Beautiful Examples, Advice, Keeping Promises, and Protecting Secrets as Methods of Islamic Education Gözəl nümunə, nəsihət, əhdə vəfa və sirri qorumaq İslami tərbiyənin metodlari kimi Хороший пример, наставление, соблюдение заветов и охрана тайн как методы исламского воспитания
Abstract
The article talks about the example of behavior, instruction, and keeping of secrets, which are the methods of Islamic education. It is reported that the way of life of the Prophet Muhammad (peace and blessings of Allah be upon him) (the way he sat, got up, ate, drank, talked, prayed) is an example for all Muslims. It emphasizes the importance of instruction, instructive statements, parables, reverence and the keeping of secrets in the upbringing of people. In connection with the above, examples are given of the Holy Qur'an, the hadith and the statements of prominent personalities
İslam fitrət və kamal dini olmaqla insan cəmiyyətinin qorunması, onun İlahi əmrlər və tarixi ənənələr nəticəsində əldə etdiklərini daha da təkmilləşdirərək gələcək nəsillərə çatdırılmasında çox maraqlıdır. Cəmiyyətin inkişafı prosesində çox maraqlı cəhətlərdən biri də odur ki, dünyaya göz açan hər bir körpə, ilk növbədə ən yaxın ətrafını müşahidə edir, onu əhatə edən doğmalarının xasiyyət və davranışlarını qəbul etməyə çalışır. Zaman keçdikcə, onun əhatə dairəsi genişləndikcə, görüb-götürüləsi adamların sayı çoxaldıqca seçim imkanları da artır. İndi hər bir şey insanın öz ixtiyarındadır.
Keywords:
Quran, a perfect example, morality, education, method, mystery
Quran, gözəl nümunə, nəsihət, tərbiyə, metod, sirr
References
- Bünyadov Z.M., Məmmədəliyev V.M., Qurani-Kərimin Azərbaycan dilində "tərcüməsi, Bakı, 2007.
- Məhəmməd Qazəli, Peyğəmbər sünnəsi fəqih və mühəddislərin nəzərində, "Bakı, CBS, 2009, 160 s.
- Məmmədəliyev V.M., Ön söz, Qurani-Kərim, Bakı, 1991.
- Seyidzadə H.M., İslam olduğu kimi, Bakı, 2011, 448 s. "Türk dilində.
- Uğur Koşar, Allah De Ötesini Bırak II, İstanbul, 2015, 200 s.
- Kandemir Yaşar, Örneklerle İslam Ahlakı, Kalem Yayın, İstanbul, 1979, 300 s.