmış -məqsəd amilləri, fəaliyyətin ümumi konteksti, müsahiblərin rolu və qarşılıqlı münasibətləri, onların sayı, söhbətin mövzusu, kommunikativ tapşırıqlar. Şərtlərdə aparılan dəyişik-liklər nitq fəaliyyətinə, onun məqsədinə, proqramına, aparılma qurulu-şuna öz təsirini göstərə bilər.
Kommunikativləşmə prinsipinə əsaslanan xarici dillərin tədrisində müasir metodikasının yönümü (oriyentasiyası) dərs zamanı təlimnitq şəraitinin (TNŞ) geniş istifadəsini nəzərdə tutur. “Bu şərait şagirdə verilən kommunikativ tapşırığın düzgün yerinə yeridilməsi üçün mühüm və kifayət olan nitq şərtlərini özündə cəmləşdirir.” Aşağıdakılar verilən şərtlərə aid edilir: əsaslandırılmış -məqsəd amilləri, fəaliyyətin ümumi konteksti, müsahiblərin rolu və qarşılıqlı münasibətləri, onların sayı, söhbətin mövzusu, kommunikativ tapşırıqlar. Şərtlərdə aparılan dəyişik-liklər nitq fəaliyyətinə, onun məqsədinə, proqramına, aparılma qurulu-şuna öz təsirini göstərə bilər.