Articles

The Cultic View of the Spiritual Principle in Azerbaijan Azərbaycanda Ruhani Başlanğıcın İbadət Görüşü Культовое воззрение духовного начала в азербайджане

Хавер Сурхай гызы Ахмедова Доцент Бакинской Музыкальной Академии им. Уз.Гаджибейли кандидат философских наук

Abstract

Cultural values and cultic interpretation in any society in the process of spiritual development are undergoing some modernizations in their ideological and aesthetic values, which leads to new ideological innovation. And this leads to a meaningful incentive for future discoveries. It would seem that the canonical religious values are implicit. However, they are subject to certain qualitative changes depending on the social processes. Let's just say, any development leads to the geometric progress, where art becomes the epicenter of the world values that ultimately leads to the regulation of human relationships in society.
İstənilən cəmiyyətdə mənəvi inkiaşf prosesində mənəvi dəyərlər və kult təfsirləri özünün ideya-estetik dəyərlərində bu və ya digər şəkildə modernləşməyə məruz qalır və bu da yeni ideya innovasiyaları ilə nəticələnir. Bu isə öz növbəsində gələcək fikir kəşflərinin meydana gəlməsinə stimul yaradır. İlk baxışdan kanonik kult dəyərləri mütləq mənada qəbul edilən təsiri bağışlayır. Bununla belə, elə onlar da ictimai proseslərin sürətindən asılı olaraq müvafiq keyfiyyət dəyişikliyinə məruz qalır. Fikrimizi belə ifadə edə bilərik ki, istənilən inkişaf prosesi həndəsi formalı proqresə aparır və bu məqamda incəsənət düqnya dəyərlərinin episentrinə çevrilir və son nəticədə cəmiyyətdə insanlar arasındakı münasibətlərin tənzimlənməsinə gətirib çıxarır.

Keywords:

Cultic view, spiritual values, modernization, ideological and aesthetical, religious education, philosophical interpretation, religious fanaticism, spiritual world, religious and spiritual ceremony, philosophical and aesthetic, moral and ethical
Kult dünyagörüşü, mənəvi dəyərlər, modernləşmə, ideya-estetik, dini təhsil, fəlsəfi təfsir, dini fanatizm, mənəvi aləm, dini-mənəvi adət, fəlsəfi-estetik, əxlaqi-etik

References

  • Розанов В.В. Религия. Философия. Культура. Москва, Республика, 1992, 400 с.
  • Ильенков Э.В. Философия и культура. Москва, Издательство политичес- кой литературы, 1991, 464 с.
  • Кантор К.М. Философия и культура в историческом развитии человечества. // Вопросы философии; 1983, №7.
  • Кондаков И.О. О диологизме культур. // Диалог в культуре. Москва, 1989.
  • Мец А. Мусульманский ренессанс. Москва, Главная редакция восточной литературы, 1973, 474 с.
  • Фуад Гасымзадя ики феномен вя ислам. «Иршад» ислам Арашдырмалары Мяркязи. Бакы-1999, с.16.
  • Тельман Гаджиев Социальная активность искусства. Язычы. Баку, 1980, с.24-25.
  • Васим Мамедалиев «Коран и наука». Изд. «Гисмет», Баку, 2006 с.5.
  • Гоббс Томас «Левиафан» 168.т.1 с.49.
  • Г.Г. Кириленко, Е.В. Шевцов Краткий философский словарь. Издатель-ство ЭКСМО. Москва 2004, 480 с.
  • В.В. Соколов Европейская философия XV-XVII веков. Москва, «Выс-шая школа», 2003, 428 с.
  • Щейдяр Ялийев Мцстягиллийимиз ябядидир. Отуз бешинъи китаб. Б., Азярняшр, 2011, 520 с.
  • Ерасов В.С. Культура, религия и цивилизация на Востоке. Москва, 1990.
  • Рамиз Мехтиев На пути к демократии. Размышляя о наследии. Баку-2007.