Articles

Təhsilin postindustrial inkişaf istiqamətləri Post-Industrial Areas of Development of Education На направлениях развития образования

Müslüm Nəzərov Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru,dosent Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti

Necə istinad edilir?

Nəzərov, Müslüm , Nəzərov, M , , Bakı Dövlət Universiteti İlahiyyat Fakültəsinin Elmi Məcmuəsi, Təhsilin postindustrial inkişaf istiqamətləri, 14, 27, 2017, 217-223, 2017

Zotero Mendeley EN EndNote

Xülasə

Müslüm Nəzərov Məqalədə müasir təhsildə baş verən transformasiyalar, sosial həyatın qeyri-səlisliyi, insanlar qarşısında duran problemlərin kəskin dərəcədə dəyişməsi yeni təhsil reallıqları və gələcək təhsili izah edə bilən nəzəri və metodoloji konstruksiyaların axtarıb tapılması məsələsinin aktuallaşdığı qeyd olunur. Müəllif əsaslandırır ki, gələcəkdə təhsil dəyərlərinin konvergensiyası, təhsil sferasında proqnozlaşdırma, proqnozlaşdırmanın bir-birini qarşılıqlı tamamlayan yeni metod və prinsiplərin işlənməsi məsələsi aktual olacaqdır.
The article notes the relevance of search theoretical and methodological designs explaining the new realities in the field of education and prospects for the development of post-industrial education in the non-linearity of social life, a radical transformation of the problems facing the people. The author substantiates the conclusion that in the future will be actual convergence of values education, forecasting and development of new issues, complementing each other forecasting methods in education.

Açar Sözlər

təhsil, postindustrial cəmiyyət, qloballaşma, transmilli təhsil, konergensiya, unifikasiya
education, post-industrial society, globalization, transnational education, convergence, unification

Referanslar

  • Ашилова Мадина Серикбековна. Философия образования Востока и Запада: общее и особенное. Автореф. дисс. на соиск. уч. степ. к.ф.н. Новосибирск, 2012.
  • Баксанский О.Е. Современные стратегии и модели образования// Педагогика и просвещение 3(15) • 2014.
  • Иноземцев В. Л. Социология Даниела Белла и контуры современ- ной постиндустриальной цивилизации//Вопросы философии. 2002. №5. c.3-12.
  • Ионов И.Н.Теория цивилизаций на рубеже ХХI века //Общественные науки и современность. 1999.№2. с. 127-138.
  • Михалина О. А Философия образования Запада и Востока: необходимость развития межкультурного диалога Аналитика культурологии. Выпуск № 15 / 2009. s. 1-6.
  • Полякова Н. XX век в социологических теориях общества. М., 2004.
  • Рыбаков Н.С. Метафизика образования в информационную эпоху// Философия образования. 2009 год, № 4. c. 10-19.
  • Турен А.Возвращение человека действующего:Очерк социологии.-М., 1998.
  • Robertson R. Globalization: Social Theory and Global Culture. L., 1992.