Məktəbəqədər yaşlı uşaqlarla iş zamanı proyektiv metodlardan istifadə The Use of Projective Techniques While Working With Children of Preschool Age Использование проективных методик в работе с детьми дошкольного возраста
Xülasə
Hər bir praktik-psixoloq öz fəaliyyətində insanların davranışının subyektiv səbəblərini izah edən, şəxsiyyətlərarası münasibətləri aşkarlayan, süuraltı təbəqənin dərinliklərinə nüfuz etməyə imkan verən effektiv metodların istifadəsindən imtina etməz. Yuxarıda qeyd etdiyimiz metod qismində proyektiv metodunu seçirik, hansıki həm uşaqlar, həm də böyüklərdə mövcud problemləri müəyyən etməyə və korreksiya işlərinin aparılmasına imkan verir. Məqalədə uşaqların və yaşlıların iştirakı ilə hazırlanmış və tətbiq olunan "Günəşə doğru" müəllif metodunun nəticəsi təqdim olunur ki, bu da uşaqların hər bir psixoloji inkişaf mərhələsində psixoloji problemlərinin mümkün qədər tez və səmərəli şəkildə həll olunmasına şərait yaradır.
Probably each of the psychologists practitioners, would not declare off an effective technique that would allow almost instantaneous access to the unconscious of individual, reveal the subjective reasons for human behavior and interpersonal behavior on deeper layers of the subconscious. For such a method we chose projective methods of personality research that allow us to quickly identify the presence of problems and build corrective work, both with children and adults. The article presents the result of the author's methodics "Path to the Sun", developed and applied by us while working with children and adults, which allowed us to solve the psychological problems that children encounter at each stage of their mental development as quickly and effectively as possible.
Açar Sözlər
diaqnostika, korreksiya, metod, proyeksiya, ailə, emosiyalar
diagnosis, correction, method, projection, family, emotions
Referanslar
- Баллон А. Психическое развитие ребенка. СПб.: «Питер», 2001, 208 с.
- Беллак Л., Эбт Л. Проективная психология/ Пер. с англ. М.: Психотерапия, 2010, 416 с.
- Бине А. Методы измерения умственной одаренности: Сб. статей. Херсон, 1923.
- Бодалев А.А,, Столин В.В. Общая психодиагностика. СПб.: Речь, 2000, 440с.
- Лурия А.Р. Диагностика следов аффекта //Психология эмоций. Тексты. М.: Изд-во МГУ, 1984, 527 с.
- Роршах Г. Психодиагностика: Методика и результаты диагностического эксперимента по исследованию восприятия. Перевод: Николаева В. И. Издательство: Когито-Центр, 2003, 336 с.
- Рыбаков Ф. Е. Атлас для экспериментально–психологического исследования личности. СПб.: «КАРО», 2008, 128 с.