Articles

S.H. Nasr Conceptions: the Problem of Synthesis of Science and Religion in Islamic Philosophy S.H. Nəsr konsepsiyaları: İslam fəlsəfəsində elmlə dinin sintez problemi Концепции с.х.насра: проблема синтеза науки и религии в исламской философии

Rasim Haji Aga Medjidov The doctoral candidate of Chair of history of philosophy and cultural science of Baku State University

How to Cite

Medjidov, Rasim Haji Aga , Medjidov, R , , Bakı Dövlət Universiteti İlahiyyat Fakültəsinin Elmi Məcmuəsi, S.H. Nasr Conceptions: the Problem of Synthesis of Science and Religion in Islamic Philosophy, 8, 15, 2011, 131-139, 2011

Zotero Mendeley EN EndNote

Abstract

The concept of coordination of science and the religion, belonging to Nasru, was concentrated basically around a theme of relations of the person with his natural environment. The problem of mutual relations of a science and religion in the statement by the Iranian philosopher becomes a problem of mutual relations of modern natural-science knowledge and the representations which have been developed in Muslim tradition on the nature of world. Basing on this position, in the given article we tried to show and simultaneously to study basic points of the given problem.
İyirminci əsrin əvvəllərində yeni elmi kəşflər klassik dinlərə meydan oxumağa başladı. Belə olan halda bu dinlərin aparıcı qüvvələri (ilahiyyatçılar-R.M) alternativ cavab olaraq ideoloji islahatlara başlamaq məcburiyyətinə düşdülər. Bütün elm adamlarına, ilahiyyatçılara, yazıçılara, publisistlərə və digər ziyalı təbəqələrə sözün həqiqi mənasında mübahısə və mübarizə aparmaq üçün genış meydan açıldı. Problemin XX əsrdə həll edilməməsi öz acı nəticələrini XXI əsrin əvvəllərində göstərməyə başladı və sivil dünyanı narahat edən bu problem (elmlə dinin sintezi-R.M) xalqların, dövlətlərin ümummilli inkişaf strategiyasında önəmli yerə çıxdı. “Cəmiyyət elmi məhz onun praktik istifadə imkanlarına görə inkişaf etdirir, bu məqsədlə müxtəlif sosial institutlar fəaliyyət göstərməyə başlayır. Elm getdikcə daha çox dərəcədə fərdi hadisədən və ya kiçik qruplar miqyasından boyuk sosial sistemlər miqyasına keçir, ümumcəmiyyət hadisəsinə çevrilir”(2, 176).

Keywords:

civilzation, islam, philosophy, science, religion, sufi, intuition, east, europe
sivilizasiya, islam, fəlsəfə, elm, din, sufi, intuisiya, şərq, avropa

References

  • K. Bünyadzadə. İslam düşüncəsinin inkişaf mərhələləri. // Fəlsəfə və sosial-siyasi elmlər, № 1, 2010.
  • S. Xəlilov. Şərq və Qərb: ümumbəşəri ideala doğru. Fəlsəfi etüdlər. Azərbaycan Universiteti Bakı-2004.
  • S. Xəlilov. Baxış Bucağı .Fəlsəfi publisistika “Elm və təhsil” Bakı—2010.
  • Ian G. Barbour. Bilim və Din. Çatışma-Ayrışma-Uzlaşma. (Çevirəni: Nebi Mehdi, Mübariz Camal. İnsan yayınları: istanbul, haziran 2004.).
  • Б.А.Алиева. Вера или Знание? Дагкнигоиздат, 1988 г.
  • К.А.Хромова. Философские воззрения Сеида Хосейна Насра. Москва 1991.
  • Who is Man? The Prennial Answerof Islam by Seyyed Hossein Nasr. Source: Studies in Comprative Religion, vol 2 № 1.© World Wisdom.Inc.