Qəza və qədər kontekstində əcəl

Death in the Context of Destiny and Divine Decree

Концепция смерти в контексте кедара и кедар

Müəlliflər

  • Adilə İslam qızı Tahirova BDU-nun İslam elmləri kafedrasının müəllimi
Məqalədə İslam düşüncə məktəblərinin əcəl məsələsi ilə əlaqəli nəzəriyyələri tədqiq edilmişdir. Mənbələrdə əcəl məsələsinə qəza və qədər mövzusu içərisində yer verildiyinə diqqət çəkilmişdir. Məqalədə başqası tərəfindən öldürülən insanın öz əcəli ilə ölüb ölmədiyi, öldürülmədiyi təqdirdə yaşayıb yaşamayacağı mövzusu araşdırılaraq kəlam alimlərinin məsələ ilə bağlı düşüncələrindən bəhs olunur.
In this article, we will mainly talk about religious perceptions which have been inherited through the intellectual approaches of Islamic schools. Our main goal is to reach a distinct opinion about the basic paradigms of main intellectual structuring of Islamic thought.
В данной статье обсуждаются различные аспекты «ажал» (смерть, продолжительность жизни) с точки зрения Исламской теологии. В статье проблема проанализирована с аспекта судьбы. В данной статье обсуждаются такие вопросы как: продолжительность жизни предопределена или нет, убийство и т.д., а также смерть человека неестественным путем являются ли прерыванием жизни преждевременно или нет, для человека существует только один «ажал» (смерть) или два.

Cəfər Sübhani. əl-İlahiyyat alə hudəl-Kitab vəs-sünnə vəl-əql. Qum: Müəssəsətul-İmam əs-Sadiq, 1426, IV cild.

Cihat Tunç. “Ecel”. TDV İslam Ansiklopedisi. İstanbul: 1994, X/380-381.

Əbu Bəkr Məhəmməd ibn Tayyib əl-Baqillani. Kitabut-təmhidil-əvail və təlxisid-dəlail. Beyrut: Müəssəsətul-kutubis-səqafiyyə, 1993.

Əbul-Muin ən-Nəsəfi. Təbsiratul-ədillə fi usulid-din. Təhqiq edən: Klaud Salame. Dəməşq 1993, II cild.

Əllamə Hilli. Kəşful-murad fi şərhi Təcridil-itiqad. Qum: Müəssəsətun-nəşril- İslamiyyə, 1425.

Firuzabadi. əl-Qamusul-muhit. Beyrut: Darul-fikr, 1995.

Namık Kemal Okumuş. “Ehl-i Hadis ve selefi düşüncede ezeli yazgı, kader ve ecel anlayışı”. Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi İlahiyat fakültesi dergisi 4 (2013), səh. 43-104.

Namık Kemal Okumuş. “Şiada –İmamiyye ve Zeydiyye özelinde- ezeli yazgı algısının temel basamakları olan kader, kaza, ecel, rızık ve beda anlayışı üzerine bazı tespitler”. e-makalat mezhep araştırmaları, VII/1 (Bahar 2014), səh. 19-86.

Qazı Əbdülcabbar. əl-Muğni fi əbvabit-tövhid vəl-ədl. Qahirə: əd-Darul-Mısriyyə littəlif vət-tərcəmə, 1965, XI (Təklif).

Qazı Əbdülcabbar. Şərhul-usulil-xəmsə. Təhqiq və təqdim edən: Əbdülkərim Osman. Qahirə 1996.

Saim Kılavuz. Anahatlarıyla İslam akaidi ve kelama giriş. İstanbul: Ensar neşriyat, 1985.

Şerafettin Gölcük, Süleyman Toprak. Kelam, tarih, ekoller, problemler. Konya: Tekin kitabevi, 2001.

Məhəmməd Fuad Əbdülbaqi. əl-Mucəmul-mufəhrəs li-əlfazil-Quranil-Kərim. Mənşuratu zəvil-qurba, 1988.

Ümumilikdə 13 istinad var.

Endirin

Məqalə Məlumatları

  • Məqalə Növü Articles
  • Təqdim Edildi iyul 31, 2017
  • Yayımlanıb iyul 31, 2017
  • Nömrə № 27(27) İyul 2017
  • Bölmə Articles
  • Fayl Yükləmələri 6
  • Abstrakt Baxışlar 21
  • Paylaş
Endirmə datası hələ yoxdur.