Articles

Speech Habits and Hz. Muhammad Həzrəti Məhəmməd və nitq mədəniyyəti Риторика и пророк мухаммад

Anar Eldəniz oğlu Eyvazov AMEA, Şərqşünaslıq İnstitutunun dissertantı, Qafqaz Universitetinin Pedaqoji fakültəsinin Ərəb dili və ədəbiyyatı kafedrasının müəllimi Bakı/ AZƏRBAYCAN

How to Cite

Eyvazov, Anar Eldəniz oğlu , Eyvazov, A , , Bakı Dövlət Universiteti İlahiyyat Fakültəsinin Elmi Məcmuəsi, Speech Habits and Hz. Muhammad, 9, 17, 2012, 107-116, 2012

Zotero Mendeley EN EndNote

Abstract

Elocution has always been the strongest weapon to affect the opponent. Undoubtedly, being able to make excellent speeches with eloquent and fine words has been a dream of all and everyone tried to gain such ability. Since the bad word is considered like sin, the fine word is accepted like benefit and Allah glorified the value of the word in Koran describing it as a tree with stems in depth of the ground and branches up to the sky. The person who uses the word skillfully is called orator, and the art of using the word skillfully is called oratory. Namely, the most decent master of this miraculous art was the Lord of the word Hz. Muhammad. Allah enriched the word with his noble speech, and the word – as Hassan ibn Sabit said: “I didn’t praise Muhammad with my words. However, I praised and eulogized my words with him.”reached the summit with Allah’s prophet and his speech, gained a greater value, and his beautiful name gave beauty to all beautiful words. Each word of Hz. Muhammad who was sent as a mercy to the universe was a mercy, everything became perfect with his arrival, and the word got its share from that perfection. Exactly in this article the value of the word was examined in Hz. Muhammad’s life, the word was approached from eloquent and marvelous speech of the Master, and the prophet’s superior skill as a talented orator within the art of public speaking was investigated.
Yaradılışın, varlığın qayəsi və eyni zamanda başlanğıcı olan söz ilə varlıq bu aləmə öz addımını atmış və bu kainatı bəzəmişdir. Uca Yaradanın “ kun ” (ərəbcə “ ol ” deməkdir) sözü ilə, onun əmrinə tabe olan kainatın əşrəfi sayılan insan sözlə zinətlənmiş, sözlə mələklərdən daha yüksək mövqeyə sahiblənmiş və ya tam tərsinə olaraq, sözlə uca zirvədən bir anda düşərək ən rəzil bir quyuya yuvarlanmışdır. Söz hər zaman sehirli bir qüvvə olmuş, hər zaman insanları tilsimə salınmış kimi öz təsirində saxlamış, dünya nə qədər dəyişsə də heç bir vaxt öz qüvvəsini, qüdrətini itirməmişdir. Qüdrət qələminin ucundan yoxluğa axan mürəkkəbin ilk damlası, xaliqlə məxluq arasında sirli münasibəti kəşf edib ortaya qoyan söz, daim sehrli bir açar olmuşdur. [9, 40 3, 836] Elə bir açar ki, Uca Yaradan ona Qurani Kərimin Taha surəsində “ ل؈ن xoş – قول معروف “ yumşaq, şirin söz ” , əlBəqərə surəsində – قول söz ” , əlƏhzab surəsində “ سديد – قول بليغ “ doğru söz ” , ən-Nisa surəsində – قول təsirli söz ” adını vermiş və bununla da sözün təsir gücünü vurğulayaraq, sözə dəyər vermişdir. [5, 130] Eyni zamanda, diqqət edəndə görürük ki, Ulu Xaliq bizi sözün yaxşısına, doğrusuna tərəf yönəldir. Bunun da hikməti ondadır ki, gözəl, təsirli bir söz üslubu ən qatı və tərs insanları ram etməyə, ən qəddar insanları belə yumuşaltmağa qadirdir.

Keywords:

Prophet Muhammad, rhetoric (khitabet), word, khutbah
Məhəmməd Peyğəmbər, xitabət, söz, xütbə

References

  • Kazancı.A.Lütfi, Peygamber efendimizin hitabeti, Marifet yayınları, İstanbul, 1980.
  • Qurani Kərim, Z.M.Bünyadov, V.M.Məmmədəliyev, Bakı, Çıraq nəşriyyatı, 2005.
  • Musayev Ə. Səhih əl-Buxari (tərcümə), Şərq-Qərb mətbəəsi.2009.
  • Özdoğan.M.A, Arap dili ve edebiyatı kaynaklarında Hz.Peygamberin dil ve edebiyyatdakı yerine bir bakış, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, İlahiyat fakültesi, Dinbilimleri Akademik Araşdırma Dergisi, cild 5, sayı 4, 2005, s. 223-242.
  • Soysaldı M.Dini hitabet, Bizim büro basımevi, Ankara, 2005.
  • Seyfullah Kara, Hz.Peygamber Döneminde Gençliğin Eğitimine Tarihsel Bir Yaklaşım, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, İlahiyat fakültesi, Dinbilimleri Akademik Araşdırma Dergisi, cild 2, sayı 1, 2002, s. 65-73.
  • Uzunoğlu.M.Vecih, Hz. Peygamberin edebi yönü, Dokuz Eylül Üniversitesi, İlahiyat fakültesi dergisi, sayı 32, s.41-76.
  • Yeni Ümit -Dini ilimler ve kültür dergisi, sayı 90, Ekim-Kasım-Aralık 2010.
  • Yeni Ümit-Dini ilimler ve kültür dergisi, sayı 92, Nisan-Mayıs-Haziran 2011.
  • Yılmaz A. Tilavet adabı, Atatürk Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi Dergisi, sayı 27, Erzurum, 2007, s. 137-160.
  • Yusuf Doğan, Hz.Peygamber ve mizah, Cumhuriyet Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi Dergisi, Cild 8/2, aralık 2004, Sivas, s.191-203.
  • Yusuf Taşan, Dini Tebliğde Hutbenin Yeri Ve Hz.Peygamberin Hutbe Tarzı, Yüksek lisans tezi, Marmara Üniversitesi, İstanbul, 2007.
  • Yüzendağ Ahmet, Hitabet dersleri, D.İ.B. Yayınları, Ankara, 1964.
  • www.usveihasene.com/ic_konusurken_jest_mimik.htm.