Articles

Çətin yeniyetmələrin şəxsiyyət xüsusiyyətlərinin öyrənilməsinin nəzəri aspektləri Çətin yeniyetmələrin şəxsiyyət xüsusiyyətlərinin öyrənilməsinin nəzəri aspektləri Theoretical Aspects of Studying the Personality Traits of Difficult Adolescents Теоретические аспекты изучения личностных характеристик трудных подростков

Elnarə Əhməd qızı Əhmədova Azərbaycan Dövlət Bədən Tərbiyəsi və İdman Akademiyası
Yamən Əziz qızı Vəliyeva p.e.d., dosent, Bakı Dövlət Universiteti

Nasıl Atıf Yapılır

Əhmədova, Elnarə Əhməd qızı - Vəliyeva, Yamən Əziz qızı , Əhmədova, E - Vəliyeva, Y , , Bakü Devlet Üniversitesi İlahiyat Fakültesinin İlmî Mecmuası, Çətin yeniyetmələrin şəxsiyyət xüsusiyyətlərinin öyrənilməsinin nəzəri aspektləri, 14, 28, 2017, 315-319, 2017

Zotero Mendeley EN EndNote

Öz

Müasir elmi-tədqiqat ədəbiyyatlarının təhlilinə əsasən uşaqların normal və əxlaqi baxımdan qüsurlu qruplara bölünməsi yanlış hesab edilmişdir. Müasir ədəbiyyatda adətən o uşaqlar çətin adlandırılır ki, onların davranışı hamı tərəfindən qəbul edilmiş normalardan kəskin şəkildə kənara çıxır və mükəmməl tərbiyəyə maneçilik törədir. Ona görə sinonim kimi “çətin tərbiyə olunan uşaqlar” terminindən də istifadə edilir. Çoxsaylı tədqiqatlar göstərmişdir ki, əgər formalaşan şəxsiyyətə adekvat yanaşma olarsa, onda çətin yaş dövrü də bir o qədər münaqişəsiz keçə bilər.
Müasir elmi-tədqiqat ədəbiyyatlarının təhlilinə əsasən uşaqların normal və əxlaqi baxımdan qüsurlu qruplara bölünməsi yanlış hesab edilmişdir. Müasir ədəbiyyatda adətən o uşaqlar çətin adlandırılır ki, onların davranışı hamı tərəfindən qəbul edilmiş normalardan kəskin şəkildə kənara çıxır və mükəmməl tərbiyəyə maneçilik törədir. Ona görə sinonim kimi “çətin tərbiyə olunan uşaqlar” terminindən də istifadə edilir. Çoxsaylı tədqiqatlar göstərmişdir ki, əgər formalaşan şəxsiyyətə adekvat yanaşma olarsa, onda çətin yaş dövrü də bir o qədər münaqişəsiz keçə bilər.
According to literatures of modern research, it is considered wrongly to divide children as normal and morally imperfect into groups. In modern literature, usually, it is denominated difficult such children that their behaviours lead away norms accepted by everyone and obstruct perfect upbringing. That’s why it is used a term “difficult upbringing children” as a synonym. Multiple researches show that if there is an adequate point of view for nascent personality, then difficult age period can pass as much as without conflict.

Referanslar

  • Абраменко В.И., Селецкий А.И. Психолого-физиологическая типология трудных школьников и несовершеннолетних правонарушителей. – М.: Изд-во Всесоюз. ин-та по изуч. причин и разраб. мер предупреждения преступности. – 1973.
  • Алемаскин М.А., Потанин Г.М., Науч. ред.: Анисов М.И.Методика предупреждения отклоняющегося поведения несовершеннолетних. Учебное пособие. – М.: Изд-во МОПИ им. Н.К. Крупской, 1987.
  • Бочкарева Г.Г. Психологические особенности трудновоспитуемых школьников. – М.: 2001.
  • Блонский П. П. Педология. – М., 1925.
  • Выготский Л.С. Основы дефектологии. – СПб.: Лань, 2003. – 654 с.
  • Выготский Л. С. Развитие трудного ребенка и его изучение. Собр. соч. Т 5. – М, 1983.
  • Зюбин Л М. Учебно-воспитательная работа с трудными учащимися. – М.: 2002.
  • Кочетов А. И., Верцинская H. H. Работа с трудными детьми. – М.: 2001.
  • Мысли, идеи, принципы А.С.Макаренко в современном образовании. Сборник докладов республиканских Макаренковских педагогических чтений (Абакан, 21 декабря 2007 года) /Ред.-составитель В.В. Лушников. – Абакан: редакционно-издательский отдел ГОУ ДПО ХРИПК и ПРО «РОСА», 2007.
  • Прихожан А.М., Толстых H.H Трудные дети. – М.: 2005.
  • Трудный подросток: причины и следствия. // Под ред. В. А. Татенко. – К.: Рад. шк., 1985.
  • Фельдштейн Д.И Трудный подросток. – Душанбе, 1972.
  • Фельдштейн Д.И. Психология взросления: структурно-содержательные характеристики процесса развития личности: избранные труды. – М., 1999.