Articles

Müәllim-şagird münasibәtlәrinin psixo-pedaqoji mәsәlәlәri vә şagird nailiyyәtlәrinin qiymәtlәndirilmәsi Psychological and Pedagogical Isues in Teacher and Pupil Relationship and Assessment of Student Achievement Психо-педагогические особенности отношение между учителем и учащимися и оценка успеваемости учащихся

Murat Kurhan Bakı Slavyan universitetinin doktorantı

Necə istinad edilir

Kurhan, Murat , Kurhan, M , , Bakı Dövlət Universiteti İlahiyyat Fakültəsinin Elmi Məcmuəsi, Müәllim-şagird münasibәtlәrinin psixo-pedaqoji mәsәlәlәri vә şagird nailiyyәtlәrinin qiymәtlәndirilmәsi, 15, 29, 2018, 303-309, 2018

Zotero Mendeley EN EndNote

Xülasə

Böyüməkdə olan nəslin hərtərəfli tərbiyəsi məktəblərin qarşısında duran daimi və başlıca problemdir. Bu mühüm problemin həlli məktəblərimizdə çalışan pedaqoji kollektivlərin hər bir üzvünün ümumi hazırlığından, dünyagörüşü, əqidəsi, pedaqoji-psixoloji bilik, bacarıq, qabiliyyətlərindən və s. asılıdır. Məktəblərdə aparılan təlim-tərbiyə işlərinin müvəffəqiyyət və səmərəliliyi müəllim-şagird münasibətlərindən, psixoloji dildə desək, şəxsiyyətlərarası münasibətlərdən çox asılıdır. Şəxsiyyətlərarası münasibətlər həm ictimai, həm də psixoloji amillərlə şərtlənən səciyyəvi bir hadisədir [3]. Bir çox mütəfəkkirlər bu hadisənin mahiyyətini açmağa səy göstərmişlər. Dünyanın bəzi mənbələrində göstərilir ki, şəxsiyyətlərarası münasibətlər insanların xarakterindən, onların psixoloji xüsusiyyətlərindən asılıdır. Bu fikir, əlbəttə, müəyyən dərəcədə doğrudur. Lakin həmin fikirdə ictimai həyatın obyektiv qanunlarını nəzərə almayan, yaxud tamamilə inkar edən sosioloji subyektivizmin kökləri meydana çıxır. Buradan belə bir nəticə hasil olur ki, guya insanlar arasında münasibətlər əvvəlcədən məlum olmayan hərəkətlərin məcmusundan ibarətdir.
Interpersonal relationship is an accident, which conditioned with social and psychological factors. In this accident, pedagogical and psychological intercourse is important. One of the main issue between teacher and pupil is conflicts. Conflicts show itself both in junior, senior and teenager period of pupils. When checking the knowledge, skills and skills of schoolchildren, their objective evaluation is of great importance, and in all schools, there should be a unified approach to determining the quality of academic performance. This problem is not simple, especially considering that the assessment of knowledge serves as a subtle and very acute tool for influencing students. A high assessment of knowledge can and inspire the student to study, but can also discourage him. The unsatisfactory assessment is even more effective: it can also prompt the student to strengthen his academic work, and to discourage the pursuit of learning.