Articles
Harter şkalasının etibarlılıq və doğruluğunu ölçmə və uşaqlarda motivasiyanı ölçmək üçün həmin şkaladan istifadə üsulu
The Method of Using the Harter Scale to Measure Reliability and Validity and Motivation in Children
Использование шкалы Хартер для измерения надежности, валидности и мотивации у детей
Müəlliflər
- Behnaz Pakdel BDU-un ümumi psixologiya üzrə doktorantı
Luna B.R., &Sherry,A. (2008). Sex differences in the relation between statistics anxiety and cognitive/learning strategies. Journal of Contemporary Educational Psychology, 33, 327-344.
Masaali S. [Relationship between reading study and academic achievement among students in IU] .[disseration]. Isfahan: KhorasganSlamic Azad University. 2007. [Persian].
Miskel C. Defrain JA. Wilcox K. A test of expectancy motivation theory in educational organizations.EAQ 1980.Tronfino AJ.ransformational leadership : moving total quality management to - word – class organizations . IntNurs Rev 2000.
Stefon Franzoy, Sosial psixologiya (Təcüməçi: Mehrdad Firuzbəxt), Rəsa nəşriyyat evi, 2002, s. 21.
Aronson Elliot, Ümumi psixologiya (Tərcüməçi: Hüseyn Şokrkon), Roşd nəşriyyatı, 1994, s. 398.
Fəthi Kuruş, Abijə nəşriyyatı, s. 196.
Dilavər Əli, Peaqoqika və psixologiya elmlərində tədqiqat metodları, Tehran: Pəyam Nur Universitetinin nəşriyyatı, 2007, s. 347.
Tacdar Pərviz, Statistik metodlar, Qum: Əhli-beyt nəşriyyatı, s. 585.
Taleb Mehdi, Sosial təlimlərin elmi metodları (elmi tədqiqat metodları), Tehran: Tehran Universitetinin nəşriyyatı, 2001, s. 353.
Endirin
Məqalə Məlumatları
- Məqalə Növü Articles
- Təqdim Edildi iyun 30, 2013
- Yayımlanıb iyun 30, 2013
- Nömrə № 19(19) İyun 2013
- Bölmə Articles