Articles

Qəza və qədər kontekstində əcəl Qəza və qədər kontekstində əcəl Death in the Context of Destiny and Divine Decree Концепция смерти в контексте кедара и кедар

Adilə İslam qızı Tahirova BDU-nun İslam elmləri kafedrasının müəllimi

Nasıl Atıf Yapılır

Tahirova, Adilə İslam qızı , Tahirova, A , , Bakü Devlet Üniversitesi İlahiyat Fakültesinin İlmî Mecmuası, Qəza və qədər kontekstində əcəl, 14, 27, 2017, 317-323, 2017

Zotero Mendeley EN EndNote

Öz

Məqalədə İslam düşüncə məktəblərinin əcəl məsələsi ilə əlaqəli nəzəriyyələri tədqiq edilmişdir. Mənbələrdə əcəl məsələsinə qəza və qədər mövzusu içərisində yer verildiyinə diqqət çəkilmişdir. Məqalədə başqası tərəfindən öldürülən insanın öz əcəli ilə ölüb ölmədiyi, öldürülmədiyi təqdirdə yaşayıb yaşamayacağı mövzusu araşdırılaraq kəlam alimlərinin məsələ ilə bağlı düşüncələrindən bəhs olunur.
Məqalədə İslam düşüncə məktəblərinin əcəl məsələsi ilə əlaqəli nəzəriyyələri tədqiq edilmişdir. Mənbələrdə əcəl məsələsinə qəza və qədər mövzusu içərisində yer verildiyinə diqqət çəkilmişdir. Məqalədə başqası tərəfindən öldürülən insanın öz əcəli ilə ölüb ölmədiyi, öldürülmədiyi təqdirdə yaşayıb yaşamayacağı mövzusu araşdırılaraq kəlam alimlərinin məsələ ilə bağlı düşüncələrindən bəhs olunur.
In this article, we will mainly talk about religious perceptions which have been inherited through the intellectual approaches of Islamic schools. Our main goal is to reach a distinct opinion about the basic paradigms of main intellectual structuring of Islamic thought.

Referanslar

  • Cəfər Sübhani. əl-İlahiyyat alə hudəl-Kitab vəs-sünnə vəl-əql. Qum: Müəssəsətul-İmam əs-Sadiq, 1426, IV cild.
  • Cihat Tunç. “Ecel”. TDV İslam Ansiklopedisi. İstanbul: 1994, X/380-381.
  • Əbu Bəkr Məhəmməd ibn Tayyib əl-Baqillani. Kitabut-təmhidil-əvail və təlxisid-dəlail. Beyrut: Müəssəsətul-kutubis-səqafiyyə, 1993.
  • Əbul-Muin ən-Nəsəfi. Təbsiratul-ədillə fi usulid-din. Təhqiq edən: Klaud Salame. Dəməşq 1993, II cild.
  • Əllamə Hilli. Kəşful-murad fi şərhi Təcridil-itiqad. Qum: Müəssəsətun-nəşril- İslamiyyə, 1425.
  • Firuzabadi. əl-Qamusul-muhit. Beyrut: Darul-fikr, 1995.
  • Namık Kemal Okumuş. “Ehl-i Hadis ve selefi düşüncede ezeli yazgı, kader ve ecel anlayışı”. Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi İlahiyat fakültesi dergisi 4 (2013), səh. 43-104.
  • Namık Kemal Okumuş. “Şiada –İmamiyye ve Zeydiyye özelinde- ezeli yazgı algısının temel basamakları olan kader, kaza, ecel, rızık ve beda anlayışı üzerine bazı tespitler”. e-makalat mezhep araştırmaları, VII/1 (Bahar 2014), səh. 19-86.
  • Qazı Əbdülcabbar. əl-Muğni fi əbvabit-tövhid vəl-ədl. Qahirə: əd-Darul-Mısriyyə littəlif vət-tərcəmə, 1965, XI (Təklif).
  • Qazı Əbdülcabbar. Şərhul-usulil-xəmsə. Təhqiq və təqdim edən: Əbdülkərim Osman. Qahirə 1996.
  • Saim Kılavuz. Anahatlarıyla İslam akaidi ve kelama giriş. İstanbul: Ensar neşriyat, 1985.
  • Şerafettin Gölcük, Süleyman Toprak. Kelam, tarih, ekoller, problemler. Konya: Tekin kitabevi, 2001.
  • Məhəmməd Fuad Əbdülbaqi. əl-Mucəmul-mufəhrəs li-əlfazil-Quranil-Kərim. Mənşuratu zəvil-qurba, 1988.