Behavior as an Instrument of Personality Correction in Childhood and Adolescence (Formation of a Healthy Model of Life in Adolescents With Social-Anomalous Behavior) Rəftar uşaq və yeniyetmə yaşlarında şəxsiyyətin korreksiyası aləti kimi (sosial anormal davranışlı yeniyetmələrdə sağlam həyat tərzi modelinin formalaşdırılması) Поступок как инструмент коррекции личности в детском и подростковом возрасте (формирование модели здорового образа жизни у подростков с социальноанормальным поведением)
Abstract
In this article, "Behavior as an instrument of personality correction in childhood and adolescence", the present article addresses the problem of creating a healthy lifestyle in childhood and adolescence. The relevance of the article is one of the most serious problems in psychology. In particular, the issue of correction of social abnormal behaviors is extremely important from the point of view of the scientific and practical point of view. The psychological patterns of the formation of a healthy lifestyle model at childhood and adolescence are investigated and concrete thoughts and considerations regarding its socio-psychological mechanisms are put forward. They show ways and means of purposeful impact on the formation of a healthy lifestyle.
«Rəftar uşaq və yeniyetmə yaşlarında şəxsiyyətin korreksiyası aləti kimi» adlı bu məqalədə müasir dövrdə uşaq və yeniyetməlik yaşlarında sağlam həyat tərzinin formalaşdırılma problemindən bəxs edir. Məqalənin aktuallığı psixologiyada ciddi maraq doğuran problemlərdəndir. Xüsusən də sosial anormal davranışların korreksiyası məsələsi olduqca aktual və həm də elmi-praktik baxımdan mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Uşaq və yeniyetmə yaşlarında şəxsiyyətin sağlam həyat tərzi modelinin formalaşmasının psixoloji qanunauyğunluqları araşdırılır və onun sosial-psixoloji mexanizmləri ilə bağlı konkret fikir və mülahizələr irəli sürülür. Onların sağlam həyat tərzinin formalaşmasına məqsədyönlü təsirin yol və vasitələri göstərilir.
Keywords:
adolescence, way of life, act, social-abnormal behavior, parent, sense, society, value, genetics, interactive learning, habit
yeniyetməlik yaş, həyat tərzi, rəftar, sosial-anormal dav- ranış, valideyn, məna, cəmiyyət, dəyər, genetika, interaktiv öyrənmə, vərdiş
References
- Bayramov Ә.S., Әlizadə Ә.Ә. Sosial psixologiya //Qarr-poliqraf, Bakı,2003, 356 s.
- Cabbarov R.V. Yeniyetmələrdə özünüdərketmə prosesinin psixoloji təhlili // Təhsil Problemləri İnstitutunun Elmi Әsərləri, №4, Bakı, 2004, s.123-130.
- İbrahimbəyova R.F. Gender terminlərinin izahlı lüğət //UNFPA, Bakı, 2015, 15 ç.v.
- Şəfiyeva E.İ. Yeniyetmələrdə zərərli maddələrə aludəçiliyin psixoterapiyası, psixokorreksiyası və psixoprofilaktikası //Bakı Dövlət Universitetinin xəbərləri. Sosial-siyasi elmlər seriyası, 2014, №1, Bakı, s.99-110.
- Vəliyev M.V., Mustafayev A.M. İnkişaf və yaş psixologiyası, Bakı, 2013, 297 s.
- Алиева К.Р. Социально-психологический анализ ценностных ориентаций азербайджанской молодежи.// “Sosial proseslərin təhlilində informasiya-kom-munikasiya texnologiyalarının tədbiqi xüsusiyyətləri” / Gənc tədqiqatçıların respublika elmi-praktik konfransın materialları (17 aprel 2015-ci il), II hissə, s.22.
- Леонтьев Д.А. Психология смысла: природа, строение и динамика смысловой реальности. 2-е, испр. изд./ Леонтьев Д.А. М.: Смысл, 2003, 487c.
- Триандис Гарри С. Культура и социальное поведение: учебное пособие / Пер. В.А.Соснин. М.: ФОРУМ, 2007, 384 с.
- Эриксон Э. Детство и общество. СПб.: ИТД «Летний сад», 2000, 416 с.