Articles

The Culture of Burial and Rules for Visiting Graves in Allama Muhammad Baqir Majlisi's "Bihar al-Anwar" Əllamə Məhəmməd Bağir məclisinin “Biharül-Ənvar” əsərində dəfn mədəniyyəti və qəbirləri ziyarət etməyin qaydaları Похоронная культура и правила посещения могил в труде Алламы Мухаммада Багира Маджлиси «Бихар аль-Анвар»

İbrahim Zöhrab oğlu Quliyev Bakı İslam Universitetinin müəllimi AMEA-nın Məhəmməd Füzuli adına Əlyazmalar İnstitutunun dissertantı

Abstract

There is no any relationship between spell and Islamic religion. Spell and magic are one of the oldest customs of mankind. Although its exact date is not known, it is supposed that spell and magic appeared in Mesopotamian territories. The religion of Islam has strongly prohibited applying of spell and magic taking into consideration of harmful sides of it. Allama Majlisi gathered the hadiths related to the topic in his “Bihar-ul Anwar” and appreciated them. The author notified that to deal with magic is great sin and called the ones “charlatan” who deals with this.
Bildiyimiz kimi dəfn mərasimi və onun ayinləri islam mədəniyyətində mühüm əhəmiyyət kəsb edən mədəniyyət formalarından biridir. Qurani-Kərimə görə ilk insanın torpağda basdırılması Adəm peyğəmbərin (ə) dövrünə aid olub, onun oğlu Qabilin Habili öldürməsi nəticəsində ortalığa çıxmışdır. Belə ki, Qabil öz qardaşı Habilə qısqançılıq zəmnində xətər yetirmiş və nəticədə Habil dünyasını dəyişmişdir. Öz doğma qardaşını öldürən Qabil onun cənazəsini harada gizlədəcəyi problemi ilə üzləşmişdi. Onun bu çaşqınlığını görən Allah iki qarğanı göndərmiş, onlar Qabilin önündə vuruşmuş və biri digərini öldürdükdən sonra onun cəsədini torpağın altında basdırmışdır. Bu hadisə Qurani-Kərimdə belə izah olunur;

Keywords:

spell, magic, Allama Majlisi, religion, absurdity
Cadu, sehr, Allamə Məclisi, din, absurdluq

