İslam hüququnda mehr

Mahr in Islamic Law

Махр в Исламском праве

Müəlliflər

  • Tahir Akqubayev Bakı İslam Universitetinin məzunu
İslam dini ailəyə və qadına dəyər vermişdir. Ailəni qorumaq üçün müəyyən tövsiyələr edilmiş, evliliyinin ömür boyu davam etməsi istənilmişdir. Tərəflərin haqq və öhdəlikləri Quran və Sünnədə bildirilmişdir. Nəslərdə evlənən qadına mehr verməyin vacibliyinə toxunulmuşdur. Bu məqalə İslam hüququnda mehr haqqındadır. Məqalədə mehrin tərifi, miqdarı, növləri, şərtləri, hikmətləri və müasir dövlət hüququ ilə əlaqəsi araşdırılmışdır.
Islam, as a religion, holds a family and a woman in high regard. Certain advices are given on protection of the family, and continuity of marriage over a lifetime. The rights and responsibilities of couples are defined in the Quran and Sunnah. This article is about 'mahr' in Islamic Law. Islamic sources emphasize the importance of mahr given to the women on marriage. The definition of mahr, its amount, types, conditions, profundity, and links with the modern state law are explored in the article.
Исламская религия высоко ценит семью и женщину. Определенные рекомендации были даны для обеспечения защиты семьи и для продолжения супружества за всю жизнь. Права и обязанности сторон сообщаются в Коране и суннах. Настоящая статья про махр в исламском праве. В исламских источниках затрагивается важность предоставления махра женщинам, которые выходят замуж. В статье обсуждаются определение, сумма, виды, условия , смысли махра и его связь с современным государственным правом.

Aydın, Mehmet Akif, DİA, “Mehr” maddəsi, XXVIII. Türkiyə Diyanət Vəqfi yayınları. Ankara 2003.

Bilmən, Ömer Nasuhi, Hukuki islâmiyye ve istilahatı fıkhıyye kamusu, Bilmən yayınevi, İstanbul. 1968.

Buxari. Muhamməd ibn İsmayıl. Səhihul-buxari. Fəthul-bari ilə birlikdə. Qahirə. 1407.

Cin, Halil, Ankara Universitesi Hukuk fakultesi dergisi, Ankara 1972. 29-cu say.

Döndürən. Hamdi. Dəlilləriylə ailə elmihalı. Tərcümə: Eldəniz Salmanov. İpəkyolu nəşriyyatı. Bakı. 2011.

Erdoğan. Mehmet. Fıkıh ve hukuk terimleri sözlüğü. Ensar neşriyat. İstanbul 2010.

Əbu Davud. Süleyman ibn əl-Əşcas əs-Sicistani əl-Əzdi. Sünən. Qahirə. 1988.

Fetevai-Hindiyye (Fetevai-alemgiriyye), tərcümə: Mustafa Efe, Akçağ Yayınları.

Halebi, İbrahim. Multekal-ebhur (Multeka tercümesi mevkufat). (sadələşdirən: Ahmed Davudoğlu), Doyuran matbaası, İstanbul. 1980.

Hamidullah Muhamməd. İslam Peyğəmbəri, İpəkyolu nəşriyyatı, Bakı. 2013.

Heyət, Dini terminlər lüğəti, İpəkyolu nəşriyyatı. Bakı, 2010.

http://www.e-qanun.az/code/10.

http://www.president.az/azerbaijan/constitution.

http://www.sabah.com.tr/yazarlar/donat/2012/12/11/evlilik-sigortasi.

İbn Macə. Əbu Abdullah Muhamməd ibn Yezid əl Qəzvini. Sünən. Beyrut. Tarix yoxdur. Təhqiq: Muhamməd Fuad Əbdülbaqi.

Karaman. Hayreddin. Anahatlarıyla islam hukuku-2. Ensar neşriyat. İstanbul. Tarixsiz.

Köse, Saffet. İslam hukuku el kitabı, Grafiker yayınları, Ankara 2012.

Qurani-Kərimin Azərbaycan dilinə tərcüməsi. Z. Bünyadov. V. Məmmədəliyev.

Şirin, Şükrü. İslam ailə hüququnda mehr. Nəşr olunmamış magistr işi. Sakarya. 1997. s. 41.

Tirmizi. Əbu İsa Muhamməd ibn İsa ibn Səvra. Cəmius-səhih. Beyrut. Tarix yoxdur. Təhqiq: Muhamməd Fuad Əbdülbaqi.

Zihni. Mehmet. Nimeti-İslam, İstanbul, 1976.

Ümumilikdə 21 istinad var.

Endirin

Məqalə Məlumatları

  • Məqalə Növü Articles
  • Təqdim Edildi dekabr 31, 2017
  • Yayımlanıb dekabr 31, 2017
  • Nömrə № 28(28) Dekabr 2017
  • Bölmə Articles
  • Fayl Yükləmələri 6
  • Abstrakt Baxışlar 27
  • Paylaş
Endirmə datası hələ yoxdur.