Əbu Hamid əl-Qəzzalinin təfsir elminə baxışı

Al-Ghazali's Perspective on Exegesis

Взгляд Абу Хамида аль-Газали на науку тафсир

Müəlliflər

  • Kövsər Tağıyev Bakı Dövlət Universitetinin İlahiyyat fakültəsinin İslam elmləri kafedrasının müəllimi
Böyük mütəfəkkir Əbu Hamid əl-Qəzzali, İslami elmlərin bütün sahələri haqqında fikir bildirmiş, onları müəyyən prinsiplər əsasında təsnifləndirərək qiymət vermişdir. Müfəssir olmamasına baxmayaraq o, əsərlərində Qur’an, Qur’anın yozumu, təfsir və təvilə dair bir sıra fikirlər irəli sürmüşdüe. Xüsusilə Təfsir elmi ilə bağlı səsləndirdiyi fikirlər bu məqaləmizin əsas mövzusunu təşkil edir. Araşdırma nəticəsində təsbit olunmuşdur ki, Qəzzalinin müxtəlif əsərlərində və müxtəlif kontekstlərdə Təfsir elmi ilə bağlı ifadə etdiyi fikirləri bəzi fərqliliklərə malikdir.
The famous Islamic theologian Abu Hamid al-Ghazali provided considerable input on almost all fields of Islamic sciences through classifying them on basic principles. He made comments about Quranic verses and its exegesis though he was not an al-Mufassir. Al-Gazali’s interpretation of the Quranic exegesis is the subject matter of this article. The result of our research is that al-Gazali’s opinions on Quranic exegesis vary in different contexts of revelation.
Великий мыслитель Абу Гамид ал-Газали, высказал свое мнение о каждой области Исламских наук и оценил их классифицируя на основе определенных принципов. Несмотря на то, что он не был экзегетам, выдвинул некоторые новые идеи о Коране, толковании Корана, Экзегезе и Интерпретации в своих произведениях. Особенно его мысли об Экзегезе составляют основную тему нашей статьи. В результате исследования обнаружен, что мнении Газали которые он выразил в различных работах и контекстах имеют некоторые различия.

Əbu Abdullah Bədruddin Muhammədibn Abdullah əz-Zərkəşi. əl-Burhan fi ulumil-Qur`an. thq. Muhamməd Əbül-Fəzl İbrahim. Beyrut 1957.

Əbu Abdullah Muhamməd ibn Əhməd əl-Qürtubi. əl-Cami li əhkamil-Qur`an. thq. Əhməd Bərduni və İbrahim Itfeyyiş. Qahirə 1964.

Əbu Bəkr Muhamməd ibn Tayyib əl-Baqillani. əl-İntisar lil-Qur`an. thq. Muhamməd İsam əl-Qudat. Beyrut 2001.

Əbül-Fəzl Cəlaləddin Əbdürrəhman ibn Əbu Bəkr əs-Süyuti. əl-İtqan fi ülumil- Qur`an. Dəməşq 2002.

Əbül-Fida İsmail ibn Ömər ibn Kəsir. Fəzailul-Qur`an. Beyrut 1416 h.

Əbu Hamid əl-Qəzzali. Cəvahirul-Qur`an və dürəruhu. Beyrut, 1990.

Əbu Hamid əl-Qəzzali. əl-Müstəsfa min ilmil-üsul, thq. Muhamməd Süleyman əl-Əşkar. Beyrut 1997.

Əbu Hamid əl-Qəzzali. İhyau ülumid-din. Beyrut 2011.

Əbu Hatim Muhamməd İbn Hibban. əl-İhsan fi təqribi səhihi İbn Hibban. thq. Şüeyb əl-Arnavut. Beyrut 1988.

Əbu Həyyan Muhamməd ibn Yusuf ibn Həyyan əl-Əndəlusi. əl-Bəhrul-mühit fit- təfsir. thq. Sidqi Muhamməd Cəmil. Beyrut 1420 h.

Əbu Muhamməd Əbdülhaqq ibn Qalib ibn Ətiyyə əl-Əndəlüsi, əl-Mühərrərul-vəciz fi təfsiril-kitabil-əziz. thq. Əbdüssəlam Əbdüşşafi Muhamməd. Beyrut 1422 h.

Əbu Talib Muhamməd ibn Əli ibn Ətiyyə əl-Məkki, Qutul-qülub fi müamələtil- məhbub və vəsfi təriqil-mürid ila məqamit-tövhid, thq. Asim İbrahim əl-Kiyali. Beyrut 2005.

İbn Xəlliqan. Vəfəyatul-ə‘yan və ənbau əbnaiz-zaman. thq. İhsan Abbas. Beyrut1968-1972.

Muhamməd Tavit ət-Tancî. “Gazzâlî’ye Göre Kur’ân’ın Tefsiri”. AÜİFD. Ankara1957, VI, sy. 1-4, səh. 1-18.

Ömer Nasuhi Bilmen. Büyük Tefsir Tarihi: tabakatü’l-müfessirîn. Ankara 1960.

Süleyman Ateş. İşârî Tefsîr Okulu. Ankara 1974.

Zeki Duman. “İmam Gazzâlî’nin Tefsir Anlayışı, Metodu ve Tefsiri”. EÜİFD. Kayseri 1989, sy. 6, səh. 61-79.

Ümumilikdə 17 istinad var.

Endirin

Məqalə Məlumatları

  • Məqalə Növü Articles
  • Təqdim Edildi dekabr 31, 2016
  • Yayımlanıb dekabr 31, 2016
  • Nömrə № 26(26) Dekabr 2016
  • Bölmə Articles
  • Fayl Yükləmələri 3
  • Abstrakt Baxışlar 29
  • Paylaş
Endirmə datası hələ yoxdur.