Articles
İran televiziyasında xəbər paylanması məsələləri
Managing the Distribution of Messages on Iranian Tv
Департамент передачи новостей на Иранском телевидении
Müəlliflər
- Hüseyn Nüsrət oğlu Zolqədr AMEA Fəlsəfə və Hüquq İnstitutunun doktorantı
- Ali Toloei Psixologiya üzrə Fəlsəfə doktoru
Məqalədə tamaşaçıların maraq dairəsi, onların hansı məzmunlu proqramlara maraq göstərməsi ilə əlaqədar məsələlər araşdırılır. Burada İran İslam Respublikasının televiziyasında tamaşaçı cəlb etmək üçün verişlərin redaktorları tərəfindən vaxtaşırı müəyyən yoxlamaların aparıldığı qeyd edilir. Bu yoxlamalar zamanı İran televiziyasında tamaşaçıların ən çox 21-dən sonra televiziyaya baxdığı müəyyən edildi. Məqalədə televiziya proqramlarının zamanlama cədvəlinin strategiyalarına görə informasiya yayımında mütənasiblik və tələb olunan vaxt kimi komponentlərin uyğunluğu, ən çox tamaşaçının televiziyaya baxdığı vaxta diqqət etmək barədə nəticəyə gəlinir. Burada tamaşaçının informasiyanın qəbulu zamanına diqqətli olmaq və proqramların təkrarlanmasında bu qaydaların nəzərə alınması, tamaşaçı cəlbi ilə bağlı məsələlər göstərilir.
Today, deliberately the audiences decide to watch specified programs with defined contents and in identified time or even distinguished angle. In current situation, in order to attract more audience attention, accordingly production and broadcasting planners decisively concern the broadcasting schedules and timetables. In this article, by relying on the method of library for attracting audience, the influential and effective impacts on broadcasting programs management as well as time sequence specifically in Islamic Republic of Iran were being studied and as a result specified that the majority of audience watch TV after 9 PM. Furthermore, basing on the TV schedule, we came to a conclusion that in Message (Payaam) broadcast various factors such as appropriation and time requirements, special focusing on the audience attention to the peak time and the verge of their acceptance by means of observing the regulations in repeating the programs play the significant roles in attracting or repelling the audience.
В эти дни зрители сами решают,какие смотреть какие программы,на какие темы и даже с какой целью. В настоящее время чтобы привлеч еще больше зрителей,уделяют большое внимание программам. В этой заметке проверяется библиотечным способом эффективные свойства привлекания зрителей в Иранской Исламской республике.Было известно,что в Иранской телевидении зрители собираются после 21-го часа вечера. По стратегиям временной таблицы,приходим к такому выводу,что надо обращать большее внимание на совпадение компонентов и общения. Нельзя допускать повтор программ.
Referanslar
Endirin
Məqalə Məlumatları
- Məqalə Növü Articles
- Təqdim Edildi dekabr 31, 2015
- Yayımlanıb dekabr 31, 2015
- Nömrə № 24(24) Dekabr 2015
- Bölmə Articles