Articles

İslam Dövlətində Müslüman Olmayan İnhabitantların Vəziyyəti Status of Non-Muslim Inhabitants in An Islamic State

Namig Abuzarov

Necə istinad edilir?

Abuzarov, Namig , Abuzarov, N , , Bakı Dövlət Universiteti İlahiyyat Fakültəsinin Elmi Məcmuəsi, İslam Dövlətində Müslüman Olmayan İnhabitantların Vəziyyəti, 11, 21, 2014, 95-106, 2014

Zotero Mendeley EN EndNote

Xülasə

Mən bu məqalədə İslam Peyğəmbərinin və 7-ci əsrdə yaşamış ilk müsəlman cəmiyyətinin “azlıq” anlayışını təsbit etməyə və həmçinin ilk dövr İslam hüququnun qeyri-müsəlmanlar (zimmi) ilə əlaqədar maddələrini tədqiq etməyə çalışdım. İslam ölkəsində yaşayan qeyri-müsəlmanların hüquqi statusu Qur’an və sünnə tərəfindən formalaşdırılmışdır. İslam Peyğəmbəri Ərəbistan yarmadasında yaşayan qeyri-müsəlman azlıqlara məktublar göndərərək onların can, mal, din və ibadətgahlarının zəmanət altında olduğunu xəbər vermişdir. Qeyri-müsəlmanların həddi buluğa çatmış kişiləri də bu imtiyazın əvəzində gücləri çatdığı qədər jizyə vergisi ödəmişlər.
In this article I examine the Islamic concept of “Minority” that the Prophet Muhammad and the early Muslim community conceived in the 7th century and explore how Islamic legislation with regard to non-Muslim subjects enacted by the Prophet and adopted by the orthodox caliphs in this period. Contrary to popular belief that jizyah levied on non-Muslim minorities is a form of punishment for their disbelief, but, -as argued above the Prophet Muhammad not only gave non-Muslims the letters of assurance by which he guaranteed full protection of their lives, properties and religions, but also, he urged his successors to fulfill the terms of these contracts.

Açar Sözlər

Qeyri-Müsəlmanlar, zimmilər, cizyə, azlıqlar, Mədinəkonstitusiyası, əhli-kitab
Non-Muslims, dhimmi, jizya, minority, Medina constitution, the people of the Book

Referanslar

  • Abu Dawood, as-Sunan, Jidda, Dar al-Kutub 1998.
  • Abu Yusuf, Kitab al Kharaj, Istanbul, 1973.
  • Aghnides, Nicolas Prodromos, Mohammedan Theories of Finance, New York 1916.
  • Ahmad, Z., The concept of Jizyah in Early Islam, Islamic Studies, Vol. 14, No. 4 (1975), Islamic Research Institute, International Islamic University, Islamabad.
  • Ahmad, Ziauddin, The concept of Jizyah in Early Islam, Islamic Studies, Vol. 14, No. 4 (1975), Islamic Research Institute, International Islamic University, Islamabad.
  • Bukhari, Muhammad bin Ismail, al-Sahih, Istabbul 1898.
  • Francesco Capotorti, Study on the Rights of Persons Belonging to Ethnic.
  • Religious and Linguistic Minorities, (New York, United Nations, 1979).
  • Hamidullah, Muhammad, Introduction to Islam, Ankara 2007, 3th edition.
  • Hamidullah, Muhammad, Introduction to Islam, Ankara 2007.
  • Hamidullah, Muhammad, The First Written Constitution of the World, Lahore 1958.
  • Hamidullah, Muhammad, The Prophet of Islam, Istanbul, 2003.
  • Hasan, S.M., The Economic Functions of the Early Islamic State, International Islamic Publishers, Karachi, 1981.
  • Henrard, K, Devising an Adequate System of Minority Protection: Individual Human Rights, Minority Rights and the Right to Self-Determination, (2000), Kluwer Law and Taxation Publishers.
  • Kasani, Alauddin Abu Bakr, Badai as-Sanai, Beirut (1997), Vol. 7.
  • Keskioglu, Osman, “Taxation in Islamic Law”, Izmir 1966.
  • Maududi, Abdul A`la, Rights of non-Muslims in Islamic State, KaziPubns Inc. (June 1975).
  • Peerzade, Sayed Ahmad.,Jizyah: A Misunderstood Levy, JKAU: Islamic Economy, Vol. 23, No. 1.
  • Pew Research, (2012), The Global Religious Landscape, retrieved from http://www.pewforum.org/2012/12/18/global-religious-landscape-exec.
  • Sarakhsi, Muhammad bin Ahmad, al-Mabsut, (1993), Beirut, Dar al-Kutub, Vol. 5.
  • United Nations, Minority Rights: International Standards and Guidance for Implementation, New York and Geneva 2010.
  • Yadav, TarunPratap, The Myth of Jizyah, Journal of Indian Research, April-June, 2013, Vol. 1, No. 2.