The Essence and Main Components of Professional-Pedagogical Culture Professional-pedaqoji mədəniyyətin mahiyyəti və əsas komponentləri Сущность и основные компоненты профессионально-педагогической культуры
Abstract
The essence of the quality of teachers, teachers of educational quality criteria of success of the important components of effective work, tells of their teachers, professional-pedagogical culture in the article.This sense of generalized indicator of the direction of improvement of teachers professional component of effective teaching integrative quality of teachers professional identity, culture, and its professionals are conditional. Professional teaching the culture of different context are analyzed in the phenomenology. Also in the process of creative activity in the development of innovative activity are linked to emotional stability, the development of professional skills in teaching components of his teacher.
Məqalədə professional-pedaqoji mədəniyyətin komponentlərinin mahiyyətindən, müəllimin effektli iş üçün vacib keyfiyyətlərindən, müəllimin müvəffəqiyyətinin kriteriyalarından, müəllimin pedaqoji keyfiyyətlərindən bəhs olunur. Bu baxımdan müəllim-professional şəxsiyyətinin inteqrativ keyfiyyəti, effektiv pedaqoji mədəniyyət fəaliyyətinin şərti, müəllimin professional kompotentliyinin ümumiləşdirilmiş göstəricisi və onun özünü professional təkmilləşdirməsinin istiqamətləri göstərilir. Professional pedaqoji mədəniyyətin fenomenologiyasına müxtəlif kontekslərdə tənlil edilir. Həmçinin pedaqoqun professionallaşması prosesini onun pedaqoji kompetentliyinin inkişafı ilə emosional sabitlik, yaradıcı fəallığı innovasion fəaliyyətdə qabiliyyətinin inkişafı ilə əlaqələndirmə yolları göstərilir.
Keywords:
culture, teaching culture, education, component, quality, criteria
pedaqoji mədəniyyət, mədəniyyət, təhsil, tərbiyə, komponent, keyfiyyət, kriteriyalar
References
- Azərbaycan XXI əsrin və üçüncü minilliyin ayrıcında. Azərbaycan Respublika-sının Prezidenti Heydər Әliyevin yeni 2001-ci il, yeni əsr və üçüncü minillik münasibəti ilə Azərbaycan xalqına müraciəti. Bakı: Bakı Universiteti nəşriyyatı, 2001.
- Ахмедов H.М., Гасанов А.В., Назаров М.Г.«Управленческая педагогика и "психология (учебно-методическое пособие)» Баку,2007,142 s.
- Кузьмина Н.В. Акмеологическая теория фундаментального образования. "СПб.: Изд-во НУ «Центр стратегических исследований», 2012. 382 c.
- Müəllimlərin etik davranış qaydaları. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirli- "yinin 16 may 2014-cu il tarixli, 600 nömrəli əmri ilə təsdiq edilmişdir. Azərbaycan müəllimi qəzeti 23may 2014 - №19.
- Nəzərov M.H., Şərifov T.Ş. Mədəniyyət və şəxsiyyətin mənəvi aləmi. Bakı, 2004, 106 s.
- Nəzərov M.H., Babayeva A.R. Mədəniyyət və təhsilin ümumi əsasları, (Dərs "vəsaiti), Bakı, 2016, 200s.
- Nəzərov M.H. Təhsilin sosiomədəni əsasları.Bakı -2017-“Elm və təhsil” . 256s.
- Süleymanlı M. Sosial-mədəni sahənin idarə olunması. (Mədəniyyət kontekstin- də) Dərslik. Bakı, “Qanun”, 2011, 288 s.