Articles

Əlamə Təbatəbainin akseologiya ilə bağlı baxış bucağı və onun etik tərbiyədəki rolunun araşdırılması Əlamə Təbatəbainin akseologiya ilə bağlı baxış bucağı və onun etik tərbiyədəki rolunun araşdırılması Allameh Tabatabai's Perspective on Axiology and Its Role in Ethical Education Взгляды Алламы Табатабаи по аксиологии и его роль в этическом воспитании

Mahmud Əsəsdi AMEA akademik Z.M. Bünyadov adına Şərqşünaslıq İnstitutunun dissertantı

Nasıl Atıf Yapılır

Əsəsdi, Mahmud , Əsəsdi, M , , Bakü Devlet Üniversitesi İlahiyat Fakültesinin İlmî Mecmuası, Əlamə Təbatəbainin akseologiya ilə bağlı baxış bucağı və onun etik tərbiyədəki rolunun araşdırılması, 10, 20, 2013, 231-245, 2013

Zotero Mendeley EN EndNote

Öz

Etik tərbiyə təhsil sistemində ən mühüm vəzifələrindəndir. Mövzu mütəfəkkir tərəfindən ən çox araşdırılan mövzulardandır. Fəlsəfi baxışlar təlim-tərbiyənin nəzəri əsaslarını təşkil etdikləri kimi, aksologiya da fəlsəfənin ən mühüm kateqoriyalarından biri kimi etik tərbiyə mövzularında əsas rol oynayacaqdır. Məqalədə Əllamə Təbatəbainin akseologiya ilə bağlı baxış bucağı və onun etik tərbiyədəki rolu araşdırılmışdır. Məqalədə öncə akseologiyanın nəzəri əsasları, daha sonra isə onun etik tərbiyənin hədəf və məqsədləri, əsasları və metodologiyasındakı rolları araşdırılmışdır.
Etik tərbiyə təhsil sistemində ən mühüm vəzifələrindəndir. Mövzu mütəfəkkir tərəfindən ən çox araşdırılan mövzulardandır. Fəlsəfi baxışlar təlim-tərbiyənin nəzəri əsaslarını təşkil etdikləri kimi, aksologiya da fəlsəfənin ən mühüm kateqoriyalarından biri kimi etik tərbiyə mövzularında əsas rol oynayacaqdır. Məqalədə Əllamə Təbatəbainin akseologiya ilə bağlı baxış bucağı və onun etik tərbiyədəki rolu araşdırılmışdır. Məqalədə öncə akseologiyanın nəzəri əsasları, daha sonra isə onun etik tərbiyənin hədəf və məqsədləri, əsasları və metodologiyasındakı rolları araşdırılmışdır.
Ethical education is one of the most important responsibilities in the education system. Topic is one of the more studied by the thinker. As philosophies form the theoretical basis of education axiology will play a major role in the educational themes as one of the most important categories of philosophy. The view of Allama Tabatabai associated with axiology and his role in ethical education were investigated in this article. The article first investigated the theoretical basis of axiology, then its role in the goals and objectives, principles and methodologies of ethical education.

