Əhli sünnə və imamiyyə məzhəbinə görə qızın övladlarının varisliyi Əhli sünnə və imamiyyə məzhəbinə görə qızın övladlarının varisliyi Inheritance of Daughter’s Children (The Law Schools’ Opinions) Наследство детей дочери (мнения правовых школ)
Öz
Bu məqalənin məqsədi İslam hüququnda əsəbə yolu ilə varisliyin bir qrupunu (qızın övladlarını) ətraflı bir şəkildə tədqiq etməkdir. Bundan başqa sünni məzhəbləri ilə İmamiyyə arasındakı fərqlilikləri və bu fərqliliklərin səbəbini, əsəbəliyi siyasitarixi planda araşdırıb ortaya qoymaqdır.
Bu məqalənin məqsədi İslam hüququnda əsəbə yolu ilə varisliyin bir qrupunu (qızın övladlarını) ətraflı bir şəkildə tədqiq etməkdir. Bundan başqa sünni məzhəbləri ilə İmamiyyə arasındakı fərqlilikləri və bu fərqliliklərin səbəbini, əsəbəliyi siyasitarixi planda araşdırıb ortaya qoymaqdır.
The purpose of this article is to study agnates and the group (daughter’s children) in Islamic Inheritance Law, find the main difference between the Sunni Law Schools and Imamy Law School. And also the principal concern of this study is to determine and evaluated the arguments for and against the agnatic inheritance on the historical and political background.
Referanslar
- Abdurrahman Yazıcı. İslam hukukunda asabe yoluyla mirasçılık. Doktora tezi. İstanbul. İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel İslam Bilimle-ri, Anabilim Dalı, İslam Hukuku Bilim Dali. 2011. s. 345.
- Əbdülhüseyn Əli Əhməd. Mövqiful-xüləfail-Abbasiyyin min əimməti əhlis-sünnətil-ərbəa və məzabihim və əsəruhu fil-həyatis-siyasiyyə fid-dövlətil-Abbasiyyə. Daru Kutri b. Fəcaə. Qətər. 1985/1405.
- Buxari. Əbu Abdullah Muhamməd b. İsmail. əl-Camius-səhih. Tdq. Mustafa Dib əl-Boğa. 6 c. 3-cü nəşr. Daru ibn Kəsir. Əl-Yəmamə. Beyrut. 1987/1407.
- Cəssas. Əbu Bəkr Əhməd b. Əli ər-Razi. Əhkamul-Quran. 3 c. Darul-xilafətil- aliyyə. Mətbəətul-övqafil-İslamiyyə. 1917.
- Cürcânî. Ebü`l-Hasan Seyyid Şerif Ali b. Muhammed. Şerhu`s-siraciyye. Mahmut Bey Matbaası. Istanbul. 1903/1322.
- Əbu Davud. Süleyman b. Əşas b. İshaq əl-Əzdi. Sünnən. 4 c. Darul-Kutubil- Ərəbi, Humus, 1973/1393.
- Əhməd b. Hənbəl. Müsnəd. Tdq. Şüeyb əl-Arnaut. Adil Mürşid. Heysəm Əbdülqafur. 50 c. 2-ci nəşr. Müəssəsətur-Risalə. Beyrut. 1999/1420.
- İbn Əbdulbər. Əbu Ömər Cəmaləddin Yusuf b. Abdullah ən-Nəməri. əl-Kafi fi füruil-Malikiyyə. Tdq. Muhamməd b. Muhamməd Əhid Vəd Malik əl-Moritani. 4 c. Mətbəətu Həsən. Qahirə. 1979/1399.
- İbn Qudamə. Əbu Muhamməd Müvəffəquddin Abdullah b. Əhməd. Əl-Muğni. Tdq. Abdullah b. Əbdülmuhsin ət-Türki və d. 15 c. 2-ci nəşr. Həcr lit-tibəə vən-Nəşr. Qahirə. 1992.
- Küleyni. Əbu Cəfər Muhamməd b. Yaqub b. İshaq. Əl-Füru minəl-kafi. Tdq. Əli Əkbər əl-Qaffari. 8 c. 3-cü nəşr. Daru Səab. Darut-Təaruf. Beyrut. 1981/1401.
- Malik b. Ənəs. Əbu Abdullah əl-Əsbəhi. Müvəttə. Tdq. Muhamməd Fuad Əbdülbaki. 2 c. Daru İhyait-Turasil-Ərəbi. Misir. Tarixsiz.
- Meşriqi. İbrahim b. Abdullah b. İbrahim. əl-Əzbul-faid şərhi umdəti kulli fərid. 2 c. Mətbəətul-Hələbiyyə. 1952/1375.
- Numan b. Muhamməd. Əbu Hənifə Numan b. Muhamməd b. Mənsur əl-Qazi ət- Təmimi əl-Qeyruvani. Dəamul-İslam və zikrul-halal vəl-haram vəl-qəzayə vəl-əhkam. Tdq. Əsəf b. Əli Əsgər Feyzi. 2 c. 2-ci nəşr. Darul-Məarif. Qahirə. 1965.
- Sərahsi. Əbu Bəkr Şəmsuləimmə Muhamməd b. Əhməd b. Səhl. Şərhus-Siyəril- kəbir. Tdq. Səlahəddin Münəccid. Camiətud-Duvəlil-Ərəbiyyə. Qahirə. 1971.
- Sərahsi. Əbu Bəkr Şəmsuləimmə Muhamməd b. Əhməd b. Səhl. Məbsut. 30 c. Mətbəətus-Səadə. Qahirə. Tarixsiz.
- Tirmizi. Ebu İsa Muhamməd b. İsa b. Surə. Əl-Camius-səhih = Sünən. Tdq. Əhməd Muhamməd Şakir və d. 5 c. Daru İhyait-Turasil-Ərəbi. Beyrut.
- Tusi. Əbu Cəfər Muhamməd b. Həsən b. Əli. Təhzibul-əhkam. 4. nəşr. Tdq. əs- Seyyid Həsən Hordan. 10 c. Daru Səab. Beyrut. 1981.
- Zəhəbi. Əbu Abdullah Şəmsəddin Muhamməd b. Əhməd. Tarixul-İslam və vəfayatul-məşahir vəl-əlam. Tdq. Ömər Əbdüssəlam Tədmuri. 1-ci nəşr. Darul-Kitabil-Ərəbi. Beyrut. 1987/1407.
- Z.M.Bünyadov. V.M.Məmmədəliyev. Qurani-Kərimin Azərbaycan dilinə tərcüməsi. Bakı. Qismət. 2006. s. 554.