Articles

“Folklor” konseptinə “Din-folklor” münasibətləri kontekstində baxış The View to the Consept of “Folklore” in the Context of “Religious Folklore” Relationships Взгляд на концепт «фольклор» в контексте отношений «религия-фольклор»

Qalib Sayilov fil.ü.f.d.. Dosent, AMEA Folklor İnstitutu

Necə istinad edilir?

Sayilov, Qalib , Sayilov, Q , , Bakı Dövlət Universiteti İlahiyyat Fakültəsinin Elmi Məcmuəsi, “Folklor” konseptinə “Din-folklor” münasibətləri kontekstində baxış, 15, 29, 2018, 427-434, 2018

Zotero Mendeley EN EndNote

Xülasə

Folklor və din biri-biri ilə xüsusilə qeyd etdiyimiz ikinci amilin əhatə etdiyi məna sahəsində əlaqələnir. Bu əlaqə mürəkkəb struktura malikdir. Tədqiqatda əldə etdiyimiz qənaətlərə görə, folklor mifologiya və din kimi ictimai şüur konseptdir. Mifologiya ictimai şüurun başlanğıc mərhələsidir, folklor mifoloji şüurdan tarixi şüura keçid prosesində ondan üzvlənir. Folklor, ümumən, etnokosmik düşüncə modeli, bədii özünüifadə və davranış kodudur. O, mifologiyadan üzvlənsə də, onun yalnız davamı kimi meydana çıxmır: mifik düşüncənin şifahiliyi, ənənəviliyi, kollektivliyi folklorun onda daim “rüşeym” halında mövcudluğundan xəbər verir. Din yaradılış ideologiyası, dünyagörüşü və sosialmədəni davranış sistemi kimi folklorla sıx bağlıdır. Vəhy dinləri ilahi-kanonik hadisədir. Vəhy mətnlərinin şifahi təhkiyə ilə təbliği onun folklorlaşdığı səviyyəni təşkil edir.
Folklore and religion specially relate in the meaning filed of the second mentioned factor. This relation has a complex structure. According to the results of the investigation, folklore is a social consciousness concept like mythology and religion. Mythology is the initial stage of the social consciousness, folklore comes from it in the transforming process from mythology consciousness to the historic consciousness. Folklore, generally, is an ethnocosmic thought model, artistic expression and behavior code. Though it comes from mythology it doesn’t appear as its continuation: the verbal, traditional character, collectivism of the mythic thought inform the existence of folklore in it in the form of “embryo”. Religion deeply closed with folklore as a creation ideology, outlook and social cultural behavior system. Revelation religions are divine-canonical events. The propaganda of the revelation texts verbally form the level which they turned to folklore.

Açar Sözlər

Folklor, mif, mifologiya, din, ənənə, şifahi ədəbiyyat, kollektiv, variant
folklore, myth, mythology, religion, tradition, oral literature, collectivism, version

Referanslar

  • Bayat F. Folklor haqqında yazılar (nəzəri məsələlər). Bakı: Elm və təhsil, 2010, 224 s.
  • Xavəri S., Quliyev H., Qarayev S. Folklorun funksional strukturu: multidissiplinar kontekst. Bakı: Elm və təhsil, 2016, 496 s.
  • İsmayılov H. Folklor: aksiom və absurd arasında Azərbaycan şifahi xalq ədəbiyyatına dair tədqiqlər, XX kitab. Bakı: Səda, 2006, s.
  • Qarayev S. Mifin tarixə müdaxiləsi: 21 dekabr 2012-ci il. Bakı: Sabah, 2018, 204 s.
  • Rzasoy S. Azərbaycan gülüşü etnik özünüifadə kodu kimi Muxtar Kazımoğlunun yaradıcılığında // “Dədə Qorqud” jur., № 2, 2006, s. 155-164.
  • Rzasoy S. Mifologiya və folklor: nəzəri-metodoloji kontekst. Bakı: Nurlan, 2008, 188 s.
  • American Folklore Society www.afsnet.org.
  • Amos D.B. Toward a Definition of Folklore in Context, in Americo Parades and Richard Bauman, eds. Toward New Perspectives in Folklore. Austin: University of Texas Press for the American Folklore Society / American Folklore Society www.afsnet.org.
  • Botkin B.A. Treasury of American Folklore // American Folklore Society www.afsnet.org.
  • Brunvand J. The Stady of Amerikan Folklore: An Introduction, 2-nd edition. New York: W.W.Norton, 1978 // American Folklore Society www.afsnet.org.
  • Ives E.D. Joe Scott, the Woodsman-Songmaker. Urbana: University of Illinois Press, 1978 // American Folklore Society www.afsnet.org.