Müəllimin konstruktiv-proyektiv fəaliyyətində sinergetik yanaşmanın həyata keçirilməsi şərtləri Müəllimin konstruktiv-proyektiv fəaliyyətində sinergetik yanaşmanın həyata keçirilməsi şərtləri Teachers Constructive-Projective Synergistic Approach in Terms of Implementation Activities Условия реализации синергетического подхода конструктивно-проективной деятельности педагога школы
Öz
Məqalədə müəlliminin konstruktiv-proyektiv fəaliyyətinin sinergetik yanaşmada həyata keçirilməsi şəraitində pedaqoji fəaliyyətin əhəmiyyətindən, müəllim konstruktiv qabi-liyyətinin keyfiyyətinə və təhsil prosesində müxtəlif yanaşmaların təhlilinə münasibətdən bəhs edilir.
Məqalədə müəlliminin konstruktiv-proyektiv fəaliyyətinin sinergetik yanaşmada həyata keçirilməsi şəraitində pedaqoji fəaliyyətin əhəmiyyətindən, müəllim konstruktiv qabi-liyyətinin keyfiyyətinə və təhsil prosesində müxtəlif yanaşmaların təhlilinə münasibətdən bəhs edilir.
The article on synergistic approach to the analysis of different approaches in teaching the importance of constructive ability and quality of education, teachers in the implementation of constructive-projective of teachers is about attitude.
Referanslar
- Абросимов В. Н. Профессиональные качества преподавателя // Стандарты и мониторинг в образовании. - 2001. - №6. - С. 61-64.
- Безрукова B. C. Педагогака. Проективная педагогика: Учебное пособие — Екатеринбург: Изд-во «Деловая книга», 1996. - 334с.
- Беспалько В. П. Слагаемые педагогической технологии. - М., 1989. -190с.
- Qurbanov F. Elmə sinergetk yanaşma. Bakı -“Elm” nəşiriyyatı, 2005, 364s.
- Игнатова В. А. Экологическое мировоззрение и идеи синергетики // Наука и школа. - 1999. - №3. - СЗЗ-39.
- Каган М. С. Синергетика и культурология // Синергетика и методы науки / Под ред. М. А. Басина. - С-Пб., 1998. - С. 219.
- Nəzərov M, Quliyev N. Pedaqoji fəaliyyətin təşkili prosesində sistemli-si-nergetik yanaşmanın əsas cəhətləri//Sivilizasiya jurnalı. BAU. Bakı 2015 № 5 s. 11-16.
- Сластенин В. А., Исаев Н. Ф., Мищенко А. И., Шиянов Е. Н. Педагогика. - М. : «Школа-пресс», 1997. - 512с.
- Таланчук Н. М. Системно-синергетическая философия как методология современной педагоп1Ки // Магастр. -1997. - СВ. - С. 32-41.
- Филимонюк Л. А. Готовность к конструктивно-проективной деятельности как результат профессионального становления будущего педагога: Дисс....канд. пед. наук. - Ставрополь: СГУ, 1999. — 199с.