Referanslar

  • Əjdəri Hüseyn. Əllamə Təbatəbainin dəyər anlayışına sosialoji bir baxış. Aineye mehr-Mədrəsə və Universitet Tədqiqat Mərkəzi, 2002.
  • Əhmədi Mehdi Əbdülhəlim. Tərbiyə sistemindən yaddan çıxarılmış dəyərlə-rin təlimi vəzifəsi. Tərcüməçi: Fərəzdəq Əsədi. İslam tərbiyəsi kitabı. Təhsil Nazirli-yinin Təlim-Tərbiyə şöbəsi, 1379.
  • Omid Məsud. Əllamə Təbatəbainin həyatına və bəzi nəzəriyyələrinə bir baxış. Tehran Soruş nəşriyyatı. 2001.
  • Baqeri Xosrov. Etik tərbiyəyə təkrar bir baxış. Tehran-Mədrəsə nəşriyyatı, 1995.
  • Baqeri Xosrov. Təhsil fəlsəfəsinə nail olmaq üçün tədqiqat. Tehran Tədqiqat və Təhsilin Proqramlaşdırılması İdarəsi, 2001.
  • Cəvadi Mohsen. “Gərək” və “dır” problemi. Qum Elmi Hövzəsinin Təbliğat İdarəsi, 1375.
  • Hayeri Yəzdi Mehdi. Elmi idrak araşdırmaları. Tehran Mədəni Araşdırmalar Mərkəzi, 1982.
  • Sərməd Zohre, Bazərqan Əbbas, Hecazi Elahe. Tətbiqi elmlərdə tədqiqat üsulları. Tehran – Aqah nəşriyyatı, 1997.
  • Soruş Əbdolkərim . Yarsdıcılıq istirahəti. Tehran-Soruş nəşriyyatı, 1987.
  • Soruş Əbdolkərim . Elm və dəyər. Tehran-Yaran nəşriyyatı, 1987.
  • Ğəffari Əbulfəzl, Baqeri Xosrov. Devid Kara görə üstün keyfiyyətlərə əsas- lanan əxlaqi tərbiyə. Ferdovsi Universitetinin İlahiyyat fakültəsinin jurnalı. № 53 və 54, səh.158-183., 2001.
  • Ğəffari Hoseyn . Təbatəbaiyə görə əxlaq fəlsəfəsi. Mizane hekmət milli konfransı. Tehran-İran İslam Respublikasının Televiziyası, 2002.
  • Təbatəbai Məhəmməd Hoseyn (tarixsiz). əl-Mizan, VII cild, Məhəmmədreza Saleh Kermani. Qum-Darolelm.
  • Təbatəbai Məhəmməd Hoseyn. əl-Mizan, XXXI cild, Seyyed Mohəmmədba-qer Musəvi. Mohəmmədi çap mərkəzi, 1984.
  • Təbatəbai Məhəmməd Hoseyn. əl-Mizan, III cild, Mohəmməd Təqi Misbah Yəzdi. Qum-Darolelm, 1967.
  • Təbatəbai Məhəmməd Hoseyn. əl-Mizan, II cild, Seyyed Mohəmmədbaqer Musəvi. Qum-Darolelm, 1996.
  • Təbatəbai Məhəmməd Hoseyn. əl-Mizan, XXV cild, Seyyed Mohəmməd-baqer Musəvi. Mohəmmədi nəşriyyatı, 1996.
  • Təbatəbai Məhəmməd Hoseyn. əl-Mizan, V cild, Əbdolkərim Niri Borocerdi. Qum-Darolelm, 1967.
  • Təbatəbai Məhəmməd Hoseyn (tarixsiz). əl-Mizan, XXI cild, Seyyed Mohəmmədbaqer Musəvi. Mohəmmədi nəşriyyatı.
  • Təbatəbai Məhəmməd Hoseyn. Realizm cərəyanı fəlsəfəsi və onun əsasları, II cild, Sədra nəşriyyatı, 1993.
  • Təbatəbai Məhəmməd Hoseyn. Realizm cərəyanı fəlsəfəsi və onun əsasları, I, II və III cildlər. Qum.elmi Hövzəsinin İslam Təbliğatı İdarəsi, 1980.
  • Təbatəbai Məhəmməd Hoseyn. Nihayətul-hikmə. Əli Şirvani. Qum .elmi Hövzəsinin İslam Təbliğatı İdarəsi, 1980.
  • Mohəmmədi Məcid. İslamda və İranda əxlaq sistemləri. Kəvir nəşriyyatı, 2000.
  • Niller C. F. Fəlsəfə və və tərbiyə ilə tanışlıq. Tərcüməçi: Feridun Bazərqan. Tehran-Semət, 1982.
  • Veranuk Ci. Müasir dövrdə əxlaq fəlsəfəsi. Tərcüməçi: Sadeq Laricani. Tehran-Elmi və Mədəni Nəşriyyat Mərkəzi, 1361.
  • Butler D. Four Philosophies and Their Practice in Education and Religion 3 ed. New York. Ilarpcn and Row, 1980.
  • Curren R. Moral Education, From Encyclopedia of Ethics, London: Koutldge, 2001.
  • Kilpatrik W. Why Johnny cant tell right from wrong, Touchstone, 1993.
  • Koliberg I. Tsycologycal view of Moral Education. The Encyclopedia of Education, 1971.
  • Deighton I. C (editor). New York^ Memillian, Melaughin.t.H, Halstead. J.M. (2000).
  • John Wilson on moral education, Journal of Moral Education, vol 20, No.3.
  • Moor G.E. Pricipia Ethica. London: Cambridge, 1966.
  • Leming J. S. Leaching value in social studies. Education Southern Hlionois, 1997.
  • University. Hudson. W.D. Modern Moal Philosophy, New York: Anchor, 1970.
  • Phihips S.H. Axiology B Encyclopedia of philosophy New York: Routledgc, vol. 1. 1998.
  • Tunes D.D. Dictionary of Philosophy. New York: Philosophy Library, 1960.
  • Yan.K. Moral and Value Education, New York: Pergamon, 1995.