Qur’anda təfəkkürün ümumi anlamı The General Meaning of Reflection in the Quran Общее значение размышления в Коране
Xülasə
Quranının kosmoloji baxış sistemində təfəkkür əsas prinsiplərdən biri kimi çıxış edir. Çoxsaylı Quran ayələrində insanlar təfəkkür və düşüncəyə dəvət olunur. Məqalədə bu məsələnin mühüm cəhətləri təhlil edilir. Quranda maddi və mənəvi aləmdə baş verən bütün hadisələr məntiqi dəlillər əsasında izah olunur. Müqədddəs Quran intellektə xüsusi diqqət yetirir, belə ki, bu amil insanın dəyər və fəzilətini müəyyənləşdirir.
The One of the main principle of Holy Koran's cosmology depend to thinking. Many sign's of Holy Koran considers depends to intellect .The believe and faith are constitutional phenomenon and they are by intellect. As a general rule in structure of Islamic thinking and believes every things depends to intellect and science and knowledge. The revealed issues are explained by logic and argument. The holy Koran invites human to thinking and deliberation in all it's judgments.
Açar Sözlər
təfəkkür, ağıl, Quran, İslam
thinking, reason, Quran, Islam
Referanslar
- Qur’ani-Kərim. Azərbaycan dilinə tərcümə edənlər: Akad. Z.M. Bünyadov və V.M. Məmmədəliyev. Bakı: “Olimp”. 1998. 552s.
- İbn Mənzur Məhəmməd ibn Mükərrəm. Lisanül-ərəb. Beyrut: Darül-Sadir. 1996.
- Firuzabadi Məcdəddin Məhəmməd ibn Yəqub. əl-Qamusül-Muhit. Beyrut: Darül-kutub. Tarixsiz.
- Vəcdi Məhəmməd Fərid. Dairətül-məarifül-qəraül-işrin. Beyrut: Darül-fikr. Tarixsiz.
- Rağib İsfəhani Hüseyn. Müfrədatül-əlfazül-Qur’an. Qum: Zəviyül-qürbi. 1416.
- İbn Sina Hüseyn ibn Abdulla. Əl-İşarat vət-tənbihat. Tərcümə və şərh: Həsən Məlikşahı. Tehran: Suruş. 1385.
- Səbzəvari Hadi. Şərhül-mənzumə. Tehran: 1367.
- Müzəffər Məhəmməd Rza. əl-Məntiq. Qum: İsmailiyan. 1388.
- Kaşani Əbdürrəzzaq. Şərhi-Mənazilüs-sairin. Təliq: Əli Şirvani. Tehran: əz- Zəhra. 1379.
- Cürcani Seyyid Şərif. ət-Tərifat. Tehran: Nasir Xosrov. 1370.
- Qəzali Əbu Hamid. Kimiyayi-səadət. Təshih: Hüseyn Xədiv Cəm. Tehran: Elmi və fərhəngi. 1368.
- Əbdülbaqi Məhəmməd Fuad. əl-Mücəmül-Fihris li-əlfazül-Qur’anül-Kərim. Qahirə.
- Təbatəbai Məhəmməd Hüseyn. əl-Mizan fi təfsirül-Qur’an. Qum: Dəftəri-intişarati-islami. 1420.
- Razi Fəxrəddin Məhəmməd ibn Ömər. ət-Təfsirül-Kəbir. Beyrut: Darül-ihyaüt-Tirasül-ərəbi. 1422.
- Təbrəsi Fəzl ibn Həsən. Məcməül-bəyan. Beyrut: Darül-məarif. Tarixsiz. Darül-kutubül-Misriyyə. 1364.
- Rəşid Rza Məhəmməd. Təfsirül-Qur’anül-Həkim (əl-Munar). Beyrut: Darül- fikr. Tarixsiz.
- Mütəhhəri Murtuza. İnsan və iman. Tehran: Sədra. 1357.
- Sədduq (İbn Babuyə Qumi) Məhəmməd ibn Əli. ət-Tovhid. Təshih və təliq: Haşim Hüseyni Tehrani. Qum: Dəftəri-nəşri-islami. 1427.
- Siyuti Cəlaləddin. əd-Dürərül-Mənsur. Beyrut: Darül-ihya. 1421.
- Fərahidi Xəlil ibn Əhməd. əl-Eyn. Tehran: Əsvə: 1425.
- Sədrəddin Şirazi Məhəmməd ibn İbrahim. Təfsirül-Qur’anül-Kərim. Beyrut: Darül-təarif. 1419.