References

  • Qurani-Kərim, Ərəb dilindən tərcümə edənlər: Z. M. Bünyadov və V. M. Məmmədəliyev, Azərnəşr-1991.
  • Əllamə Məhəmməd Bağır Məclisi, Biharul-Ənvar, II çap, Beyrut-1403/1983. və I çap, İran-1303-1315/1885-1897.
  • Şeyx Səduq Məhəmməd bin Babaveyh Qumi, Mən la yəhzuruhul-Fəqih, I nəşri, Beyrut-1420/2008.
  • Məhəmməd bin Yaqub Kuleyni, Furui-Kafi.
  • Məhəmməd bin Həsən Hürr Amili, Vəsailuş-Şiə, ikinci nəşri, Qum-1414 h/q.
  • Müslim bin Həccac Nişaburi, əl-Camius-Səhih (Səhihul-Müslim), darul-fikir, Beyrut, tarixsiz.
  • Əbülqasim Süleyman bin Əhməd ət-Təbərani, əl-Mucəmul-Kəbir, II nəşri, nəşr ili və yeri yoxdur.
  • Əbu Əbdürrəhman Əhməd bin Şuəyb ən-Nisai, əs-Sunənul-Kubra, darul- kutubil-ilmiyyə, Beyrut-1411/1991.
  • Hafiz Cəlaləddin əs-Suyuti, Şərhu Sünənin-Nisai, daru ihyait-turasil-ərəbi, Beyrut, tarixsiz.
  • ən-Nəvəvi, Şərhu Səhihil-Muslim, darul-kutubil-ərəbi, Beyrut-1407/1987.
  • Əbu Bəkir Əhməd bin Hüseyn bin Əli əl-Beyhəqi, əs-Sunənul-Kubra, darul-fikir, tarixsiz.
  • Əbu İsa Məhəmməd bin İsa ət-Tirmizi, əl-Camius-Səhih, darul-fikir, tarixsiz.
  • Əbu Davud Süleyman bin Əşəs əs-Sicistani, Sunəni-Əbi Davud, darul-fikir, tarixsiz.
  • Əbul-Əla Məhəmməd Əbdürrəhman bin Əbdürrəhim Mübarək Furu, Tuhəful-Əhvazi bişərhi Camiit-Tirmizi, darul-kutubil-ilmiyyə, Beyrut-1410/1990.
  • Məhəmməd əl-Məqdisi, əl-Muğni.
  • Şəhabəddin Əhməd bin Əli İbn Həcər əl-Əsqəlani, Təhzibut-Təhzib, darul- fikir, I nəşri, 1404/1984.
  • Məsdəri-Sadiq.
  • İbn Əbi Asim, əl-Ahad vəl-Məsani, darud-dirayə, I nəşri, 1411/1991.
  • Cəmaləddin Əbulhəccac Yusif əl-Məzzi, Təhzibul-Kamal fi Əsmair-Rical, IV nəşri, muəssisətu risalə, 1406/1985.
  • Əbu Abdullah Şəmsəddin əz-Zəhəbi, Təzkirətul-Huffaz, daru ihyau turasil- ərəbi, tarixsiz.
  • Əbu Əbdullah Məhəmməd bin Əhməd bin Osman əz-Zəhəbi, Mizanul-İtidal fi nəqdir-Rical, darul-mərifə, Beyrut, tarixsiz.
  • Şəhabəddin Əhməd bin Əli İbn Həcər əl-Əsqəlani, Lisanul-Mizan, II nəşri, muəssisətu Ələmi, Beyrut-1390/1971.
  • Şərhu-Hədidi.
  • Ustad Cəfər Sübhani, Vəhhabi Məzhəbi, Bakı-1999.
  • əl-Fiqhu aləl-Məzahibil-Arbəə.
  • Əhməd bin Hənbəl, Müsnəd, darus-sadir, Beyrut, tarixsiz.
  • Əbu Abdullah Məhəmməd bin Yəzid İbn Macə əl-Qəzvini, Sunəni-İbn Macə, darul-fikir, tarixsiz.
  • İbn Ərəbil-Maliki, Şərhu-İbn Ərəbil-Maliki.
  • Əllamə Mirzə Huseyn Nuri ət-Təbərisi, Mustədrəkul-Vəsail və Mustanbitul-Məsail, muəssisətu ali-beyt, I nəşri, Beyrut-1408/1987.
  • Carullah Zəməxşəri, Rəbiul-Əbrar.
  • Məhəmməd bin Məkki əl-Amili Şəhidi-Sani, Kitabul-Məzar, I nəşri, Qum-1410 h/q.
  • Şeyx Məhəmməd bin Cəfər əl-Məşhədi, əl-Məzarul-Kəbir, I çap, muəssisətu afaq, Tehran-1419 h/q.
  • Məhəmməd bin Məhəmməd bin Numan Şeyx Müfid, Kitabul-Məzar Mənasikul-Məzar, təhqiq: Məhəmməd Baqir əl-Əbtəhi, tarixsiz.
  • Əbu Cəfər Muhəmməd bin Həsən ət-Tusi, Təhzibul-Əhkam, darul-kutubil-islamiyyə, Tehran-1390 h/q.
  • Əbulqasim Cəfər bin Muhəmməd bin Qəvləviyyə, Kamiluz-Ziyarət, muəssisətu nəşril-fuqəha, I nəşri, 1417 h/q.
  • Muhəmməd Nasiruddin əl-Əlbani, Əhkamul-Cənaiz və biduha, məktəbətu-islami, IV nəşri, 1406/1986.
  • Əbu Muhəmməd Abdullah bin Əhməd bin Muhəmməd bin Qudamə, əl-Muğni, darul-kitabil-ərəbi, tarixsiz.
  • Əmir Əlauddin Əli bin Balban əl-Farsi İbn Hibban, Səhihu-İbn Hibban, II nəşri, 1414/1993.
  • Əli bin Ömər əd-Dəraqutni, Sunənud-Dəraqutni, darul-kutubil-ilmiyyə, I çap, Beyrut-1417/1996.
  • Ərşəd əs-Sələfi, əl-Əlbani Şuzuzuhu və Əxtauhu, II nəşri, Amman-1404/1984.
  • Ayətullah Şeyx Əbdülkərim əl-İsfahani, Təzkirətul-Qubur, tarixsiz.
  • Əllamə Əbulfəzl Cəmaləddin bin Mənzur, Lisanul-Arab, nəşru ədəbil-hovzə, Qum-1405 h/q.
  • Əllamə Məhəmməd Hüseyn Hairi Ələmi, Dairətul-Məarifiş-Şiiyyətil-Ammə, Beyrut-1993.
  • Əbu abdullah Hakim ən-Nisaburi, əl-Mustədrək aləs-Səhiheyn, darul-mərifə, Beyrut, tarixsiz.
  • Əllamə Səmhudi, Vəfaul-Vəfa əxbari daril-Mustafa.
  • Əllamə İzuddin Əbul-Həsən İbn Əsir, Usdul-Ğabə fi Mərifətis-Səhabə, intişaraati-ismailiyyan, Tehran, tarixsiz.
  • Əbu Abdullah Muhəmməd bin İsmail əl-Buxari, əl-Camius-Səhih (Səhihul-Buxari), darul-fikir, 1401/1981.
  • Şəhabuddin İbn Həcər əl-Əsqəlani, Fəthul-Bari fi Şərhi Səhihil-Buxari, darul-mərifə, Beyrut, tarixsiz.