Articles

Qədim və Orta dövrlərdə kosmosentrizm probleminə münasibət Cosmocentrism as Drinking Problem in Ancient and Medieval Periods of History Отношение к проблеме космоцентризма в древний и средний периоды истории

Günay Kazım qızı Zeynalova AMEA-nın Fəlsəfə və Hüquq İnstitutunun Estetikanın nəzəri və tətbiqi məsələləri şöbəsinin doktorantı

Necə istinad edilir?

Zeynalova, Günay Kazım qızı , Zeynalova, G , , Bakı Dövlət Universiteti İlahiyyat Fakültəsinin Elmi Məcmuəsi, Qədim və Orta dövrlərdə kosmosentrizm probleminə münasibət, 12, 24, 2015, 225-238, 2015

Zotero Mendeley EN EndNote

Xülasə

Tədqiqatçılar, xüsusilə filosofların diqqət mərkəzində dünyagörüşə ümumi yanaşma məsələləri həmişə olmuşdur. Dünyagörüşünə dünyada sosial münasibətlər inkişaf xüsusiyyətləri, elmi fikrin inkişafının ümumi səviyyəsi təsir göstərir. Qədim dünyada insan özünü təbiətdən ayrı təsvir edə bilmir,ona görə də ilk növbədə Kosmos haqqında təbii-elmi anlayış meydana gəlməyə başladı. Fəlsəfə ilk növbədə təbiət fəlsəfəsindən formalaşmağa başladı. Beləliklə, qədim filosoflar əsasən öz yerini Yer kürəsini, ulduz bürcləri, planet sistemləri tədqiq etməyə çalışıdrılar. Səmadan gəlmə sivilizasiyalarla da əlaqələr haqqında faktlar var. Əsasən onları Allahın gəlişi kimi, bir möcüzə kimi izah etməyə çalışırdılar. Bu, qədim Şərq və Qərb xalqların bir çox miflərində və əfsanələrdə öz əksini tapmışdır. Məqalədə belə bir fikir əsaslandırılır ki, kosmosentrizm heç də bütün qədim mütəfəkkirlərin yaradıcılığına və təfəkkür tərzinə xas deyildi, eyni zamanda orta əsrlərdə kosmosentrizm istiqamətində müəyyən düşüncə tərzi var idi.
Questions of common approaches in the outlook have always been the center of attention of researchers, especially philosophers. In the world affects the overall level of development of social relations, the development of scientific ideas about the world. In the ancient world primarily began to form natural-scientific understanding of the cosmos, as the man presented himself apart from nature. Philosophy, too, began to be formed primarily on the basis of the philosophy of nature. Hence the desire of the ancient philosophers to explore space, its place in the constellations, planetary systems. There are also facts of contacts in other civilizations. Very often, they have to explain a miracle, as the advent of God. This is reflected in the numerous myths and legends of ancient peoples in the East and the West. The article substantiates the idea that the pursuit of cosmocentrism was inherent not all ancient thinkers, at the same time and in the middle Ages there was a definite trend towards cosmocentrism.

Açar Sözlər

kosmosentrizm, kosmologiya, fəlsəfə tarixi, qədim dövrün tədqi-qatçıları, Səma, Allahlar, antroposentrizm
cosmocentrism, cosmology, history of philosophy, the researchers of the ancient period, the Sky Gods, anthropocentrism

Referanslar

  • А.В. Лебедев. Космос// Философский энциклопедический словарь. М.: Сов. Энциклопедия. М.: 1989.
  • Ситчин Захария. Потерянные царства – М.: изд. Эксмо, 2006 – 416 с.
  • Vəliyev Kamil. Elin yaddaşı, dilin yaddaşı. B.: Gənclik, 1987. 280 s.
  • Бонгард – Левин Г.М., Грановский Э.Н. От Скифин до Индии. Древние арии: мифы и история. 2 изд. М.: Мысль, 1983. 206 с.
  • AnwarullahBhuiyanS.M. Is Aristotle’s philosophy anthropocentric? A biocentric defense of the Aristotelian philosophy of nature // Biocosmology – neo-aristotelism Volume 5, Number 2, Spring 2015.
  • Гесиод. О происхождении богов (Теогония) //http://mify.org(кон. VIII - нач. VII вв. до н. э.) Перевод В.В. Вересаева. По книге Эллинские поэты серии Библиотека античной литературы. М.: 1963.
  • Nizami Gəncəvi. “Xosrov və Şirin”. Bakı, Yazıçı 1982. – 400 s.
  • Абдулкасумова Н.А. Низами о Вселенной. Баку: Изд. Бак. Университета.1991 – 100 с.
  • Ахмедов Э.А. Арабо – мусульманская философия средневековья. Баку: Маариф, 1980 – 68 с.
  • Астафьев Б. А. - Исторические предпосылки учения о космосе // http://www.pro-kosmos.info.