Articles

Professional-pedaqoji mədəniyyətin mahiyyəti və əsas komponentləri

Müslüm Hətəm oğlu Nəzərov Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru,dosent

Necə istinad edilir

Nəzərov, Müslüm Hətəm oğlu , Nəzərov, M , , Bakı Dövlət Universiteti İlahiyyat Fakültəsinin Elmi Məcmuəsi, Professional-pedaqoji mədəniyyətin mahiyyəti və əsas komponentləri, 15, 29, 2018, 207-215, 2018

Zotero Mendeley EN EndNote

Xülasə

Məqalədə professional-pedaqoji mədəniyyətin komponentlərinin mahiyyə- tindən, müəllimin effektli iş üçün vacib keyfiyyətlərindən, müəllimin müvəffəqiy- yətinin kriteriyalarından, müəllimin pedaqoji keyfiyyətlərindən bəhs olunur. Bu baxımdan müəllim-professional şəxsiyyətinin inteqrativ keyfiyyəti, effektiv pedaqoji mədəniyyət fəaliyyətinin şərti, müəllimin professional kompotentliyinin ümumiləşdirilmiş göstəricisi və onun özünü professional təkmilləşdirməsinin istiqamətləri göstərilir. Professional pedaqoji mədəniyyətin fenomenologiyasına müxtəlif kontekslərdə tənlil edilir. Həmçinin pedaqoqun professionallaşması prosesini onun pedaqoji kompetentliyinin inkişafı ilə emosional sabitlik, yaradıcı fəallığı innovasion fəaliyyətdə qabiliyyətinin inkişafı ilə əlaqələndirmə yolları göstərilir.
The essence of the quality of teachers, teachers of educational quality criteria of success of the important components of effective work, tells of their teachers, professional-pedagogical culture in the article.This sense of generalized indicator of the direction of improvement of teachers professional component of effective teaching integrative quality of teachers - professional identity, culture, and its professionals are conditional. Professional teaching the culture of different context are analyzed in the phenomenology. Also in the process of creative activity in the development of innovative activity are linked to emotional stability, the development of professional skills in teaching components of his teacher.