Articles

İnternet və psixi proseslər The Internet and Psychological Processes Интернет и психические процессы

Mədinə Arif qızı Mehdiyeva Azərbaycan Dövlət Universitetinin Fəlsəfə və Sosial Elmlər kafedrasının müəllimi

Necə istinad edilir?

Mehdiyeva, Mədinə Arif qızı , Mehdiyeva, M , , Bakı Dövlət Universiteti İlahiyyat Fakültəsinin Elmi Məcmuəsi, İnternet və psixi proseslər, 14, 28, 2017, 345-354, 2017

Zotero Mendeley EN EndNote

Xülasə

Məqalədə göstərilir ki, insanın zehni yaradıcılığı yalnız bir sıra anadangəlmə atributları ilə tamamlanmış, əvvəlcədən formalaşmış, anadangəlmə işarələr və kodlar istehsalçısı kimi deyil. Psixi həyat ünsiyyətə yönəldilir, başqaları ilə ünsiyyətdə formalaşır və başqaları ilə həmişə fəaliyyətdə olur. Fərdlərin hərəkətləri və bacarıqları istənilən real praktiki məqsədlər və sosial-mədəni hədəflər konteksti olmadan başa düşülə bilməz. Təcrübəni təşkil etmək, anlamaq və yeni biliklər yaratmaq üçün ünsiyyət vasitələrini təmin edən yalnız cəmiyyətdir. Bu baxımından texnoloji avadanlıq, xüsusi şəkildə hazırlanmış informasiya məkanı da bu prosesdə aparıcı amillərdən biri kimi göstərilə bilər
The article stresses out that the mental activity of a person is not just a producer of the inborn signs and codes, which have been supplemented by a number of innate attributes. Psychic life is aimed at communication, is formed in communication and constant interaction with others. Actions and capabilities of individuals can not be understood outside the context of the realistic practical and socio-cultural goals. Only the society provides the means of communication for the organization, understanding and formation of new knowledge. In this regard, a technological equipment and a specially developed information space can also be considered as one of the leading factors in this process.

Açar Sözlər

İKT, Internet, insan şüuru, insan təfəkkürü, internet asılılıq
ICT, human reason, human consciousness, Internet addiction

Referanslar

  • David H Gustafson, Sr., Fiona McTavish, David H Gustafson, Jr., Jane E Mahoney, Roberta A Johnson, corresponding author John D Lee, Andrew Quanbeck, Amy K Atwood, Andrew Isham, Raj Veeramani, Lindy Clemson, and Dhavan Shah. The effect of an information and communication technology (ICT) on older adults’ quality of life: study protocol for a randomized control trial // Trials. 2015.
  • Conceptual Framework for Studying the Effects of ICT in Education // Friedrich Scheuermann: European Commission, Joint Research Centre, Centre for Research on Lifelong Learning (CRELL) Ispra, Italy. Lisbon European Council March 2000.
  • Rafal Wajszczyk/ A study of the impact of technology in early education // http://www.teknat.uu.se/student.
  • Proceedings of the IADIS International Conference ICT, Society and Human Beings // Las Palmas de Gran Canaria, Spain 21-23 July 2015. Edited by Piet Kommers, Pedro Isaías and Heredina Fernandez Betancort.
  • Mulyanyuma Aaron Aaron. İmpact of information communication technology on human resource management // www.iadisportal.org/ict-2015-proveedings.
  • Zuckerman, H. (1997) Scientific Elite: Nobel Laureates in the United States, New York, Free Press.
  • Лысак И.В., Белов Д.П. Влияние информационно-коммуникационных технологий на особенности когнитивных процессов // Известия ЮФУ. Технические науки, 2013, № с.246-254 (https://cyberleninka.ru/).
  • Prensky M. From digital natives to digital wisdom: Hopeful essays for 21st century learning. – Thousand Oaks, CA: Corwin Press, 2012. – 240 р.
  • Кожаринова А.К. Осмысление влияния развития новых коммуникационных технологий на детей дошкольного возраста // Электронный научно-публицистический журнал Homo Cyberus. - 2016. - №1. // http://journal.homocyberus.ru/.
  • Robert I. Simon, Liza H. Голд American Psychiatric Publishing, May 6, 2010 - Medical - 726 pages.
  • Пан А.С. Укрощение цифровой обезьяны. — М.: АСТ, 2014. — 319 с. 12. Кочетков Н.В. Социально-психологические аспекты зависимости от онлайн-игр и методика ее диагностики // Социальная психология и общество. 2016. Т. 7. № 3. С. 148—163.