Təhsilin sosiomədəni funksiyaları

Socio-Cultural Functions of Education

Социокультурные функции образования

Müəlliflər

  • Müslüm Nəzərov Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Məqalədə sosiomədəni konsepsiyalarının təhsil sistemininə göstərdiyi təsirdən, sosiomədəni hadisə olan təhsilin sosiomədəni konsepsiyalarının inkişaf mərhələləri nöqteyi-nəzərdən yanaşmağın düzgünlüyü əsaslandırılır və bu yanaşmadan çıxış etməklə təhsil ictimai həyatın bütün sahələri ilə bağlı olan obyektiv təhsil konsepsiyalarını və ideyalarının inkişaf mərhələlri tam sistem kimi səciyyələndirilir, onun əsas məzmununun məhz cəmiyyətin mədəni dəyərlər sisteminin ayrılmaz tərkib hissəsi olan təhsil ideyalarında cəmləşdiyi vurğulanır. Təhsilin sosiomədəni məkanının formalaşmasında əhəmiyyəti rol oynayan təhsil sisteminin sosiomədəni funksiyalarını təhlil olunur. Təhsilin sosiologiyaslnda logik şəkildə axtarış istiqamətləri sosiomədəni mühitdə inkişaf etdirilir. Təhsil açıq sosial sistem olub, digər sosial sistemlərlə bağlılığı göstərilir.
The concept of education in cultural events in terms of socio-cultural approach is based on the concept of development is characterized as a complete system, its main content of the society of cultural values and ideas that made the accuracy of this approach and stages of development of the concept of education, education in all spheres of public life, influence in the article that cultural system stage objective of education. The idea that education is concentrated in the inseparable part. Education is of fundamental importance in the formation of cultural space, the role of the education system, socio-cultural function being analyzed. Education in developing areas in search of sociology logik socio-cultural environment. Education and other social system is connected with social system was open.
В статье социокультурной концепции точки зрения на правильность этого подхода исходя из концепции образования и развития идей этапы система характеризуется как его основного содержания именно общества культурных ценностей, полностью объективно все сферы общественной жизни, в связи с событием, этапы развития образования, системы влиянии образования и к образовательной системы. Идеях, где подчеркивается, являющегося неотъемлемой составной частью образования. Социокультурного пространства, роль образования в формировании системы образования, анализируются значение социокультурных функции. Социальной лoгических направления социокультурной среде продолжаются поисковые системы образования. Оказывается открытая социальная система образования была связь с другими социальными системами.

Azərbaycan Respublikasının Təhsil haqqında qanunu. Bakı, 2009.

Azərbaycan Respublikasında Təhsilin İnkişafı üzrə Dövlət Strategiyası // Azərbaycan məktəbi, 2013, № 5, s.12.

Abbasov N. Mədəniyyət siyasəti və mənəvi dəyərlər Bakı – 2009.

Bordovskaya N.V., Rean A.A.(2000). Pedagogics. Textbook for high schools - St. Peter, 2000. - p.304.

Həsənov A., Nəzərov M. – Pedaqoji məntiq. Bakı,2009.-168s.

Nəzərov M.H.,Babayeva A.R. Mədəniyyət və təhsilin ümumi əsasları, (Dərs vəsaiti), Baki, 2016, -200s.

Nəzərov M.H., Şərifov T. Mədəniyyət və şəxsiyyətin mənəvi aləmi. Bakı,2004,106 s.

Süleymanlı M. Sosial-mədəni sahənin idarə olunması. (Mədəniyyət kontekstində) Dərslik. Bakı, “Qanun”, 2011, 288 s.

Ümumilikdə 8 istinad var.

Endirin

Məqalə Məlumatları

  • Məqalə Növü Articles
  • Təqdim Edildi dekabr 31, 2017
  • Yayımlanıb dekabr 31, 2017
  • Nömrə № 28(28) Dekabr 2017
  • Bölmə Articles
  • Fayl Yükləmələri 15
  • Abstrakt Baxışlar 99
  • Paylaş
Endirmə datası hələ yoxdur.