Articles

Həqiri Təbrizi yaradıcılığında Quran rəvayətlərilə bağlı mənalar Həqiri Təbrizi yaradıcılığında Quran rəvayətlərilə bağlı mənalar Хагири Табризи и его произведение «Лейли и Медснуй»

S.M. Qocayeva BDU

Nasıl Atıf Yapılır

Qocayeva, S.M. , Qocayeva, S , , Bakü Devlet Üniversitesi İlahiyat Fakültesinin İlmî Mecmuası, Həqiri Təbrizi yaradıcılığında Quran rəvayətlərilə bağlı mənalar, 6, 11, 2009, 359-374, 2009

Zotero Mendeley EN EndNote

Öz

Ədəbiyyat, incəsənət və elm xadimi olan hər bir şəxsiyyət öz dövrünün övladıdır. Onun həyata baxışı, düşüncə tərzi, yaşadığı mühitin ab-havasına uyğun olur, amal və istəkləri isə mövcud hadisələrə münasibətdə meydana çıxır. Bu hal hamıdan daha artıq dərəcədə sənət adamlarma, xüsusilə şairlərə aiddir. Böyük söz ustaları hansı mövzuda yazmalarından asılı olmayaraq həmişə müəyyən fikirlərin, ideyaların təbliğatçılarıdır. Onların irəli sürdükləri müddəalar, söylədikləri mülahizələr əsas etibarilə fərdi yaradıcılıq fəaliyyətinin məhsulu sayılır. Həmçinin dövrün, zamanın tələbinə cavab verir, onunla səsləşir. Bu baxımdan Həqiri Təbrizinin dünyagörüşünü öyrənməkdən əvvəl onun dövründə mövcud olmuş ideya cərəyanları haqqında müəyyən təsəvvür əldə etmək lazım gəlir. Şairin varlığa və idraka dair fikirlərini onların zəminində nəzərdən keçirib qiymətləndirmək çox faydalı olar.
Ədəbiyyat, incəsənət və elm xadimi olan hər bir şəxsiyyət öz dövrünün övladıdır. Onun həyata baxışı, düşüncə tərzi, yaşadığı mühitin ab-havasına uyğun olur, amal və istəkləri isə mövcud hadisələrə münasibətdə meydana çıxır. Bu hal hamıdan daha artıq dərəcədə sənət adamlarma, xüsusilə şairlərə aiddir. Böyük söz ustaları hansı mövzuda yazmalarından asılı olmayaraq həmişə müəyyən fikirlərin, ideyaların təbliğatçılarıdır. Onların irəli sürdükləri müddəalar, söylədikləri mülahizələr əsas etibarilə fərdi yaradıcılıq fəaliyyətinin məhsulu sayılır. Həmçinin dövrün, zamanın tələbinə cavab verir, onunla səsləşir. Bu baxımdan Həqiri Təbrizinin dünyagörüşünü öyrənməkdən əvvəl onun dövründə mövcud olmuş ideya cərəyanları haqqında müəyyən təsəvvür əldə etmək lazım gəlir. Şairin varlığa və idraka dair fikirlərini onların zəminində nəzərdən keçirib qiymətləndirmək çox faydalı olar.
Khagiry Tabrizy is one of the poets, who lived and created in XVI century. His Creative legacy includes “Divan”, which consists of 6 thousand beits, and the poem “Leyly and Majnun”.
Unfortunately, “Divan” vas lost, but the poem “Leyly and Majnun” came down to the present. This extant work is of great value as the fırst poem about “Leyly and Majnun”, written in native Azerbaijani a language.
Khagiry Tabrizy’s life and creation hasn’t been the object of special research up to now. And from this point of view the thesis acquires special urgency and signifıcance.
This article deals with the points connecting by Quran qissa in the work “Leyli and Majnun” written by Khagiry Tabrizy in the native language.

Referanslar

  • Y.E.Bertels. Sufilik və sufi ədəbiyyatı. Moskva, 1965.
  • Hikmət xəzinəsi, Bakı, 1992.
  • İslam: Qısa məlumat kitabı. Bakı, 1985.
  • İslam: Tarix, Fəlsəfə. İbadətlər. Bakı, 1994.
  • Quran hekayələri. Bakı, 1993.
  • Nizami Gəncəvi. Sirlər xəzinəsi. Bakı, 1981.
  • Nizami Gəncəvi. Sirlər xəzinəsi. Bakı, 1981.
  • Masse A. İslam. Bakı, 1964.
  • Məmmədov Z. Azərbaycan fəlsəfi tarixi. Bakı, 1994.
  • Məmmədli N.M. Füzulinin “Leyli və Məcnun” əsərində təsəvvüf və onun bədii ifadə sistemi. Bakı, 2000.
  • Peyğəmbərə 40 sual. Bakı, 1993.