Articles

Managing the Distribution of Messages on Iranian Tv İran televiziyasında xəbər paylanması məsələləri Департамент передачи новостей на Иранском телевидении

Hüseyn Nüsrət oğlu Zolqədr AMEA Fəlsəfə və Hüquq İnstitutunun doktorantı
Ali Toloei Psixologiya üzrə Fəlsəfə doktoru

How to Cite

Zolqədr, Hüseyn Nüsrət oğlu - Toloei, Ali , Zolqədr, H - Toloei, A , , Bakı Dövlət Universiteti İlahiyyat Fakültəsinin Elmi Məcmuəsi, Managing the Distribution of Messages on Iranian Tv, 12, 24, 2015, 355-364, 2015

Zotero Mendeley EN EndNote

Abstract

Today, deliberately the audiences decide to watch specified programs with defined contents and in identified time or even distinguished angle. In current situation, in order to attract more audience attention, accordingly production and broadcasting planners decisively concern the broadcasting schedules and timetables. In this article, by relying on the method of library for attracting audience, the influential and effective impacts on broadcasting programs management as well as time sequence specifically in Islamic Republic of Iran were being studied and as a result specified that the majority of audience watch TV after 9 PM. Furthermore, basing on the TV schedule, we came to a conclusion that in Message (Payaam) broadcast various factors such as appropriation and time requirements, special focusing on the audience attention to the peak time and the verge of their acceptance by means of observing the regulations in repeating the programs play the significant roles in attracting or repelling the audience.
Məqalədə tamaşaçıların maraq dairəsi, onların hansı məzmunlu proqramlara maraq göstərməsi ilə əlaqədar məsələlər araşdırılır. Burada İran İslam Respublikasının televiziyasında tamaşaçı cəlb etmək üçün verişlərin redaktorları tərəfindən vaxtaşırı müəyyən yoxlamaların aparıldığı qeyd edilir. Bu yoxlamalar zamanı İran televiziyasında tamaşaçıların ən çox 21-dən sonra televiziyaya baxdığı müəyyən edildi. Məqalədə televiziya proqramlarının zamanlama cədvəlinin strategiyalarına görə informasiya yayımında mütənasiblik və tələb olunan vaxt kimi komponentlərin uyğunluğu, ən çox tamaşaçının televiziyaya baxdığı vaxta diqqət etmək barədə nəticəyə gəlinir. Burada tamaşaçının informasiyanın qəbulu zamanına diqqətli olmaq və proqramların təkrarlanmasında bu qaydaların nəzərə alınması, tamaşaçı cəlbi ilə bağlı məsələlər göstərilir.

Keywords:

audiences, program management, Iran, television
tamaşaçılar, proqram rəhbərliyi, İran, televiziya

References

  • Murphy, p, (2003) Global media studies, ethnographic perspective, paperback. P. 185.
  • Lisa Parks, Shanti Kumar, (2003), Planet TV: A Global Television Reader, New York University Press, p. 436.