«Nəhcül-bəlağə»nin «İlahi təqva» bölməsinə istinadən əməli əxlaqın araşdırılması «Nəhcül-bəlağə»nin «İlahi təqva» bölməsinə istinadən əməli əxlaqın araşdırılması Investigating of the Practical Morals of the "NəhculBəlağə" Divide of "Gods Taqva" According To Исследование практической морали основываясь на разделе "богобоязнь" в "нехджул-белаге "
Öz
Əxlaq bəhsində əsas müzakirə mövzularından biri əməli əxlaqdır. Diqqət edilməlidir ki, əxlaq batini surət və şəkillərdən ibarət olub, davranışda və əməldə üzə çıxan amildir. Daha doğrusu, əməli əxlaq nəzəri əxlaqın bilavasitə həyata keçirilməsidir. Bundan da məqsəd mənəviyyatca təmizlənmənin zəruri olduğunu nəzərə çatdırmaqdır. «Əməl anlayışı ümumi olub, niyyət, bağlılıq, nifrət, bədgümanlıq, həsəd, kin, təvazö, təkəbbür kimi mənəvi və cismani cəhətləri əhatə edir».
Əxlaq bəhsində əsas müzakirə mövzularından biri əməli əxlaqdır. Diqqət edilməlidir ki, əxlaq batini surət və şəkillərdən ibarət olub, davranışda və əməldə üzə çıxan amildir. Daha doğrusu, əməli əxlaq nəzəri əxlaqın bilavasitə həyata keçirilməsidir. Bundan da məqsəd mənəviyyatca təmizlənmənin zəruri olduğunu nəzərə çatdırmaqdır. «Əməl anlayışı ümumi olub, niyyət, bağlılıq, nifrət, bədgümanlıq, həsəd, kin, təvazö, təkəbbür kimi mənəvi və cismani cəhətləri əhatə edir».
Morals applaud and he it is the worthy of praise human behavior and total of the actions. Its basic cost is different according to because different looks. A practical moral is said to the appearance of the moral behaviors in the action. Divine the Islamic taqva look glance. At this article from the bitter taste and "Nəhcülbəlağə" prism, definition of the practical morals and a conversation about is started about taqva definition commentary and necessity after importance. Key words: Ethics, ethical pratice, Nahjolbalaghe, divine piety
Referanslar
- Мяьнийе, Мящяммяд Ъавад Исламда фялсяфи яхлаг (тяръ. Сафи Ябдцлщцсейн) Гумм, Дарул-китабул-ислами, 1-ъи чап. 2005.
- Сцруш Ябдцлкярим. Овсафе-парсайан. Сярат, IX- ci çap. 1997.
- Няраги Ящмяд. Ме’раъус-сяадят. Тещран, Ряшиди няшриййаты, II-ci çap. 1982.
- Məhdəviye kəni Məhəmmədrıza. Əməli əxlaqın başlanğəc nöqtəsi. Fərhən- ge islamı nəşriyyati, III-cü çap. 1994, Tehran.
- Мисбащ, Мцътяба. Бцнйади-яхлаг (Фялсяфи яхлагын юйрянилмясиндя йени йа- нашма) Гумм, II-ci çap, İmam Xomeyni nəşriyyatı, Qum, 2004.
- Məclesi Məhəmməd Baqir. Bəharolənvar. Beyrut, Əlresala nəşriyyati, 1404.h.q. 7-ci cild, IV-ci çap.
- Qurani Kərim, Hürr nəşriyyati, I-ci çap, Tehran, 1997.
- Dəstgeyb Seyd Əbdulhüseyn. İslami əxlaq. Tərbiyət mərkəzi nəşriyyati. 1-ci çap. 1982. Şiraz.
- İbn mənzur Məhəmməd ibn Mükərrəm. Lesanol ərəb. Beyrut, Darol sar. 3-ci çap. 1414 h.q. cild 15.
- Фяращиди, Хялил ибн Ящмяд. Китабул-ейн. Гум, Щиърят, 2-ъи чап, 1410 щ.г., 5-ъи ъилд.
- Мящйар Реза. Фярщянэи-ябъядийе-яряби-фарси, «вяги» сюзцнцн изащы щаггында Tehran, 1-ci çap, İslami nəşriyyatı, 1991, s.1004.
- Тябатябаи, Сейид Мящяммядщцсейн. Ял-мизан фи- тяфсирил-Гуран. Фарсъа- йа чев., Сейид Мящяммяд Багир Щямядани, Гум, елми щювзя, Мцдяррисляр ъям. Няшр., 5-ъи чап, 1995,7-ъи ъилд.
- Тябярси Фязл ибн Щясян. Мяъмяул-бяйан фи тяфсирил-Гуран (тяръ.груп), Те-щран, Фяращани няшр., 1-ъи чап, 1981, 1-ъи ъилд.
- Мякарим Ширази Насир. Тяфсири-нцмуня. Тещран, Дарул-кутуби-исламиййя, 1-ъи чап, 1995, 22-ъи ъилд.
- Тяфсири-щидайят, мцял. Групу, Мяшщяд, Аситани-Гцдси-Рязяви тядгигат Фонду, 1-ъи чап, 1998, 1-ъи ъилд.
- Булаьи Сейид Ябдул-щюъъят, Щуъъятул-тяфасир вя бялаьул-иксир. Гумм, Щикмят няшр., 1386 щ.ш., 2-ъи ъилд.
- Раьиб Исфащани, Щцсейн ибн Мящяммяд. Ял-мцфярридат фи ьярибул-Гуран, Бейрут, Дямяшг, Дарул-елм, Яд-даруш-шафия, 1-ъи чап, 1412 щ.г.