Articles

Kiçik yaşlı məktəblilərin emosional dəyişkənliyinin formalaşmasında ailənin rolu The Role of Family in the Formation of Emotional Imbalance in Primary School Children Роль семьи в формировании эмоциональной неуравновешенности у младших школьников

Gülnarə Həsənova Psixologiya üzrə fəlsəfə doktoru, dosent Bakı Slavyan Universiteti

Necə istinad edilir?

Həsənova, Gülnarə , Həsənova, G , , Bakı Dövlət Universiteti İlahiyyat Fakültəsinin Elmi Məcmuəsi, Kiçik yaşlı məktəblilərin emosional dəyişkənliyinin formalaşmasında ailənin rolu, 14, 28, 2017, 337-344, 2017

Zotero Mendeley EN EndNote

Xülasə

Məqalədə, ailə problemlərinə alimlərin nəzəri fikirləri, kiçik yaşlı məktəblilərdə baş verən psixoloji problemlərin xüsusiyyətləri əks olunmuşdur. İbtidai sinif şagirdlərində həyəcan, təcavüz, emosional qeyri-sabitliyin inkişafın əsas amili valideynlər arasındakı əlaqələrin çətin olmasıdır. Tədqiqat zamanı test metodikalarından istifadə edilmişdir: "Kaktus", "Qeyri-mövcud heyvan", "Ailənin şəkli" və onların vasitəsilə məktəblilərdə təcavüz, həyəcan kimi hisslərin varlığı aşkarlanmışdır. Sonrakı araşdırma valideyn münasibətlərinin (A.Y.Varga və V.V.Stolinin test-sorğusu) müəyyənləşdirilməsinə yönəldilmişdir. Eksperimental tədqiqatın nəticələrinə əsasən valideynlərlə korreksiya işi, mini seminarlar aparılaraq, ailədəki gərginliyin dəf olunmasına, valideyn və uşaqlar arasında birgə əlaqələrin qurulmasına şərait yaradılmışdır. Təkrar diaqnostika, tətbiq olunan proqramın effektiv olduğunu göstərdi.
The article reflects the views of the scientists on the theoretical problem of the family, the features of psychological problems that originates in the early school years. The main factor contributing to the development of primary school pupils’ anxiety, aggression, emotional instability were difficulties in the relationship between the parents. In the work of this problem, some test methods were used as "Cactus", "Nonexistent animal", "Family Picture", which revealed the presence of aggression, anxiety in schoolchildren. Further research was aimed at identifying the parental relationship (test questionnaire A.Ya.Varga and V.V.Stolin). According to the results of an experimental study has been completed by a group of parents, which was carried out remedial work, mini seminars, contributing to the removal of tension in the family, the establishment of relationships between parents and children. Repeated diagnostics indicated about the effective application program.

Açar Sözlər

ailə, tərbiyə üslubu, korreksiya, həyəcan
family, parenting style, correction, anxiety

Referanslar

  • Abbasov A N. Milli əxlaq və ailə etikası: orta ixtisas məktəbləri üçün dərslik. B.: Mütərcim, 2015, 320 s.
  • Cabbarov R.V. Gercəklik terapiyası və ya yaşamaq sənəti. Monoqrafiya. Bakı, “Ecoprint”, 2016, 232 s.
  • Çələbiyev N.Z. Ailə psixologiyası. Bakı: Mütərcim, 2015, 424 s.
  • Əlizadə Ə.Ə., Abbasov A. Ailə həyatının etikа və psixologiyası – müəllim üçün vəsait. B., 2000.
  • Əmrahlı L. Ş.Uşaq psixologiyası. Bakı, Nurlar NPM, 2015, 344 s.
  • İsmayılov N V. Tibbi psixologiya və psixoterapiya. B.: Maarif, 2008, 416 s.
  • Qurbanova L.M.Ailənin psixoloji problemləri və həlli yolları, Sumqayıt “Bilik” nəşriyyatı, 2012, 240 s.
  • Uşaq inkişafı metodikası. Bakı: Acıq Cəmiyyət İnstitutu – yardım fondu, 2016.
  • Адлер А. Наука о характерах: Понять природу человека. Перевод Цыпина Е. М.: Академический проект, 2014, 243 с.
  • Варга А.Я. Системная семейная психотерапия. Краткий лекционный курс. СПб.: Питер, 2001, 278с.
  • Венгер А.Л. Психологические рисуночные тесты: иллюстрированное руководство /А.Л. Венгер. М.: ВЛАДОС-пресс, 2003, 160 с.
  • Воспитание как общение-диалог / Л.А. Петровская, А.С. Спиваковская. 2002 //Психология семьи: сборник статей /сост. Т.П. Гаврилова. М.: Вопросы психологии, 2002. С. 3-8.
  • Захаров А.И. Неврозы у детей и подростков. Л.: Медицина, 1988, 248 с.
  • Мишина Т.М. Психологическое исследование супружеских отношений при неврозах //Семейная психотерапия при нервных и психических заболеваниях / Под ред. В.К. Мягер и Р.А. Зачепицкого. Л., 1987. С.13-20.
  • Панфилова М.А. Графическая методика «Кактус». Текст.: Обруч, 2005 № 5, с. 30.
  • Рогов Е. И. Настольная книга практического психолога в 2 ч. Часть 2. Работа психолога со взрослыми. М.: Издательство. Юрайт, 2012, 507 с.
  • Спиваковская А.С. Психотерапия: игра, детство, семья. Том 2. М.: ООО Апрель Пресс, ЗАО Изд-во ЭКСМО-Пресс, 2000, 464 с.
  • Хоментаускас Г.Т. Методика «Рисунок семьи» //Общая психодиаг-ностика / Под ред. А.А. Бодалева, В.В. Столина, М., 1987.